VIDEO: Câțiva clujeni își schimbă părerea despre avort după ce vizionează o animație video cu această procedură

proviata-ro-cluj

Campania „40 de zile pentru viață”, de rugăciune și veghe în fața clinicii de avort, aflată în plină desfășurare la Cluj până pe 6 noiembrie 2016, a lansat în seara zilei de 17 octombrie hashtagurile #adevaruldespreavort și #fiiovoce.

Voluntarii campaniei au stat în stradă cu filmulețe animate, traduse în limba română, în care dr. Anthony Levantino, ginecolog american, explică pas cu pas procedura medicală a avortului indus în diverse stadii ale sarcinii, filmulețe pe care le-au arătat pe tabletă trecătorilor tineri și dornici să dezbată cu ei chestiunea avortului. Iată cele două animații video:

Procedura avortului – primul trimestru

Află ce implică un avort în primul trimestru de sarcină

Video preluat de la abortionprocedures.com si subtitrat in limba Romana.

Procedura avortului – al doilea trimestru de sarcină

Vezi aici cum au reactionat Clujenii:

http://stiripentruviata.ro/video-cativa-clujeni-isi-schimba-parerea-despre-avort-dupa-ce-vizioneaza-o-animatie-video-cu-aceasta-procedura/

2 comentarii (+add yours?)

  1. Dana
    Oct 19, 2016 @ 05:39:30

    Iata cateva versuri ce te vor marca:

    Anonimul (Avortul)

    Sunt un anonim ca tine,
    Numai că eu nu vorbesc !…
    Vreau un pic să mă-nvârtesc,
    Să m-așez să picotesc,
    Să dorm bine!

    Am așa, o presimțire,
    Cineva că-mi face rău…
    Simt în fața mea un hău
    Că m-aruncă într-un tău,
    În pieire!

    Nimeni nu mă vrea pe lume,
    Nu știu de ce simt așa…
    Că nici mama nu mă vrea,
    Parcă văd o piază rea
    N-am nici nume!

    Sunt legat, sunt fedeleș,
    Nu știu dacă m-am sucit
    Poate numai m-am gândit!
    Că și ploaia s-a oprit,
    Sunt un leș!

    Cineva mă deranjează,
    Vai! mă caută de-afară!
    Am simțit ceva de-aseară
    Am întrezărit o fiară
    Ca o piază

    Scurt mă trage de-o ureche,
    Vai! Nu pot să țip deloc
    Simt în inimă un foc,
    O arsură la mijloc,
    N-am pereche!

    Ceva rece mă atinge
    Ca o lamă de cuțit…
    M-a lovit, m-a amețit
    Mă doare necontenit,
    Simt că-i sânge!

    M-am născut!!! O ! asta este!
    Vai! Ce monștru mă-nconjoară
    N-am știut că mama-i fiară,
    N-o lăsați, că mă omoară,
    Mă smâcește!

    Ce ciudat! Credeam că-i bine…
    Mă sugrumă mama mea!
    Nu credeam să fie-așa
    Ca o viperă de rea,
    Și ma ține!

    Mă zbat între clești în sânge!
    Oare ce rău am făcut?
    Am greșit că m-am născut?
    Și că-n pântec am tăcut?
    Nu mă frânge!

    Simt zvâcnire în timpane,
    Încet mi se scurge viața!
    Mi se-nvinețește fața
    Și de gât mă strânge ața
    Plin de rane!

    Degeaba mă zbat să scap,
    Sunt pierdut! Cuțitul rece
    Chiar prin beregată-mi trece
    Sângele dă să mă-nece,
    Nu mai scap!

    Aș fi vrut lumea să știe
    Doar atât: că mama mea…
    ……………………….
    …Și s-a stins fătul subit
    Dintr-o dată-a amuțit
    Pe vecie!

    STAȚI !…Că nu s-a terminat!
    Cineva de sus din Stat
    Chiar de-i seară pe-nnoptat
    A văzut acest păcat
    De neiertat!

    Ochii Lui sunt foc și pară
    Pe-ntuneric toate vede!
    Răul răului succede,
    Nimănui nu i se șede,
    Grea povară!

    Hotărârea a fost luată:
    La acest păcat de moarte
    Prin gândirile deșarte
    La moarte, răsplata-i moarte
    De îndată!

    Vine Dumnezeu la oameni!
    Ține-n mână un cântar
    Pentru mulți nu va fi har
    Și-au dus viața în zadar,
    Iei ce sameni!

    Vai! Ce judecată aspră
    Vor primi femei ca ea!
    Și pedeapsa-i foarte grea,
    Fiindcă fapta-i foarte rea,
    Monstruoasă !

    Orice mamă și copil,
    Dumnezeu , Judecătorul,
    Cheamă-n față tot poporul
    Căci El e făuritorul
    Nu-i ostil!

    – „Judecați voi!” – zice Domnul
    „Ce ați face-n locul Meu?
    Dacă-ați fi voi Dumnezeu
    Și-ați vedea astfel de rău?
    Cum e omul!

    Copilașul n-are vină
    Că a fost legat, inert
    Însă ea, ca un expert,
    Cum credeți că pot să iert
    Greaua crimă?

    Nici n-aș fi crezut vreodată
    Că făptura minunată
    Care-a fost sfințită-odată
    Săvârșește necurată
    Așa faptă!

    Acum orișicine-aude
    Să stea și să socotească
    Fără să se îndoiască,
    Că o faptă-așa grotescă
    Te pătrunde!

    Să nu crezi că nu te vede
    Ochiul sfânt de Dumnezeu!…
    Cântarul e-n dreptul tău,
    Deci ferește-te de rău!
    Nu te pierde!

    Lasă sângele în vine
    Pruncului ce l-ai primit
    Ca să nu fii pedepsit,
    Domnul astăzi ți-a vorbit!
    Domnul vine!

    Amin Februarie.10.2010
    George Petre – Chicago

    • rodi
      Oct 19, 2016 @ 11:57:39

      ce versuri dureroase si cand stam sa ne gandim ca exact asa se intampla, un omor calculat impotriva celei mai plapande fiinte umane, copilasul nenascut. Dumnezeu sa foloseasca aceste versuri la inima acelor femei care vor da peste ele…

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

