V I D E O – MARIUS si RUTH BODNARIU si COPIII la Biserica Baptista EMANUEL din Oradea

Marius Bodnariu: Norvegia norvegiana poate trezi anumite sentimente. Totusi, sa ne gandim ca avem acolo frati si surori care au nevoie de rugaciunile noastre. Si daca Norvegia a fost un far pana nu de mult in urma, din care a curs lumina si intarire si ajutor pentru cei in nevoi care  erau aici in Romania, pe vremea comunistilor, si in alte locuri ale lumii, s-ar putea sa fie vremea cand, acuma, noi sa trebuiasca sa-i sustinem in rugaciune si  sa-i intarim pe cei in probleme acolo.

Este o minune ca suntem aici din foarte multe puncte de vedere si-I multumim Domnului. Ii multumim pentru partasie si pentru dragostea care am simtit- o si o simtim din partea dvs. Ma bucur foarte mult sa aud orchestra, sa aud corul. Am cantat si aici in urma cu 18-19 ani cu corul liceelor reunite crestine (am cantat in corul liceului Logos din Bucuresti). Imi aduc aminte si de cantarea care am cantat-o cu biserica in comun si e apoi o cantare foarte draga pe care as fi vrut sa o mentionez ieri. Am sa recit prima strofa:

Stiu ca Dumnezeu vegheaza in ceruri,
peste fii Sai de pe pamant
Ca sa-i ocroteasca-n grele vremuri,
in placutul dragostei vesmant
De-al lumii crunt necaz El nea scunde
Prin lacrimi, ruga ta la El patrunde.
Si chiar de aspru vant se inteteste,
prin lumea de nevoi, El te-ocroteste.

El ne ocroteste. A Lui sa fie slava. Au fost vremuri grele pentru noi si stim ca si pentru dvs. Si de multe ori am simtit rugaciunile dvs. atat de puternic, aproape ca o prezenta fizica care ne intarea. Si auzind marturiile unora din familie, a unor cunoscuti si chiar necunoscuti, cateodata credeam ca cumva Dumnezeu a ingaduit ca unii chiar sa treaca prin dureri mai mari decat noi. Multumim tuturor celor ce au raspuns Duhului Domnului si ne-au sustinut in rugaciune, in post. Inca de la inceput, nu am avut deplina incredintare ca se va termina cu bine. Dumnezeu ne-a intarit si ne-a dat si aceasta incredintare, nu mult dupa ce a inceput acest calvar. Dar, nu din primele zile. Si ne-am dorit inca de la inceput ca Dumnezeu sa ne foloseasca El cum crede de cuviinta si chiar necazul asta pe care-l impartasim, nu numai noi, ci in mod special copiii, sa il foloseasca cumva Domnul spre binele celor ce-L iubesc pe El. Ne bucuram si ne-am bucurat. Asta ne-a intarit foarte mult, sa stim destul de devreme ca Dumnezeu foloseste asta. Si, ce suntem ni? El ne-a iubit mai intai pe cand inca eram pacatosi. Si este numai harul Lui, numai dragostea Lui, numai indurarea Lui, numai mila Lui si rabdarea Lui. Sa nu credem ca El intarzie, nici chiar atunci cand suntem in mijlocul necazului. Ci, El, in dragostea Lui, asteapta ca si altii sa vina la mantuire, sa-si deschida ochii, sa-L cunoasca, sa vada cat de minunat e.

Va multumim din nou ca suntem in mijlocul dvs. Incercam sa cantam o cantare. Acuma, stim ca intr-un fel. Norvegia norvegiana poate trezi anumite sentimente. Totusi, sa ne gandim ca avem acolo frati si surori care au nevoie de rugaciunile noastre. Si daca Norvegia a fost un far pana nu de mult in urma, din care a curs lumina si intarire si ajutor pentru cei in nevoi care  erau aici in Romania, pe vremea comunistilor, si in alte locuri ale lumii, s-ar putea sa fie vremea cand, acuma, noi sa trebuiasca sa-i sustinem in rugaciune si  sa-i intarim pe cei in probleme acolo.  De aceea, am vrea sa cantam o cantare norvegiana, o cantare draga noua, care vorbeste despre numele lui Isus. Si, spune ca numele lui Isus nu se stinge, ci rezista prin furtuna vremii Numele lui Isus, trebuie sa-l iubesc. El mi-a pus sufletul pe jar, prin numele Lui am gasit mantuire.

Marius Bodnariu de la minutul 40:00

4 comentarii (+add yours?)

  1. Valeria Iancu
    Oct 24, 2016 @ 03:39:33

    Reblogged this on Dumnezeu e în control.

  2. dininimapentrutine
    Oct 24, 2016 @ 05:29:10

    Reblogged this on Pastor Ciprian Barsan .

  3. douavieti2015
    Oct 24, 2016 @ 06:52:52

    Sunt atat de minunati…
    Sa-i binecuvanteze Domnul!

    • rodi
      Oct 24, 2016 @ 12:33:16

      dupa ce ne-am rugat 10 luni de zile, si acuma ma dau lacrimile cand ii vad pe toti impreuna. Dumnezeu sa-i ocroteasca!

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

