George Mioc, mesaj adresat președintelui Iohannis: Ați uitat prea repede cum ne-am unit să apărăm familia Bodnariu…..

Bucharest Piata Victoriei PROTEST on behalf of BODNARIU family 9 january 2016 Photo Ruben Ologeanu

Bucharest Piata Victoriei PROTEST on behalf of BODNARIU family 9 january 2016 Photo Ruben Ologeanu

Președintele Klaus Iohannis a jignit milioane de români, numimdu-i „fanatici religioși”. Eu, la fel ca milioane de cetățeni ai acestei țări, cred în familia tradițională, formată din bărbat și femeie.

Ne-a fost destul faptul că în regimul comunist ni se interzicea să avem o credință.

Acum, în regimul Iohannis, suntem stigmatizați și expuși batjocorii, fiind taxați de președintele tuturor românilor drept „fanatici”. De ce? Pentru că credem în valorile creștine, moștenite de 2000 de ani?

Acesta nu este un președinte de dreapta, care crede în democrație, ci o rămășiță a totalitarismului ateu.

Ați uitat prea repede cum ne-am unit să apărăm familia Bodnariu. Sunt convins că mii și zeci de mii de români vor ieși în stradă pentru a-și apăra valorile și credința.

George Mioc – http://www.miocgeorge.ro/

6 comentarii (+add yours?)

  1. Radu
    Oct 20, 2016 @ 22:42:45

    Acum putem intelege de ce Domnu Iohannis nu a luat nici o masura fata de familia bodnariu cand era in nevoie.pentru ca Domnia Sa este convins ca suntem niste fanatici, niste ciudati, o minoritate ciudata, de nebagat in seama.
    V am votat Domnule Iohannis, dar nu am stiut ce fac.Dar nu pentru asta imi pare rau.
    IMI PARE RAU CA M AM INCREZUT IN OM.

    • rodi
      Oct 20, 2016 @ 23:20:32

      si totusi, ne-am crezut intr-un frate de credinta, dar, din nefericire, nu toti fratii sunt de aceeasi credinta.

      • douavieti2015
        Oct 21, 2016 @ 01:29:03

        Sora Rodi, dar dansul nu a fost niciodata un om nascut din nou, chiar daca atatia crestini au inteles ca da. Si la mine in adunare multi credeau asa. Insa eu am in biblioteca ambele carti ale dansului si am citit-o pe fiecare imediat dupa ce-a iesit de la tipar. Sunt scrise simplu si transparent, de aceea am putut vedea ca desi trairea dansului era, sau cel putin parea curata, totusi N-A EXISTAT O INTALNIRE INTRE DOMNUL IOHANNIS SI DOMNUL ISUS. Nimic din viata dansului nu arata ca este urmas al lui Cristos. De aceea ma rugam pentru mantuirea dansului. Si o fac si acum.
        Presedintele nostru nu ne este si nu ne-a fost nicicand frate, desi merge la o biserica luterana, desi a defilat cu titulatura de „evanghelic”.
        Eu de la inceput m-am rugat pentru mantuirea dumnealui.
        Nu stiu de unde multi crestini au scos ca ne e frate. Dumnealui n-a spus niciodata ca este copil al lui Dumnezeu. A spus doar ca este „crestin asumat”, fapt care multi crestini l-au luat drept crestin practicant. E adevarat ca atunci cand iti asumi ceva, acel ceva trebuie sa fie adevarat in viata ta, altfel esti mincinos. Probabil ca atunci multi crestini s-au lasat dusi in eroare de afirmatia asta, necitindu-i cartile.
        Dar chiar si daca cineva ti-ar spune ca e practicant, tot nu e nascut din nou. A face practica undeva nu inseamna a fi angajat acolo. A merge in Londra sa muncesti, nu inseamna ca esti englez. A lucra, la un spital nu inseamna ca esti internat, ca esti bolnav. A fi crestin chiar practicant, inseamna ca practici toate randuielile si ritualurile (daca pot spune asa) din viata unui crestin. NUMAI NASTEREA DIN NOU TE FACE UNA CU CRISTOS SI CU DUMNEZEU, SI TE DUCE IN CER PRIN DUHUL SFANT AL CARUIA ESTI. Caci suntem Temple ale Duhului lui Dumnezeu. Si ce este nascut din Duh, este duh, iar CE ESTE NASCUT DIN CARNE, ESTE CARNE. Iar domnul Iohannis niciodata nu a marturisit ca este un om nascut din nou. Ci doar ca este crestin evanghelic luteran si ca este asumat. Dar domnul Iohannis nu este crestin nascut din Cristos. Iar in prima sa carte, unde este copilaria, vorbeste numai despre case, cladiri, strazi, piete, arhitectura, numai de pietre, de familie aproape nimic. Si nici despre Dumnezeu nu scoate niciun cuvant. Nu pomeneste ca parintii ar fi avut vreo credinta, sau ca ar fi mers macar la vreun fel de biserica… Daca retin bine, parca nicaieri nu pomeneste in autobiografia dansului de vreun contact macar cu biserica, nu mai vorbesc de Dumnezeu! Si acum nu ma refer doar la copilarie, ci pana in 2014, inainte de alegeri, unde se incheie prima carte.
        Iar eu personal, cand spun ca m-am pacalit cu privire la dumnealui, nu ma refer ca am crezut ca e frate de credinta, ci m-am pacalit din pricina setului de valori despre care vorbeste in ambele carti, impletite cu felul dumnelui de a se purta, lucruri care, luate impreuna, m-au facut sa cred gresit ca este un om cu valori morale crestine, desi nenascut din nou. Si un om necredincios poate fi un presrdinte bun! Dar, m-am inselat, ne-am inselat cu toti…

  2. octavpelin
    Oct 21, 2016 @ 03:34:47

    Reblogged this on Octavpelin's Weblog.

  3. Randy Stonehill
    Oct 22, 2016 @ 01:42:19

    Adevarul e ca avut mare nevoie de acesti „fanatici religiosi” acum vre-un an de zile in urma.

  4. costelus82
    Oct 22, 2016 @ 11:16:18

    Președintele nostru…nu ,,,in biserici nu se face campanie politica ,,,blah blah,,,

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

