Dreptatea se va arăta si va străluci ca o lumină

florin-ianovici

Profetie pentru pastorul Florin Ianovici si Biserica Betel 9 Octombrie 2016

Multe rugaciuni si multe cereri se inalta catre Mine pentru aceasta lucrare, pentru acest necaz, pentru aceasta suferinta, pentru acest greu al vietii. Dreptatea Mea se va arata si va straluci ca lumina. Asculta si transmite ceea ce Eu vorbesc: cel ce va avea mila, va avea parte de mila.

De aceea, Eu sunt Acela care voi cantari. Si n-am dat judecatile Mele oamenilor. Dar oamenii judeca inainte de vreme si cel ce judeca va cadea sub pedeapsa judecatii. Cel ce are mila, va avea parte de mila. De aceea, Eu sunt Acela care voi cantari, voi masura si voi lua o hotarare in dreptul acesta.

Ca multe lucruri ascunse si nelegiuiri sunt azi ascunse acolo in poporul Meu. Dar n-am venit cu judecata, i-am lasat si le-am dat timp de pocainta si intoarcere. Si daca totusi nu vor vrea si vor arunca cu noroi  si cu dispret in lucrarea Mea si in solii Mei, in alesii Mei, nu am sa intarzai sa vin cu judecata. Si vor curge lacrimi. Va fi necaz si va fi suferinta si vor sti ca Eu sunt Domnul.

fr Schipor (Bucovina)

2 comentarii (+add yours?)

  1. trandafirmarcel72
    Oct 10, 2016 @ 13:54:13

    Doamne lucreaza Tu asa cum stii mai bine !

  2. IOAN
    Oct 12, 2016 @ 13:53:45

    prigoana i-a indepartat pe ucenici de ierusalim dar i-a apropiat de noi TE ASTEPTAM FRATE FLORIN IN SALAJ

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

