Gândul: Iohannis, mesaj pentru cei care vor redefinirea „familiei” în Constituţie: E greşit să dăm ascultare fanatismului religios

iohannis

Preşedintele Klaus Iohannis a declarat, miercuri, la Palatul Cotroceni, că în chestiunea modificării Constituţiei privind redefinirea „familiei”, încă nu este rândul său să se pronunţe, dar că, în acest context, este de părere că „trebuie să revenim la ce se numeşte toleranţă şi acceptarea celuilalt”, subliniind că e greşit să dăm ascultare „fanatismului religios” şi „solicitărilor ultimative”. „Eu nu cred în ele şi nu le sprijin. Sunt adeptul toleranţei, încrederii şi deschiderii spre celălalt”, a mai spus Iohannis.

Întrebat ce îi răspunde pastorului Viorel Iuga, preşedinte al Alianţei Evanghelice din România, care i-a solicitat şefului statului o reacţie în chestiunea modificării Constituţiei pe tema redefinirii „familiei”, Iohannis a precizat că nu are ce să îi răspundă.

„În chestiuna modificării Constituţiei, încă nu e rândul meu să mă exprim, va veni puţin mai încolo. În acest context e important să reiterez un lucru în care cred, pentru că eu provenind dintr-o minoritate etnică şi dintr-o minoritate religioasă, eu cred că trebuie să revenim la ce se numeşte toleranţa şi acceptarea celuilalt. Nu suntem toţi la fel, nu toate grupurile etnice şi toate grupurile religioase sunt la fel. E greşit să dăm ascultare sau să dăm (…) pe calea fanatismului religios şi solicitărilor ultimative. Eu nu cred în ele şi nu le sprijin. Sunt adeptul toleranţei, încrederii şi deschiderii spre celălalt”, a declarat Klaus Iohannis, în cadrul unei declaraţii de presă, susţinută la Palatul Cotroceni, înainte de a pleca la Bruxelles la Consiliul European.

Citeste mai mult – http://m.gandul.info/politica/iohannis-mesaj-pentru-cei-care-vor-redefinirea-familiei-in-constitutie-e-gresit-sa-dam-ascultare-fanatismului-religios-15830998

Textul integral de la AGERPRES.ro:

Jurnalist: ‘Președintele comunității baptiste din România, domnul Viorel Iuga, v-a adresat un mesaj în care vă solicita să vă exprimați în favoarea valorilor moral-creștine și a familiei tradiționale. Dacă îi răspundeți în vreun fel și ce părere aveți despre demersul celor trei milioane de români care doresc să modifice Constituția în sensul interzicerii căsătoriilor homosexuale?’

Președintele României, domnul Klaus Iohannis: ‘Nu am ce să-i răspund, iar în chestiunea modificării Constituției, încă nu este rândul meu să mă exprim. Va veni puțin mai încolo rândul meu. Însă, în acest context, cred că este foarte important să reiterez un lucru în care cred. Fiindcă eu aparțin, provin dintr-o minoritate etnică și dintr-o minoritate religioasă, eu cred că trebuie să revenim la ceea ce se numește toleranță și acceptarea celuilalt. Acceptarea celuilalt cu bune și rele. Nu suntem toți la fel, nu toate grupurile etnice și toate grupurile religioase sunt la fel. Este greșit să dăm ascultare sau să mergem pe calea fanatismului religios și a solicitărilor ultimative. Eu nu cred în ele și nu le sprijin. Eu sunt adeptul toleranței, încrederii și deschiderii spre celălalt.’

48 comentarii (+add yours?)

  1. Florin Si Susy Maier
    Oct 19, 2016 @ 11:22:44

    Intrebarea nu isi avea rostul,raspunsul se stia de la alegerile prezidentiale cine vrea sa vada;intrebarea mea pentru Iohanis era ;cine sunt parintii tai? ai fost conceput de doi barbati?sau 2 femei?sau ai avut ca tata un barbat si mama o femeie?.Eu inteleg ca nu are copii pentru ca nu iubeste copii,nu iubeste familia care este alcatuita din femeie si barbat ca are ceva de ascuns.Este trist sa spui ca suntem fanatici religios pentru ca recunoastem si credem ca Dumnezeu a creat barbatul si femeia pentru a se uni si a se extinde prin inmultire.Sper sa voteze crestinii doar familisti la alegeri asa putem anticipa raspunsul presedintelui

    • Maria
      Oct 19, 2016 @ 12:26:29

      Dacå sånteti crestin gåndi-tå cå nu asa ne învatå Biblia. Luati exemplul Domnului ISUS si nu luati exempul fariseilor. Si nu judecati pe nimeni pt cå nu stiti dvs situatia personalå a nimånui . Un crestin nu face asa

      • Danila
        Oct 20, 2016 @ 11:37:11

        Ce s-ar intampla dacă ați muri dumneavoastră ca părinte împreună cu soțul dumneavoastră si ați lasa în urma un copil. Nu ar putea nimeni normal sa-l înfieze, ar ajunge la orfelinat și acolo vine un cuplu de homosexuali și l-ar înfia? Ați mai gândi la fel? Să fim serioși. Nu are remușcări acest domn. Nici nu poate învăța pe cineva ce este familia. Habar nu are care-i scopul familiei în societate. Cred că cei care îl investigau în perioada campaniei prezidențiale cu privire la acei copii trimiși pe nu știu unde aveau dreptate ce ziceau. Dansul e rodul orb al voturilor multor romani de acasă și de peste hotare. Eu zic să se ducă undeva în pustie și cine vrea să fie reprezentat de el sa-l urmeze.

    • ELENA
      Oct 19, 2016 @ 13:53:55

      DINTRE UN „FANATISM ” religios sI IPOCRIZIE religioasa ,mai bine sa fim „fanatici'”religiosi.Sunt dezgustata si dezamagita de deciziile si ipocrizia religioasa a acestuia .. .Am ajuns sa fim condusi de minoritati sexuale ?
      ROMANI 1:18″Mania lui Dumnezeu se descopera din cer impotriva oricarei necinstiri a lui Dumnezeu si impotriva oricarei nelegiuiri a oamenilor care inabusa adevarul in nelegiuirea lor.Fiind ca n au cautat sa pastreze pe Dumnezeu in cunostinta lor,Dumnezeu i a lasat in voia mintii lor blestemate ,ca sa faca lucruri neingaduite.Caci femeile lor au schimbat intrebuintarea fireasca a lor in una care este impotriva firii :Tot astfel si barbatii au parasit intrebuintarea fireasca a femeii s au aprins in poftele lor lor unii pt altii au savarsit parte barbateasca cu parte barbateasca lucruri scarboase si au primit in ei insisi plata cuvenita pt ratacirea lor „.Homosexualii si lesbiencele au nevoie de un pastor ,preot, de un psiholog care sa i aduca pe calea cea buna si sanatoasa , cu asta pot fii ei ajutati Nu sa schimbam legile normale in anormale .Bunul Dumnezeu sa va lumineze mintea , sa impliniti cu fapta si adevarul Cuvantul Lui Dumnezeu ,ca altfel degeaba iesiti din biserica cu Biblia .Sa va dea coloana vertebrala sa nu va lasati manipulat de mai marii Uniunii Europene Domnule Presedinte ..Ar trebui pus accentul mai mult pe industrie si economie ,sa nu depindem de Uniune si Norvegia.

    • maria gherasim
      Oct 20, 2016 @ 21:55:29

      El se deschide fata de anomalii si critica normalitaaaatea..ce sa mai asteptam cu asa cap vai de picioare.sper sa nu mai fie reales de noi fanaticii..sai fie rusine nesimtire straina..el nui roman..si nu vreau sa aud de el k nu iubeste romania..au distrus tot ve am avut mai scump:valori.industrii.agricultura.padurea.si acum familia..NU TE MAI VOTAM…ADIOOO…

  2. Raut Florica
    Oct 19, 2016 @ 11:24:22

    nu e obligat sa raspunda in fata unui om .dar sigur fiecare raspunde in fata lui Dumnezeu pentru binele ori raul pe care il face .

    • sergiu
      Oct 19, 2016 @ 17:22:04

      Eu cred ca asa a fost plaanuit de sus sa fie ales iohanis presedinte..pt ca Dumnezeu alege regii,presedintii,sau ce puteri or fi..ca nu ne gandeam noi ca se vaa ajunge la asa ceva,e altceva…vremurile vor fi din ce in ce mai grele,nu conteaza cine e presedinte…

      • rodi
        Oct 19, 2016 @ 17:27:53

        Aveti dreptate. Dumnezeu este suveran deasupra tuturor lucrurilor. El isi implineste planurile Sale dupa voia Sa.

        • Evadare din Junglā
          Oct 20, 2016 @ 03:20:44

          Nu asta inseamna suveranitate!
          Ci asta:
          SUVERÁN, -Ă, suverani, -e, adj., s. m. și f. 1. Adj. Care este deasupra tuturor, cu o mare autoritate, care are autoritatea supremă. ♦ Fig. Absolut, fără margini; total, suprem. ♦ (Despre state, popoare) Care se bucură de suveranitate. 2. S. m. și f. Conducător al unui stat monarhic; monarh; rege. ♦ Fig. Persoană sau colectivitate liberă să dispună de soarta sa, de actele sale. – Din fr. souverain.

          • rodi
            Oct 20, 2016 @ 07:49:44

            vorbeam despre suveranitatea biblica, pentru noi, cei care credem in Dumnezeu si in Cuvantul inspirat la Bibliei. Aici e o lista in engleza (caci in limba romana nu cred ca exista) o lista cu referintele in care scrie in Biblie despre suveranitatea lui Dumnezeu.
            http://bible.knowing-jesus.com/topics/God,-Sovereignty-Of

            • Evadare din Junglā
              Oct 20, 2016 @ 08:23:32

              Majoritatea versetelor puse in link de dvs sunt scoase din contextul capitolelor anterioare,si cartilor Bibliei,fara a mentiona cultura (ex.Iov)
              Nu cred ca noi crestinii avem un alt dictionar explicativ al limbii romane!
              Dar..oricum,va multumesc pe interes!

              • rodi
                Oct 20, 2016 @ 09:28:58

                dpdv al crestinului , Biblia este Cuvantul lui Dumnezeu si, daca Biblia spune ca Dumnezeu e suveran, noi ca si crestini credem aceasta nu numai pentru ca citim Cuvantul scris si ne incredem in Dumnezeu, ci si pentru faptul ca am vazut suveranitatea lui Dumnezeu in toata istoria scris a in cele 66 de carti ale Bibliei. Afirmatiile despre Dumnezeu sunt in afara timpului si valabile pentru noi si pentru toti chiar si astazi.
                Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu şi de folos ca să înveţe, să mustre, să îndrepte, să dea înţelepciune în neprihănire, – 2 Timotei 3:16
                God bless you!

                • Evadare din Junglā
                  Oct 20, 2016 @ 09:45:14

                  Cred ca cel o putin o baza din saraca hermeneutica ar trebui respectata,cea de a nu scoate din context!
                  Dvs in ultimul comment ati deviat de la subiectul suveranitatii ajungand sa imi spuneti despre transcedenta lui Dumnezeu,pe care nu o neg absolut deloc.
                  Inteleg expunerea dvs,si inca foarte bine,insa pt a afirma ca Dumnezeu a vrut sa fie cineva lider in urma „alegerilor” noastre,este o contradictie in sine!
                  Dar …in fine,nu eu am slujba de a convinge oamenii ci Duhul Sfant,nu as putea eu a-I lua apararea Creatorului,am inteles foarte bine salutul dvs spre final,si nu va pot raspunde decat ca stiu ca sunt si as dori si dvs sa vi se multiplice harul!
                  Ramaneti binecuvantata!

  3. SandaTulics
    Oct 19, 2016 @ 11:54:45

    cât s-au luptat crestinii să-l aleagă!!!Ce nebunie era pe fb ,toțî strigau în cor-Johanis-presedinte! Imi imaginam marea gloata care striga la poalele muntelui când îl așteptau pe Moise să coboare de pe munte! Uitați-vă bine și înțelegeți ce rezultat are ”spiritul de gloată!Era Dumnezeu in această lucrare?!

    • Cristian
      Oct 20, 2016 @ 04:41:24

      Intradevar, presedintele a avut o campanie electorala foarte bine gandita, facuta de o firma de publicitate (al carei director ar fi murit recent intr-un accident auto; daca nu o fi fost o inscenare ca sa-l scoata din atentia publicului), care… a apelat in primul rand la „social media” pentru a-l promova pe …atunci doar candidatul la presedintie Iohannis. Rezultatele au fost de-a dreptul ametitoare! Chiar eu am auzit de proorocii, prin care unii „prooroci” (dar nu ai Domnului) spuneau ca trebuie sa-l votam pe Iohannis, ca asa vrea Domnul.

      Astazi, dupa cativa ani de la numirea lui ca presedinte, cred ca FAPTELE il caracterizeaza destul de clar, pentru oricine vrea sa le accepte: a schimbat guvernul printr-un ritual satanic (Colectiv = bohemian grove; cautati pe Youtube asemanarile), a privit cu ingrijorare SI MULTA INDIFERENTA cazul Bodnariu si restul de cazuri… si… ma opresc aici. Exemplele sunt multe. Concluzia este ca „nu oricine spune Doamne Doamne” este si crestin „CI DOAR CEL CE FACE VOIA TATALUI”! Un om care nu sta vertical si nu apara Biblia si Voia Tatalui, nici nu se poate numi crestin!…

      Iar cei care l-au votat (eu nu l-am votat), raman astazi de rusine pentru ca au ascultat de facebook si de o campanie publicitara bine gandita, in loc sa asculte de Dumnezeu!!

      Imi amintesc cum in perioada alegerilor prezidentiale de atunci, am primit si eu chiar pe sms de la frati, ca „sa merg sa votez CA SA NU SE FACA PLANUL CELUI RAU” – adica se insinua sa votez cu Iohannis, ca planul celui rau era Ponta. Am raspuns acelui sms: „Care e cel bun si care e cel rau, din cei doi?”. Raspunsul meu evident ca nu a placut… Eu nici astazi nu stiu raspunsul la intrebarea de atunci! Oare Ponta ar fi fost mai bun? NU STIU!… Eu demult nu mai am incredere in politicieni!…

      In concluzie, IL MAI VOTAM? 🙂 Sa mai priveasca cu ingrijorare inca un mandat, sa nu faca nimic ba chiar sa fie pro-gay??

  4. Eli
    Oct 19, 2016 @ 11:55:45

    „Numărat, numărat, cântărit şi împărțit! „

    • Cristian
      Oct 20, 2016 @ 04:43:02

      AMIN!!

      • Naomi
        Oct 20, 2016 @ 22:44:12

        CU SIGURANTA ACEST OM TREBUIE URGENT INLOCUIT DE LA PUTERE..SE UNESTE CU URICIUNILE PUSTIIRII ASEZATE IN LOCURILE UNDE NU SE CADE
        DUMNEZEU SA L INLATURE DE LA PUTERE
        I MI PARE RAU DIN TOATA INIMA, CA…. l am ales
        Doamne Te rog inlatura l de la Putere, sa nu vina minia TA peste noi, din cauza lui
        Te rofg fa Tu ceva si inlocuieste l pe Iohannis sau schimba i mentalitatea NEBUNA.. cu Intelepciune Dumnezeiasca
        IN NUMELE DOMNULUI ISUS SI A JERTFEI SALE TE RUGAM ..AMIN, AMIN..AMIN..

  5. Gigi Frana
    Oct 19, 2016 @ 12:04:24

    Iti spun pe romaneste nenea Iohanis…parintii dumitale sigur sunt homosexuali.?pentru ca aceasta afirmatie o fac cei crescuti de o familie de homosexuali.Daca nu.ce treaba ai cu acesti demoni scapati din iad?imi pare rau ca v-am votat domnule Iohanis.sa va fie rusine

    • Maria
      Oct 19, 2016 @ 12:32:52

      Må întreb oare sånteti crestin??? Un crestin nu ponegreste pe nimeni ori cine ar fi el . Un crestin nu ar aduce insulte neserioase cum cå pårintii lui Johannis sånt homosexuali. Nu cred cå dacå dvs. ati fi presedinte ati face mai multi. Dvs. nu vedeti ce se întåmplå în lume? Credeti cå nu este presatå Romånia fiind membrå UE la asemenea legi? Nu judecati pe Johannis cåci chiar nu este de vinå în acest caz. Ce este scris în Biblie trebuie så se împlineascå asa cå nu uitati cå tråim zilelel din urmå asa cå toate acestea trebuie så se întåmple.

    • rodi
      Oct 19, 2016 @ 14:05:21

      nu e vorba de asa ceva. E vorba de toleranta pentru oricine, in afara de cei care mai au indrazneala sa creada in Dumnezeul Bibliei, singurul Dumnezeu adevarat, ceea ce dl presedinte ne-a demonstrat ca dinsul nu crede…

      • Maria
        Oct 19, 2016 @ 15:09:09

        Scrie clar în Biblie: Låsati neghina printre gråu pånå la seceris påna la sfårsit asa cå Dumnezeu nu ne då nouå dreptul så ne facem dreptate singuri. Si cum se aflå Johannis în fata lui Dumnezeu stie numai Dumnezeu si noi nu avem nici un drept de a face judecata cuiva dacå este dupå voia lui Dumnezeu sau nu, datoria noastrå ca, crestini este så ne rugåm chiar si pentru Johannis si nu så folosim atac la persoanå. Toti cei care folositi asemenea jigniri care screti aici cititi Biblia vå rog si aplicati ce scrie în ea si nu folositi propriile dvs gånduri .

  6. martin
    Oct 19, 2016 @ 12:43:17

    Haideti oameni buni ii scrieti petitii unui traficant de copii? Omul acesta nici nu crede in Dumnezeu. La ce va asteptati? Sa va intinda el o mana de ajutor, cand chiar el e parte din acest sistem criminal? Ar insemna sa fim naivi.

    Gigi Frana,
    Evident nu, nici el nu e homo. Sotia sa e prima doamna…si vine si spune cat de „necesara e homosexualitatea”. dar el pentru el o respinge.

    • gabyel1995
      Oct 19, 2016 @ 16:09:09

      Va rog mult nu uitati ca Johanis a avut incurcaturi cu copii vinduti pe timpul cind era primar la Sibiu . Acum fiind presedinte a folosit anumite pirghii ca sa inchida acest subiect . Totusi se spune pe aici sa nu facem atac la persoana . Adica daca amintim FAPTELE omului se numeste atac la persoana ? Adica sa ignoram cind facem portretul familiei prezidentiale ca sint asa cum a hotarit justitia , 2 oameni
      necinstiti ?
      Speram recunoasterea lucrurilor normale de la 2 necinstiti ca sa ma exprim elegant .
      Ne punem nadejdea intr-un vindut occidentului depravat . Se duce la Merkel sa se mai sfatuiasca cum sa ne inchida noua gura si sa negocieze pretul supuseniei sale .
      E mort dupa euroi dupa pierderea celor 2 case furate . Trebuie sa restituie 600000 de €uro , adevarul ca poate folosi puterea de presedinte si sa anuleze datoria mai vinzind ceva din colonia Romania . Asa ne vede el impreuna cu UE , o colonie .
      Trebuie sa luptam pasnic dar sa luptam neobosit . Sa nu ajungem ca in germania unde de la clasa intii copiii invata sexologie , propaganda LGBT si tot ce tine de depravare la fel ca in america si canada .

  7. gabyel1995
    Oct 19, 2016 @ 13:13:55

    Cu riscul sa ma repet . Johanis are mare nevoie de bani multi . Are datorii de peste 600000 de euro catre o banca . El are fundul aparat de cea din germania (Merkel) care i-a sprijinit alegerea . In rest nici macar in fund nu-l doare de poporul roman .
    Si la el ca si la mafia politica totul este de vinzare , mosia Romania este la mezat .

  8. dininimapentrutine
    Oct 19, 2016 @ 13:26:45

    Reblogged this on Pastor Ciprian Barsan .

  9. douavieti2015
    Oct 19, 2016 @ 14:53:44

    Deci, domnul presedinte si-a dat in sfarsit arama pe fata, dar pe fata de tot, prin afirmatia ca este adeptul TOLERANTEI.
    De-acum inainte, nu mai asteptam NIMIC de la dumnealui. Domnul va judeca intre popor si domnia sa mai devreme sau mai tarziu. A jucat murdar afisand o credinta inexistenta.
    Pocaiti-va, domnule Klaus Werner Iohannis!

  10. Trackback: EVZ.ro – Preşedintele României, Klaus Iohannis, nu este împotriva căsătoriilor între persoane de acelaşi sex | agnus dei - english + romanian blog
  11. Ghita Lavric
    Oct 19, 2016 @ 16:24:40

    In general vorbind nu pot spune deloc ca mesajul Prezid.Iohanis m-a multumeste,ci am ramas cu impresia ca este putin intentionat confuz..Vreau sa atrag atentia la alt aspect,rareori am vazut ca din intrebari chear cu un mesaj real,dar spuse pe un ton arogant,provocator sa se obtina un raspuns care sa reflecte o opinie lucida si obiectiva.De prima data cand am citit ultimatumul adresat presedintelui tarii,care parea ca este un apel legitim si care intr-o masura era, am ramas cu un gust putin amar ,si cu sentimentul ca a depasit masura..Cu tot respectul pt fr Iuga,dar tonul folosit,ai vorbi unui presedinte de tara de la egal la egal,mai mult chear ai da ultimatuum de demitere depaseste competenta spiritului crestin reflectat in atitudinile Dlui Isus si sfaturile inspirate ale ap Pavel in raport cu mai marii vremii,si reflecta mai degraba o atitudine putin scapata de sub control si scrisa cu patima as spune (cel ma slab specialist in comunicare cu analiza cauza -efect ne v-a spune ca a fost o gafa frumoasa,afara de cazul ca nu s-a dorit un raspuns favorabil,ci ridicarea multimii,cum sa si propus,) ,desi poate la multi dintre noi sa potrivit cu starea si atitudinea noastra launtrica,si a oamenilor care se simt dezamagiti de propriile iluzii, ce n-i le-am creat singuri despre noul presedinte ales…Din principiu consider ca dincolo de alegerile oamenilor,cuvantul care spune in Rom cap 13,,cu randuite de Sus” nu fac exceptie nici in cazul de fata,si fiecare conducator care a fost,este,si va fi este pus sa implineasca,cateva obiective divine definitorii pt o natiune(,care oricum cu putine exceptii te va rasplati cu huduieli la sfarsit),Am multe motive sa cred ca Pr. Iohanis,SI IN URMA RUGACIUNILOR noastre ,daca nu chear proportional cu acestea,asa cum a promis in raspuns la timpul potrivit va avea un punct de vedere real si uman cu privire la familie si ca ce a spus a facut-o mai mult la nervi,si ca aceasta provocare a venit un pic prea devreme ,cu atat mai mult ca ultimele hotarari ne erau favorabile,Nu cred ca provocarea presidentiei in maniera aceasta este recomandabila acum.si continuarea va aduce doar benificii media ,care vor da curs elitei corupte care a pradat tara si care a inceput sa se ofiliasca putin,si care cauta sa profite de naivitatea noroadelor care sa dovedit ca are memorie scurta..si care parca-i place sa fie inselata de aparente carismatice de imagine si nu stie sa pretuiasca integritatea in materie de coruptie,caci aici se da lupta principala la noi,iar lupta PROFAMILIE este utila si foarte buna ,dar in tara noastra este PREVENTIVA ,romanii au dovedit ca au coloana verterbrala crestina,se cuvine sa sarbatorim,la urm,adunari publice! ! …ps..Unde-i barbatul care atunci cand femeia ii spune ceva tipand…sa-i dea dreptate si un raspuns favorabil?..daca scriam doar atat poate era suficient pt unii sa inteleaga …

    • douavieti2015
      Oct 20, 2016 @ 03:29:21

      Frate Lavric, pace de la Domnul!
      Cu tot respectul care vi-l port, si nu sunt vorbe goale, va spun ca inteleg punctul dvs. de vedere, insa doresc sa va pun o singura intrebare la care nu astept raspuns, ci intrebarea este menita a va raspunde dvs. insiva: Ioan Botezatorul a gresit vorbindu-i de la egal la egal lui Irod cand i-a spus: „Nu-ti este ingaduit…”?
      Fiti binecuvantat!

    • rodi
      Oct 20, 2016 @ 08:05:24

      Frate Ghita,
      de aici vuieste presa:

      Intrebarea reporturului este clar despre casatoriile homosexuale:

      Reporter: …ce părere aveți despre demersul celor trei milioane de români care doresc să modifice Constituția în sensul interzicerii căsătoriilor homosexuale?’

      Presedintele Iohannis:
      Este greșit să dăm ascultare sau să mergem pe calea fanatismului religios și a solicitărilor ultimative. Eu nu cred în ele și nu le sprijin. Eu sunt adeptul toleranței, încrederii și deschiderii spre celălalt.’

      Tot ce raspunde dl Iohannis este la subiectul casatoriilor gay. Credeti ca toate ziarele americane care vuiesc cu stirea ca presedintele Romaniei este pentru casatoriile gay, este o greseala? Daca ar fi, i-ar fi corectat imediat dl Iohannis. Dar a spus-o clar si raspicat ca el nu sprijina demersul pentru a modifica constitutia si a proteja casatoria ca institutie a actului intre o femeie si un barbat.

    • rodi
      Oct 20, 2016 @ 08:10:12

      P.S. incercam sa raspundem cat mai repede la comentarii si asta inseamna ca eu trebuie sa o fac mai mult pt ca eu am timp mai mult, dar uneori le las alea mai complicate sau care necesita raspuns mai detailat, pentu Avram si cateodata el nu ajunge sa raspunda la toate in timpul limitat care il are la dispozitie dupa servici. Ne cerem scuze ca desi lucram ore in sir zilnic la blog, comentariile sunt secundare. Avram este si cel care traduce si scrie editorialele si am vrut sa va explic mai bine cum ne facem treaba pentru ca va apreciem contributiile si opiniile. Cum v-am spus de multe ori. Le apreciem si sunt o perspectiva buna pentru noi si ne marcheaza gandirea noastra. Deci, sper ca veti impartasi opinia dvs. oricand veti avea o opinie fata de orice subiect. Dumnezeu sa va binecuvanteze!

      • Ghita Lavric
        Oct 20, 2016 @ 16:01:16

        Asa pare,caci reporterul face tendentios aceasta asociere,dar daca vedeti video (nu prezentarea media a videoului) puteti observa ca raspunsul prezidential la intrebare a fost…,,Nu am ce să-i răspund, iar în chestiunea modificării Constituției, încă nu este rândul meu să mă exprim. Va veni puțin mai încolo rândul meu.”,,restu-i alt context..al provocarii numita fanatism…Nu insist am vrut sa fiu sigur ca mi s-a inteles opinia ,chear daca e impotriva curentului..Au fost si descoperiri din zona Sibiului cu privire la alegerea lui,nu consider ca mai era necesar si aceasta miscare care mai tarziu va compromite lumea evanghelica ,iata si rezultate mai putin fericite..,,http://www.petitieonline.com/johannis_demis#form.. Cand Domnul lucreaza si din dusmani ti-i face prieteni ,acum se cauta dinadins sa se faca un dusman fara sa fie nevoie,o provocare inutila,desi pe moment da curs unei frustari ca nu a fost implicare a prez.cand ar fi trebuit, la care subscriu.eu am citit dezamagirea lui fata de evanghelici.,c-am atat ..urmeaza sa vedem rezultatele la ce am semanat..multa pace..CE EMAIL AVETI ? ca acesta nu-i acceptat .rodiagnusdei@gmail . com..se pare ca a mers. am corectat spatiul mare intre mail. com si com…asa…rodiagnusdei@gmail.com e bine sa-l rectificati in pag rodi fb caci la-m luat copy\paste si nu-l primeste…confirmati va rog ca functioneaza ca chatul mi-i oprit si nu vreau sa ma trezesc cu surpriza ca mi sa publicat un com privat.ca azi…mult har…

        • Avram
          Oct 21, 2016 @ 00:10:52

          Ghita Lavric
          vrei sa-l aperi pe presedinte dar ce a spus nu poate fi anulat. Singurul lucru bun care a ramas pentru dansul este sa-si rectifice pozitia fata de familie. Pentru dansul este mai important a tolera homosexualii (pentru ca zice el, nu toti oamenii sunt la fel), in favoarea familiei?

  12. Timis
    Oct 19, 2016 @ 20:23:34

    Buna ziua Domnule Presedinte

    Cu consideratia si respectul cuvenit fata de dumneavoastra tin sa va spun ca aveti dreptate atunci cand invitati la toleranta , dar in acest caz „FAMILIA”nu cred ca se poate invita la toleranta,aceasta ar insemna ca dumneavoastra sunteti de acord cu a lupta impotriva „LEGIILOR DUMNEZEIESTI”.Dupa cum se declara 95% din populatia Romaniei este crestina,indiferent de Denominatiune, cu tutii crestini fiind marturisim fara echivoc ca FAMILE inseamna barbat si femeie.De aceia cu consideratie indemn sa aveti dumneavoastra si noi toti respectul cuvenit fata de Dumnezeu si fata de fiinta umana si sa spunem fara rusine ca pacatul nu este virtute.
    Asa sa ne ajute Dumnezeu.

    • Avram
      Oct 19, 2016 @ 22:16:43

      Timis
      Bine spus. Nu ne-am gandit vreodata ca Iohannis va fi impotriva familiei. in favoarea tolerantei? Deci distrugem familia ca sa acomodam pe homosexuali? Cred ca fanatismul vine din partea dansului…

  13. ana
    Oct 19, 2016 @ 23:19:54

    am mai auzit una , stiti ca in numele domnului s.au facut cele mai crunte atrocitati din lume , tot d-zeu i-a creat si pe homosexuali nu mai huliti in numele DOMNULUI ,UN BUN CRESTIN ISI IUBESTE APROAPELE ASA CUM ESTE NU JUDECA SI MAI ALES NU FACE POLITICA.

    • rodi
      Oct 20, 2016 @ 07:56:46

      si dvs ce credeti edspre toate aceste afirmatii?

    • mike
      Oct 21, 2016 @ 22:38:07

      Porunca –sa iubesti pe aproapele tau si deasemenea pe dusmanul tau –Dar sa nu iubiti pacatul!!!!!!!!!– doamna Ana esti comfuza – A iubi pe dusman inseamna sa-i spui ca pacatul savirsit duce la moarte –deci e datoria crestinilor de a spune -ADEVARUL- iar asta nu inseamna -judecata – ci a informa pe pacatos ce-l asteapta daca nu se pocaieste– Apropo ,nimeni nu sa nascut homo-sau lesbi -(-deci, gresit ca Dumnezeu ia creiat asa )–au nesocotit porunca Domnului iar Domnul ia lasat in voia minti lor blestemate– Nu le plac cum ia facut Domnul vor sa-si schimbe sexul –din baiat -fata si invers –ce zici e normal asta ??– se fim de acord cu ei ??–sau sa luptam pe toate caile sa -i trezim la realitate??ca sa nu fie tratati ca -sodomiti- Atentie –boala asta a lor e molipsitoare mai ales in rindul tinerilor –deci sa fim cu totii candelele ADEVARULUI- pentru salvarea sufletelor.–Altfel vom da socoteala -pentru ratacirile lor –-be blessed

  14. Alin
    Oct 20, 2016 @ 02:17:43

    Sunt dezamagit domnule Iohanis sa va fie rusine

  15. octavpelin
    Oct 20, 2016 @ 03:07:15

    Reblogged this on Octavpelin's Weblog.

  16. Cristian
    Oct 20, 2016 @ 04:45:32

    Putin sarcasm (daca este ingaduit): ne-am tras presedinte „pocait”!… 😦

  17. alabama kid
    Oct 20, 2016 @ 08:49:33

    Am inteles cu revolta si amaraciune ca prin spusele dlui presedinte graeste „marele architect al orientului albastru sau vreo alta oculta scotiana”.Raspunsul nu este echivoc,este doar ipocrit si m-am ingrozit…si m-am cutrmurat!Doamne Dumnezeul nostrum,ai mila de noi !

  18. alabama kid
    Oct 20, 2016 @ 09:06:45

    Sunt ingrozit si dezgustat.Nu am cuvinte…Si pe acest om l-am votat si I-am acordat incredere si afectiune ?Prin el racneste vocea fioroasa a „Marelui Maestru”,a Satanei din abisurile apocaliptice a tuturor ocultelor ! Ne este evasive…,este cat se poate de clar…Belzebuth bate la poarta omenirii…Doamne,ai mila de noi pacatosii !

  19. eliodora
    Oct 20, 2016 @ 09:33:59

    Maria,
    nu crezi ca amesteci lucrurile?
    Nu crezi ca acest om este presedintele tarii si ca o impinge dupa voia sa
    pe o cale a pacatului?
    Copiii si nepotii nostri sa tariasca precum SUA cu „asa zise familii de sodomiti?”
    Adia cum sa nu spui, ci sa taci?
    Sa taci este un compromis; insemana ca TU esti de acord cu el; pacatuind impreuna cu el;
    nu ti fie frica ca ti va taia capul; noi trebuie sa strigam impotriva pacatului; nu este nicaieri scris sa asculti pe cineva care te indeman la pacat;
    nu l codamnam, poate se mai pocaieste;razbunarea e a Domnului, ci ii atragem atentia;
    sa aiba grija ce legi pronunta.
    Dupa asta urmeaza sexologia in cla IV..etc…
    Obama s a dus la Curtea Suprema si a dat ordin , el, de la el si fratele sau dracul,s aprobe „casatoria” intre somdomiti!
    Crezi ca Dumnezeu vrea sa ne bagam cu tine sub banca?
    Sa ne pitim si de acolo sa asvralim cu lozinici?
    Crezi ca EL vrea sa fim lasi, sau sa avem indraznela de SUS?
    Sa mergem inainte cu fruntea SUS, CERAND Adevarul:
    asa cum Dumnezeu L a lasat!
    Casatoria normla, naturala, intre un barbat si o femeie;
    intii au fost trasi pe roata, arsi de vii..nu pe fotolii pe FB si nici acolo
    nu avem curaj, pt ca Nu avem credinta in Dumenzeu ca EL este CU NOI;
    ca nu vrea sa lasam pe acesti smecherasi morti dupa bani sa se duca in iad, nici ei, nici oamenii din tara asta.
    Asa ne invata Dumnezeu ? sa acceptam sodomia, curvia?
    Sa nu cumva s ai jignim, numai ei sa ne toarne in cap o troaca de mizerie de pacate.

  20. puiu
    Oct 21, 2016 @ 05:54:24

    Domnule Iohanis este periculos fanatismul lumii de a trai in desfriu si pacat .Daca cuvintul Lui Dumnezeu spune clar ca femeia si barbatul formeaza o pereche atunci de ce spui ca e fanatism .Dumneata ce forma de crestinism ai ,cred ca nici una M-at dezamagit complet si toti cei ce v-au votat ca presedinte .V-ti gindit ce o sa-i raspundeti Lui Dumnezeu cind ve-ti fi itrebat de ce a-ti trait si acceptat cutare si cutare …samd

  21. ioan
    Oct 21, 2016 @ 13:30:40

    Rusine sa va fie domn Iohanis.

  22. S
    Oct 22, 2016 @ 02:19:13

    Fratii de la biserica l-au votat pe motiv ca e „de-al nostru”… Multumim !

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

%d blogeri au apreciat asta: