VIDEO – Declarația președintelui Iohannis asupra căsătoriilor gay: Eu sunt adeptul toleranței

Textul integral de la AGERPRES.ro:

Jurnalist: ‘Președintele comunității baptiste din România, domnul Viorel Iuga, v-a adresat un mesaj în care vă solicita să vă exprimați în favoarea valorilor moral-creștine și a familiei tradiționale. Dacă îi răspundeți în vreun fel și ce părere aveți despre demersul celor trei milioane de români care doresc să modifice Constituția în sensul interzicerii căsătoriilor homosexuale?’

Președintele României, domnul Klaus Iohannis: ‘Nu am ce să-i răspund, iar în chestiunea modificării Constituției, încă nu este rândul meu să mă exprim. Va veni puțin mai încolo rândul meu. Însă, în acest context, cred că este foarte important să reiterez un lucru în care cred. Fiindcă eu aparțin, provin dintr-o minoritate etnică și dintr-o minoritate religioasă, eu cred că trebuie să revenim la ceea ce se numește toleranță și acceptarea celuilalt. Acceptarea celuilalt cu bune și rele. Nu suntem toți la fel, nu toate grupurile etnice și toate grupurile religioase sunt la fel. Este greșit să dăm ascultare sau să mergem pe calea fanatismului religios și a solicitărilor ultimative. Eu nu cred în ele și nu le sprijin. Eu sunt adeptul toleranței, încrederii și deschiderii spre celălalt.’

4 comentarii (+add yours?)

  1. Stefania
    Oct 20, 2016 @ 01:30:24

    EDomnul Președinte e paralel cu tot ce înseamnă Biblie, familie, religie, minoritate, suferință, Hristos!

    • rodi
      Oct 20, 2016 @ 07:55:49

      poate acum vom avea ocazia sa ne spunem si noi (crestinii) parerea despre toate astea si sa afle cum gandeste o tara intreaga (aproape) despre subiectele mentionate. Dar dupa vorbele dlui presedinte, cred ca si-a facut niste pareri neclintite si cred ca el crede ca face si spune ce spune pentru binele tarii, ca sa fim in rand cu europenii si occidentul.

  2. octavpelin
    Oct 20, 2016 @ 03:09:33

    Reblogged this on Octavpelin's Weblog.

  3. Daniel Stanus-Ghib
    Oct 20, 2016 @ 04:23:13

    .. Sigur, nu v a marcat istoria Sodomei și Gomorei..

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

