Cui îi pasă de problema mea?!

….Într-o lume egoistă, unde nimănui nu-i mai pasă de nimeni, este aproape imposibil să răspunzi l..
si totusi….

DREPTATE ÎN DRAGOSTE

Cui îi pasă de problema mea cu copiii??

Cui îi pasă de problema mea cu soţul/soţia??

Cui îi pasă de boala mea??

Cui îi pasă că eu mi-am pierdut serviciul şi financiar sunt la pământ??

Cui îi pasă de căderea mea în păcat??

helping-friends

Toate aceste întrebări şi multe altele, sunt adresate zilnic de mii şi mii de credincioşi şi nu numai. Şi parcă nu-şi găsesc răspunsul.

Într-o lume egoistă, unde nimănui nu-i mai pasă de nimeni, este aproape imposibil să răspunzi la aceste întrebări. Fiecare trăieşte în lumea lui egoistă şi parcă de multe ori, se bucură de răul celor din jurul lor. Şi totuşi, Biblia are un răspuns concret şi verificat în timp şi la aceste întrebări.

Evrei 4:15,16

„Căci n-avem un Mare Preot care să n-aibă milă de slăbiciunile noastre, ci unul care în toate lucrurile a fost ispitit ca şi noi, dar fără păcat. Să ne apropiem…

Vezi articol original 175 de cuvinte mai mult

1 comentariu (+add yours?)

  1. mike
    Oct 13, 2016 @ 22:26:24

    –Biblia are un raspuns corect–– rezolvarea o poate face oamenii cu ajutorul Domnului–daca , acest – daca-il gasim de multe ori in Biblie–-o sa iau unul din multimea -daca- ,,daca” -,,am fi pocaiti cu adevarat,,– sigur aceste intrebari nu ar exista – O singura intrebare ar fi –pentru fiecare – Sunt eu pregatit , e sufletul meu destul de curat in fata Domnului in orice -moment–-ca si cind Domnul ar veni in clipa urmatoare???– Analizind articolul care oglindeste din pacate, adevarul– se pare ca Biblia are dreptate –multi chemati –putini alesi – si asta , e un adevar dureros

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

