Lupta continua ..si noi PRODOCENS MEDIA vom fi in prima linie pentru apararea si promovarea valorilor crestine.

catalin-vasile-si-familia-bodnariu

Dragi prieteni,

dupa cele cateva zile petrecute la Oradea care au culminat cu transmiterea LIVE a ADUNARII PUBLICE PENTRU SUSTINEREA MODIFICARII ART. 48 AL. 1 DIN CONSTITUȚIA ROMÂNIEI, echipa Prodocens Media s-a intors acasa si va multumeste pentru ca ati fost partasi cu noi la acest minunat eveniment pentru sustinerea familiei.

Am avut o mare bucurie sa ne intalnim cu Marius si Ruth Bodnariu impreuna cu copiii, familie pentru care Prodocens Media a fost in linia intai inca din primele zile ale luptei pentru recuperarea copiilor din ghiarele Barnevernet. Astazi ne-am vazut rodul luptei si eforturilor noastre implinit.

Mai jos redau mesajul pe care l-am scris imediat dupa primul protest din fata Ambasadei Norvegiei din 19 Decembrie 2015. Am spus atunci ca ” ZIUA DE 19 DECEMBRIE A FOST SI UN ANTRENAMENT PENTRU CA VOR MAI VENI ZILE IN CARE VOM MAI FACE ASTA, POATE DIN CAUZA NEDREPTATILOR SAU DE CE NU A PRIGONIRII CARE SE APROPIE CU PASI MICI DAR SIGURI CATRE NOI. IN ACEASTA ZI AM IESIT PENTRU FAMILIA BODNARIU …MAINE VOM IESI PENTRU TINE …SAU CHIAR VOI PENTRU MINE”

Sambata la Oradea am simtit ca aceste cuvinte s-au implinit.

Lupta continua ..si noi PRODOCENS MEDIA vom fi in prima linie pentru apararea si promovarea valorilor crestine.

–––––––––––––––––––––––––––––––– December 22, 2015

ZIUA IN CARE AM FOST MANDRU. N-O VOI UITA NICIODATA!

Nu voi uita nicioada ziua de sambata 19 Decembrie 2015, ziua in care intr-adevar m-am simtit mandru atunci cand venind catre Ambasada Norvegiei am vazut cateva sute de oameni, tineri si batrini, mame si copii ce pentru o vreme au renuntat la confortul propriu si la treburile zilnice si au venit sa fie alaturi de familia Bodnariu intr-un protest pasnic dar cu un impact major.

Am fost mandru fiindca in sfarsit dupa multi ani ca si crestin evanghelic in Bucuresti, cetatean al acestei metropole foarte potrivita pentru crestinii anonimi, am simtit ca apartin unei comunitati evanghelice care vibreaza, cu oameni care doresc sa nu mai stea pasivi sub protectia zidurilor unei biserici, ascunsi dupa amvoane si prin banci si au decis sa iasa si cu putere sa-si marturiseasca crezul in ceea ce priveste viata si familia.

Familia nu a fost creatia omului ci mai degraba inventia lui Dumnezeu care in dragostea Lui cea mare ne-a mandatat sa ducem viata mai departe prin copiii nostrii pe care ii avem pentru o vreme, copii pe care ii iubim, ii ingrijim si-i educam straduindu-ne sa le oferim ce este mai bun si mai ales pe Dumnezeu.

Am fost mandru sa stiu ca alaturi de noi cei prezenti in fata Ambasadei Norvegiei mai erau cateva mii care cu siguranta ne sustineau in rugaciune si care ar fi dorit sa fie cu noi. Am fost mandru sa vad ca in Bucuresti suntem o comunitate care incepe se respire, care e gata sa treaca peste orice bariera confesionala si sa-si marturiseasca in public valorile. Am fost mandru sa particip la acest protest cu inima dar si cu uneltele pe care le-am pus la dispozitia Evangheliei, camerele video si foto cu ajutorul carora am surprins si am dat mai departe din suflul acestui eveniment.

Si mai mult sunt mandru ca m-am nascut si ca traiesc in Romania, in aceasta tara asezata la intersectia dintre secularismul vestic si extremismul oriental si ca sunt chemat sa slujesc aici unde Dumnezeu m-a asezat.

Ziua de 19 Decembrie a fost si un antrenament pentru ca vor mai veni zile in care vom mai face asta, poate din cauza nedreptatilor sau de ce nu a prigonirii care se apropie cu pasi mici dar siguri catre noi.

In aceasta zi am iesit pentru familia Bodnariu …maine vom iesi pentru tine …sau chiar voi pentru mine. Asa sa ne ajute Dumnezeu !

Cu pretuire, Catalin Vasile, Prodocens Media

3 comentarii (+add yours?)

  1. dininimapentrutine
    Oct 24, 2016 @ 08:21:41

    Reblogged this on Pastor Ciprian Barsan .

  2. douavieti2015
    Oct 24, 2016 @ 16:31:14

    Domnul sa-i binecuvinteze pe cei de la Prodocens Media! Sunt tineri minunati!

  3. octavpelin
    Oct 25, 2016 @ 03:06:48

    Reblogged this on Octavpelin's Weblog.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

