MISIUNE ÎN CAMBODGIA: INFO UPDATE SEPTEMBRIE 2016 ISUS E VIU!!!

misiune-in-cambodgia-cornel-urs

Dragii noștri,

Prin harul Domnului încă o lună plină de rod și biruință a umplut inimile și viețile noastre cu tot mai mult din Dumnezeu.
Am primit vizita unei echipe misionare formată din frați din Australia (Bethany Apostolic Pentecost Mission), Belgia și Romania(fratele misionar Cornel Urs și fratele Daniel Dinescu). Am slujit împreună prin conferințe și evanghelizări în Cambodgia, Myanmar și Vietnam.
La orfelinatul din Krasang am cumpărat bicicletele de care copiii aveau nevoie aducând bucurie și zâmbet pe chipul lor. Frații din Australia au binecuvântat copiii cu peste 30 kg de dulciuri.
În Cambodgia la cele 2 zile de conferință au venit peste 100 de păstori și lideri activi în lucrarea Domnului și care au foame după a fi învățați și crescuți în cunoaștere, credință și în umblarea cu Domnul. În zilele de evanghelizare ce au urmat puterea Duhului Sfânt a adus vindecare, eliberare de sub robia duhurilor necurate și zeci de oameni l-au primit pe Domnul ca Mântuitor și Domn în viața lor.
În V.i„et:na/m au venit la conferință lideri și păstori de la distanțe foarte mari (două sau trei zile cu autobuzul), au dormit acolo pe jos în biserică. A fost un mare har să îi slujim prin învățătură și consiliere maritală și pre-maritală. Predarea cursului de ”Căsătorie și familie”a avut un impact puternic deoarece suntem primii care am abordat acest subiect în bisericile lor. Am primit mai apoi mărturii de cum Domnul a lucrat și a schimbat relațiile de familie. Am fost rugați să venim din nou și să predăm acest curs mai multe zile.
Deși a fost riscant am vizitat frații și surorile din zona rurală și am fost îmbărbătați de credința lor statornică în mijlocul persecuției.
A treia săptămână de lucrare am petrecut-o în Myanmar. Myanmar este un reper pentru budism la nivel mondial dat fiind numarul mare de temple și centre de pregătire pentru călugării budiști. Populația țării este devotată practicilor idolatre, trăind sub blestemul unei religii fără de viață.
În vizitele efectuate la satele din junglă am avut ocazia să îi slujim pe frații de acolo, și oportunitatea să predicăm Evanghelia. Cuvântul nu s-a întors fără rod și mulți l-au primit pe Domnul în ciuda rușinii și a fricii de a fi respinși sau izolați de vecinii din comunitatea lor. Creștinismul în Myanmar este la început, cu foarte multe învățături și doctrine confuze, unele nebiblice chiar. Mulți au fost învățați că botezul se face prin stropire, unii nu știu că fumatul e păcat(un frate a mărturisit că până și păstorii la ei fumează), alții erau pe punctul de a se căsători cu parteneri budiști, imoralitate și o listă intreagă de probleme de genul acesta. Pe parcursul conferinței s-au abordat toate aceste teme și pe loc am văzut schimbări și pocăință în viața lor. A doua zi când au venit din nou la conferință au mărturisit cum au lepădat țigările și alte probleme din viața lor. Am observat că slujba de consiliere este cadrul cel mai propice pentru ei pentru a-și mărturisi deschis problemele și pentru a primi rezolvare și eliberare de sub legăturile păcatului. Foarte mulți din ei au venit deasemenea de la distanțe foarte mari (3 zile cu autobuzul) pentru a primi învățătură și încurajare. Acesta este doar începutul lucrării din Myanmar, urmând cât mai curând(noimebrie – decembrie) să mergem din nou și să punem bazele unei colaborări și strategii pe termen lung.
Ajunși acasă în Cambogia am plecat spre Golful Tailandei unde în orașul Kep am făcut botezul în apă a 58 de frați și surori. Turiștii veniți la plajă au avut ocazia de a asculta mesajul Evangheliei și mărturisirea publică a credinței în Isus din partea celor ce au primit botezul.
Mulțumim Domnului pentru că ne-a ajutat să rezolvăm cu documentația și pașaportul Deborei.
Vă mulțumim tuturor celor care susțineți în rugăciune și financiar această lucrare. Războiul spiritual e mare și împotrivirea celui rău deasemenea, dar deși nu scriem despre luptele și greutățile slujbei nu înseamna că ele nu există. Pe plan financiar cantitatea de lucrări, activități și proiecte la care suntem chemați presupun cheltuieli imense. Vă încurajăm să fiți alături de noi în continuare pentru ca Evanghelia să ajungă la cât mai multă lume pierdută care are nevoie urgentă de Isus.
Rugați-vă deasemenea pentru evanghelizările care le începem săptămâna aceasta cu filmul Isus în mai multe sate din junglă. Aceste evanghelizări presupun și achiziționarea în cantități mari de literatură creștină, dulciuri și cărți creștine pentru copii. Vă mulțumim anticipat tuturor celor care vă veți implica financiar în aceste lucrări cu consecințe eterne.Pentru susținerea financiară a lucrării din CAMBODGIA s-au deschis următoarele conturi:

COD SWIFT: RNCBROBU

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!

România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala