Antena 3, DIGI 24 – Iohannis dă replica bisericii, în scandalul despre căsătoriile gay

FOTO presidency .ro

FOTO presidency.ro clik  video

Declaratia de Presa:

Jurnalist: „Şi o întrebare care are mai mult legătură cu planul intern. După declaraţiile pe care le-aţi făcut la Palatul Cotroceni în legătură cu acel demers civic pentru modificarea Constituției, am văzut reacţia Patriarhiei, care spune un demers public, legal şi validat de CCR nu poate fi considerat fanatism religios. Cum vedeţi punctul de vedere al Coaliţiei pentru Familie şi, desigur, al Bisericii Ortodoxe?”

Președintele României, domnul Klaus Iohannis: „Dar au dreptate. Au perfectă dreptate. Felul în care unii au interpretat afirmaţiile mele arată cu vârf şi îndesat nevoia de conciliere, nevoia de pace socială în România. Dar, sigur, pot să mă refer la aceste chestiuni. Eu nu am acuzat pe nimeni şi nici nu am intenţionat. Nu am acuzat Biserica Ortodoxă Română, cum nu am acuzat nici Biserica Penticostală, nici pe alţii, nici nu am avut de gând. Eu am atras atenţia asupra unor posibile pericole. Iar Coaliţia pentru Familie am citit că m-a întrebat, să detaliez. Bineînțeles că au dreptul la petiţie, bineînțeles că demersul lor este legal, este constituţional. Nu a fost pus în nici un moment sub semnul întrebării. Nici nu ar putea cineva să pună aşa ceva sub semnul întrebării. Discuţia s-a dus într-o direcţie unde, probabil, ar satisface ceva interese, dar, în nici un caz, nu-mi însuşesc aceste interpretări, ba dimpotrivă. Doresc o discuţie onestă, calmă.”

DIGI 24 – Familia tradițională. K. Iohannis, despre reacția BOR

Preşedintele Klaus Iohannis a respins, vineri, ideea că ar fi adus vreo acuzație Bisericii Ortodoxe Române în legătură cu petiţia de modificare a Constituţiei pentru ca familia să fie declarată uniune între un bărbat şi o femeie. Șeful statului a spus că vrut să atragă atenţia asupra unor pericole şi că modul în care i-au fost interpretate spusele satisfac, probabil, anumite interese.

Preşedintele a arătat că nu a contestat dreptul Coaliţiei de a iniţia o petiţie privind modificarea Constituţiei, el adăugând că îşi doreşte o discuţie calmă şi onestă pe această chestiune.

Antena 3: -Klaus Iohannis a transmis, de la Bruxelles, un mesaj prin consilierul Sergiu Nistor la dezbaterea „Educație religioasă între Radicalism și Toleranță”.

Cred că deja felul în care unii au interpretat afirmaţiile mele arată cu vârf şi îndesat nevoia de conciliere, de pace socială, în România. Eu nu am acuzat pe nimeni şi nici nu am intenţionat, nu am acuzat Biserica Ortodoxă, nici Biserica Penticostală, nici nu am avut de gând, eu am atras atenţia asupra unor posibile pericole”, a spus Iohannis.

El a arătat că reprezentanţii Coaliţiei pentru Familie au dreptul la petiţie, apreciind că demersul acestora este legal.

Am atras atenția asupra unor posibile pericole, iar Coaliția pentru familie am citit că m-au întrebat să detaliez. Bineînțelesc că au dreptul la petiție, bineînțeles că demersul lor legal este constituțional. Nu a fost pus sub semnul întrebării”

„Discuția s-a dus într-o direcție unde ar satisface ceva interese, dar nu îmi însușesc aceste interpretări. Ba dimpotrivă, doresc o discuție onestă, calmă, a completat Klaus Iohannis.

CLIK VIDEO

iohannis-noi-explicatii-in-scandalul-despre-casatoriile-gay-a3

4 comentarii (+add yours?)

  1. Raut Florica
    Oct 22, 2016 @ 01:15:38

    Nu ca ia bagat pe toti in aceiasi oala ca si cum dinsul ar fi singurul om bun in rominia .Eu cred ca e o lucrare de dezbinare in tara intre oameni in aceasta directie se trage .Dar Dumnezeu sa de totul la iviala inainte de a putea face ceva rau satan.

  2. Ghita Lavric
    Oct 22, 2016 @ 03:08:43

    A inceput transmisia live PROTEST LIVE ORADEA ..AICI LIVE ,,https://www.facebook.com/prodocens/ Este bine sa puneti in pagina o adresa live actualizata la zi si ora

  3. octavpelin
    Oct 22, 2016 @ 03:08:53

    Reblogged this on Octavpelin's Weblog.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

