AGNUS DEI – Presa despre accidentul lui Cristian Vaduva

cristian-vaduva-liliana-vaduva-31-octombrie

Povestea in spatele pozei de mai sus:

AGNUS DEI: Cristian Vaduva: Mi-au spus sa nu ma ridic si am ramas 15 minute pe beton, asa pe genunchi. Apoi, n-am putut de frig la genunchi si m-am pus pe scaun . A venit ambulanta. M-au dus la Lugoj la spital. A aparut si sotia mea. I-am simtit mana calda, ca ma prinde de mana. Am stiut ca-i mana ei….

DC NEWS:

Cântăreț celebru, la un pas de moarte

Un cântăreț cunoscut publicului larg a căzut luni, 31 octombrie 2016, de la 4 metri înălţime. Solistul a rămas fără suflare pentru câteva clipe, pe caldarâm.În momentul de față, se pare că artistul se simte bine, având câteva coaste zdrobite şi o fisură craniană” potrivit rodiagnusdei.wordpress.com.

DC News – http://www.dcnews.ro/cantare-celebru-la-un-pas-de-moarte_520964.html

Antena 3 – https://www.antena3.ro/timp-liber/muzica/un-artist-roman-in-stare-grava-dupa-ce-a-cazut-de-la-patru-metri-inaltime-383787.html

Ziua de vest – http://ziuadevest.ro/eveniment/65557-un-artist-roman-in-stare-grava-dupa-ce-a-cazut-de-la-patru-metri-inaltime

Momente dramatice! Un celebru solist a căzut de la 4 metri înălţime …

Cancan –
Un solist cunoscut şi-a vazut moartea cu ochii! Artistul a căzut de la 4 metri înălţime şi a pentru câteva momente a rămas fără suflare pe caldarâm. Cântăreţul Cristian Văduva a fost la un pas de moarte! Soţia şi fiica artistului şi-au anunţat

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

