Adevărul – Iohannis face un pas înapoi în problema căsătoriilor între persoane de acelaşi sex: Doresc o discuţie onestă. Nu am acuzat Biserica. Este nevoie de conciliere

Rugaciune pentru Iohannis

Preşedintele Klaus Iohannis a spus că declaraţiile sale de toleranţă au fost interpretate în mod greşit, ceea ce arată nevoia de conciliere socială. Şeful statului a spus că nu a intenţionat să atace Biserica Ortdoxă Română sau o altă Biserică.

„Au perfectă dreptate. Deja felul în care unii au interpretat afirmaţiile mele arată nevoia de conciliere, de pace socială. Eu nu am acuzat pe nimeni şi nici nu am intenţionat să acuz Biserica Ortodoxă Română sau Biserica Pendicostală. Eu am atras atenţia asupra unor pericole. Coaliţia pentru Familie mi-a spus să detaliez. Au dreptul la petiţie. Este un demers constituţional. Nu a pus nimeni ceva sub semnul întrebării. Doresc o discuţie onestă, calmă“, a spus Klaus Iohannis.

Citeste mai mult – http://adevarul.ro/news/politica/iohannis-pas-inapoi-problema-casatoriilor-persoane-acelasi-sex

7 comentarii (+add yours?)

  1. ciprian
    Oct 21, 2016 @ 09:01:24

    Acesta nu este un pas inapoi este un mod de a spala putina si cu siguranta a fost facut la indemnul „consilierilor” dar cred ca deja stim a cui sluga este domnul Iohannis .

  2. Carmen
    Oct 21, 2016 @ 11:04:18

    Da acum scuzele sunt de prisos nu suntem o țară de inculți dar nici nu avem instinct de turma sa facem tot ce nu se zice si sa credem fiecare minciună!

  3. douavieti2015
    Oct 21, 2016 @ 11:42:26

    A, acum suntem si idioti…
    Am interpretat noi, n-ati spus dvs….
    Deci nu ne-ati facut fanatici religiosi!…
    Iertati-ne, domnule Iohannis, n-am inteles noi bine ce ati vrut sa spuneti cand ati spus: „Este greșit să dăm ascultare sau să mergem pe calea fanatismului religios și a solicitărilor ultimative.”
    Dar nu uitati ca acei unii care au interpretat, sunt toata tara, domnule presedinte! Toata tara…

    • rodi
      Oct 21, 2016 @ 12:04:26

      important e sa sprijine demersul celor 3+ milioane de cetateni. Cum spunea fratele Iuga, e liber sa creada, dar trebuie sa sprijineasca un demers legal dpdv al legii. In rest, raspunderea va fi fata de Dumnezeu.

  4. douavieti2015
    Oct 21, 2016 @ 12:17:24

    Asa este. Poate n-ar fi trebuit sa folosesc cuvantul acela atat de dur, insa asta vad eu ca venind din partea dumnealui pentru noi.
    E trist cand cineva te nedreptateste, apoi incearca sa te prosteasca pe fata! E si mai trist ca presedintele tarii iti face asta.
    Dumnezeu sa dea izbanda!

  5. octavpelin
    Oct 22, 2016 @ 03:06:14

    Reblogged this on Octavpelin's Weblog.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

