O, ce prieten am in ISUS – What a friend we have in Jesus – YESU ndeko na bolingo yo olingi ngai mingi

africani-canta-what-a-friend-we-have-in-jesus
Cu multumiri pastorului Daniel Branzei pentru acest link ! – https://barzilaiendan.com/2016/10/12/um-mesaj-mereu-actual-pentru-noi-toti/
Nimeni nu canta cum canta fratii africani si evreii cand Ii canta marelui nostru Dumnezeu. Dar, observati si bucuria care radiaza pe fetele acestor copii. Ne mai bucuram noi in Domnul asa? Poate ne-am bucurat inainte la fel ca si acesti copii, dar ce ne impiedica sa ne bucuram din nou ca si copiii acestia……? Dumnezeu sa-i binecuvanteze si sa-i tina pe bratul Sau pana la sfarsitul alergarii lor pe acest pamant.
1. O, ce prieten am în Isus,
Când mă rog lui Dumnezeu.
Mijloceşte pentru mine,
Şi eu stau pe braţul Său.R1: /: Câtă dragoste-mi arată,
A plătit păcatul meu ,
Şi spălat în a Lui sânge,
Pot să zbor şi eu spre cer. :/2. Ce prezenţă minunată,
Umple tot sufletul meu,
Calea, adevărul, viaţa,
Le găsesc în Domnul meu.R2: /: O, ce prieten bun mi-e Isus,
El e Salvatorul meu,
Schimbă inima mea Doamne,
Fă-mă după placul Tău.:/

ENGLISH

Versuri Reg Lindsay – What a friend we have in jesus

What a friend we haave in Jesus
All our sins and griefs to bearer
What a privilege to carry
Everything to God in prayer

All the peace
We often forfeit
Oh what needless
Pain we bear
All because
We do not carry
Everything to God
In prayer

Are we weak and heavy laden
Cumbered with a load of care
Precious Saviour, still our refuge
Take it to the Lord in prayer

Do thy friends despise
Forsake thee
Take it to the Lord
In prayer

In His arms He’ll take
And shield thee
Thou will find
A solace there

Versuri Reg Lindsay via http://www.versuri.ro/versuri/figlfk_reg-lindsay-what-a-friend-we-have-in-jesus.html

6 comentarii (+add yours?)

  1. mike
    Oct 23, 2016 @ 17:23:16

    Cintecul favorit al mamei mele -Calea ,adevarul ,viata – Le gasec in Domnul meu- si inca unul pe care il cinta mereu -La calvar, eu am gasit o salvare- –Copil fiind nu am realizat –ca mama gasea mingaiere si speranta si in cintece– acum inteleg –ea iubea cu adevarat pe Domnul– Daca nu iubim cu adevarat pe Domnul ,nici citecul nu transmite har – Am realizat ca pocainta depinde si de starea materiala –atunci cind suntem in vale –strigam puternic catre Domnul– Dar slavit sa fie Dumnezeu pentru cei ce il lauda cu bucurie in suflete chiar atunci cind o duc bine si din punct de vedere material– sunt putin controversat –cum acesti copii din inima Africii se bucura at it de mult, – iar ai nostri scartie fara bucurie?? – Cei din intai ,vor fi cei de pe urma??? Sincer, ma bucur pentru ei.

  2. Ghita Lavric
    Oct 24, 2016 @ 00:09:50

    Demult astept ca ecoul focului trezirii sa ajunga si la europeni ,pentru ca dupa cum se spune trezire spirituala ar fi intre fratii tigani din Europa (romii sunt in Romania) si in tarile din Africa .(doar acuma sa se produca ceva de cand cu pro Bodnariu..)..Probabil se entuziasmeaza mai greu romanii sa mediatizeze ca ei greu inteleg ca Domnul poate sa reverse atata Har peste oamenii care se manifesta in alt mod decat noi,…mai expresiv…de multe ori noi greu scoatem un amin !….Se poate si altfel.! Azi am salvat un clip deosebit ceva asemanator,am vrut sa trimit un link dar nu am reusit..merita vazut si distribuit ,,L-am pus aici ,,https://www.facebook.com/ghita.lavric?fref=ts..

    • rodi
      Oct 24, 2016 @ 00:14:00

      foarte frumos, ar trebui si noi sa cantam mai vioi, mai plini de bucurie ca acesti frati🙂 Dumnezeu sa=i binecuvanteze, ca in mod sigur au un trai mai greu decat noi si totusi stiu sa fie veseli. De aici, pot sa invat o lectie buna…

    • rodi
      Oct 24, 2016 @ 12:42:10

      Avram le citeste, si stiu ca e in urma cu ele. Primim sute in fiecare zi pentru ca ne inscriem la multe saituri si de aceea e greu de rezolvat la timp cu mesajele FB si emailurile. Dar cu timpul ajungem la ele.

  3. Ghita Lavric
    Oct 24, 2016 @ 00:29:00

    mesaj informativ:A APARUT O NOUA APLICATIE in facebook ,o noua configurare care pune in pagina cronologia pe luni si ani a postarilor cu posibilitatea de a accesa direct ,nu stiu sigur daca opereaza automat din urma si le ordoneaza singura cand o configurezi dar asa se pare,ar fi bine daca ar merge si in blog dar nu -i o problema ca lincurile sunt in f-book Cred ca asta este Vezi aici ,,http://playtech.ro/2011/cum-si-de-ce-sa-adopti-timeline-ul-facebook/….si aici o pagina configurata. ca model ..https://www.facebook.com/search/top/?init=quick&q=Ion%20Bodnarescu&tas=0.5359409148016059&filters_rp_creation_time=%7B„start_month”%3A”2016-07″%2C”en..ps.cititi gmail-urile ?

    • rodi
      Oct 24, 2016 @ 12:40:50

      cred ca e o aplicatie buna ca de multe ori imi caut postari pe FB si greu le gases cele mai vechi. Dar, sa vedem la cine apar, ca nu le introduce la toata lumea de-o data. Multumim pentru informatii.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

