Apel la rugaciune pentru fratele Cristian Vaduva

Cristian si Cristiana Vaduva

UPDATE 1 – CRISTIAN VADUVA – Mesaj UPDATE de la SPERANTA si Cristiana Vaduva 1 noiembrie

UPDATE 2 – VIDEO UPDATE Cristiana Vaduva – VESTI despre fratele CRISTIAN VADUVA

UPDATE 3 –  PART 2 – VIDEO UPDATE Cristiana Vaduva – VESTI despre fratele CRISTIAN VADUVA

Cristian si Cristiana Văduva 

Astazi luni(31.10.2016),ora 13:00 ,tatal meu fiind singur acasa a cazut de la inaltimea de 4 metrii pe spate pe o placa de beton,de care s-a lovit si cu capul.A ramas o vreme acolo fara aer,dar in cele din urma a reusit sa se intoarca cu fata in jos si sa strige dupa ajuror.A fost transportat la spitalul din Lugoj,apoi la Timisoara.
Rugati-va pentru tata!!
Cristiana si Liliana Vaduva.

cristian-vaduva


Cristian si Cristiana Vaduva – Spre Tara de Sus

27 comentarii (+add yours?)

  1. scripcariu ion
    Oct 31, 2016 @ 14:59:50

    TATAL CERESC TE RUGAM AN NUMELE DOMNULUI ISUS ATINGETE DE FRATELE CRISTIAN SI DAI VINDECARE GRABNICA AMIN!

  2. dininimapentrutine
    Oct 31, 2016 @ 15:07:58

    A republicat asta pe Pastor Ciprian Barsan .

  3. LAZARESCU ADRIAN
    Oct 31, 2016 @ 15:54:06

    DOMNUL SA SE ATINGA DE FRATELE CRISTIAN

    ,

  4. Loving you was the most beautiful thing in the world
    Oct 31, 2016 @ 16:30:44

    doane te rg sa fi cu el si sai dai vindecare grabnica amin

  5. Viorica Morar
    Oct 31, 2016 @ 16:53:13

    Domnul să se atingă cu balsamul său vindecător…

  6. Luciana
    Oct 31, 2016 @ 17:07:19

    Domnul Isus sa se atinga de frstele Cristian.Amin !

  7. darie iosif florin
    Oct 31, 2016 @ 18:22:29

    o sa ma rog si eu impreuna cu familia mea pentru tatal tau . domnu sa se indure de el si sa il vindece daca este dupa voia lui , noi ne vom ruga si va vom sustine in rugaciune cu drag in numele domnului nostru isus

  8. Florin Iosif Darie
    Oct 31, 2016 @ 18:26:27

    ma voi ruga si eu impreuna cu familia mea pentru tatal tau , domnu sa se indure de el si sa se atinga de el daca este dupa voia lui . noi va vom sustine in rugaciune in numele lui isus

  9. cristinafitiu@yahoo.com
    Noi 01, 2016 @ 00:05:21

    Domnul Isus sa ii dea vindecare deplină

  10. Elena
    Noi 01, 2016 @ 01:09:24

    D-l sa se indure de fratele sal mai lase printre noi sa ne mangaie sufletele prin cantarile minunate pe care le gasim si vedem….gby

  11. Ana
    Noi 01, 2016 @ 01:13:05

    Fii cu fratele nostru Tata si ajuta-l !!

  12. IEAVORSCHI MAGDA
    Noi 01, 2016 @ 02:43:19

    aveti credinta in dumnezeu el face minuni A facuto si cu mine ,anul trecut inima mea a cedat si am fost operata pe cord deschis acum am inplinit un an de la operatie si slava domnului sunt foarte bine DECI DOMNUL VA AVEA GRIJA DE EL NEAM cunoscut personal ati cintat la nunta ficei mele la negreni jud botosani NE VOM RUGA SI NOI NU VA PERDETI SPERANTA DOMNUL NE IUBESTE IAR CEL RAU VREA SA NE PERDEM dar dumnezeu e mai tare AMIN

  13. IEAVORSCHI MAGDA
    Noi 01, 2016 @ 03:00:27

    NU VA PERDETI CREDINTA DUMNEZEU FACE MINUNI ACUM EU AM FOST OPERATA PE CORD DESCHIS INIMA MEA A CEDAT SI AM INPLINIT UN AN SI SLAVA DOMNULUI SINT FOARTE BINE TATAL TAU ESTE UN OM DEOSEBIT SI DUMNEZEU IL IUBESTE FOARTE MULT DAR VIN INCERCARI FINCA CL RAU NU DOARME VREA SA NE PIARDA DAR DUMNEZEU ESTE MAI TARE EU VAM CUNOSCUT PERSONAL ATI CINTAT LA NUNTA FICEI MELE IN SAT NEGRENI JUD BOTOSANI SI VA IUBESC FOARTE MULT MIATI INTRAT IN INIMIOARA ASTA NOUA NE VOM RUGA SI NOI PENTRU VOI DOMNUL SA VA DEA PUTEREA NECESARA DE A TRECE SI PESTE ASTA DOMNUL E TARIA MEA AMIN

  14. popescu sarah livia
    Noi 01, 2016 @ 03:41:40

    Dl isus sa te vindece frate Cristian si colidele voastre mi au vindecat sufleteste de atite!!!! cind voi cintati cu atita daruire ptr Regele isus . Dl faca minuni de vindecari in casa Vostra Fiti BINECUVINTATI

  15. Pop
    Noi 01, 2016 @ 04:25:53

    O TATA ATOTPUTERNIC, IN NUMELE SCUMP SI PUTERNIC ,IISUS HRISTOS, AI MILA DE SERVII TAI ,AI MILA SE CANTARETUL PT. TINE:Cristian Vaduva, SI REDA-I SANATATE SI TINE-L INTRE NOI !

  16. Pop David
    Noi 01, 2016 @ 05:02:59

    O TATA ATOTPUTERNIC, IN NUMELE SCUMP SI PUTERNIC ,IISUS HRISTOS, AI MILA DE SERVII TAI ,AI MILA SE CANTARETUL PT. TINE:Cristian Vaduva, SI REDA-I SANATATE SI TINE-L INTRE NOI !

  17. Trackback: Tot satul credea ca am murit,… parca o mana vrajmasa m-a impins in spate, dar Dumnezeu si-a facut prezenta in ziua nenorocirii mele | agnus dei - english + romanian blog
  18. Trackback: Cântărețul CRISTIAN VĂDUVA, cade de la 4 m, se accidentează… – MĂRTURIA – – Revista ARMONIA – Saltmin Media
  19. Trackback: CRISTIAN VADUVA marturie | Biserica Penticostală Maranata

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

