„Am ajuns sa semnez ca nu mai dau un pumn la nimeni”

serafim-scrobut-la-biserica-ekklesia-arizona

Serafim Scrobut in vizita la Ekklesia, Arizona!

Duminica, 30 octombrie, 2016, biserica Ekklesia din Arizona, pastorita de Andy Olariu, l-a avut ca invitat pe pastorul Serafim Scrobut din Oradea, care a vestit Evanghelia la ambele servicii.

Programul de seara poate fi urmarit integral aici:

Predica intitulata „Incercarile vietii” a fost ilustrata cu exemple personale din viata de predicator si misionar punand accent pe suprematia lui Dumnezeu care nu-i paraseste niciodata pe ai Sai.

Unele probleme din viata ni le cauzam noi, constata pastorul Serafim. „Am fost sportiv, am practicat box de performanta. 9 ani de zile mi-am distrus fata de atatia pumni, de sute si mii de pumni. Am ajuns sa semnez pentru sportul acesta sa nu mai dau un pumn la nimeni, dupa ce mi-am pierdut toti dintii”. Acestea sunt probleme pe care ni le cauzam noi.

Furtunile vietii au lovit insa in familia Serafim si prin pierderea celor mai dragi si mai inocente fiinte din familie. Urmariti inregistrarea de la linkul de mai sus in care marturia fratelui Serafim Scrobut se imbina armonios cu cantarile inaltatoare ale serii.

„M-am simtit ca acasa la Phoenix. De la familia Denisa si Norbert Iancu, care mi-au fost gazde exemplare, pana la primirea calduroasa pe care mi-a facut-o pastorul Ionel Grosu, care m-a binecuvantat si cu volumul sau de poezii, totul a fost realmente coplesitor. In partasia pe care am avut-o impreuna am simtit unitatea Duhului si legatura pacii”, marturiseste pastorul oradean.

Octavian Curpas

Comments are closed.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

