GPS-ul Baptist Mai Trebuie Resetat

gps-norte-north-cartoon

Un articol superb,  scris de fratele Caius Obeada, care se aplica tuturor, indiferent de denominatie. Avram:

Era duminică după-amiază la o benzinărie în Queens, NY, când m-am decis să folosesc GPS-ul să mă scoată mai repede din oraș. Am pus destinația Sidney, NY, am așteptat câteva secunde să calculeze distanța și ruta, și spre surprinderea mea GPS-ul îmi spunea că am 2 zile și 8 ore până ajung acasă. Mă tot uit la el să văd dacă nu e ceva greșit, pentru că normal îmi lua până la 4 ore de condus fără oprire până acasă. Dar două zile și 8 ore, mi se părea greșit.

Am pus adresa destinației de câteva ori și tot două zile și 8 ore îmi arata. A mai trecut ceva timp până să-mi dau seama că problema nu era cu destinația, ci cu setarea mijlocului de transport. Setarea pe care o aveam era să-mi indice dacă merg pe jos cum și cât îmi ia să ajung acasă. Am schimbat setarea pe mașină și spre surprinderea mea trebuia să ajung acasă în 4 ore și 14 minute dacă nu aș avea trafic.

Unele probleme care se ridică între Baptiști nu fac referință la scopul final de destinație cât la mijlocul de transport și viteza la care am dori să ajungem la destinație. Unii sunt precauți în viteza de lucru, încercând să nu supere pe nimeni, pe premiza că ”graba strică treaba.” Alții sunt în extrema de acțiune imediată, gălăgioși, înpingându-te de la spate pe premiza că ”trebuie câștigat timpul.”….

CONTINUARE – http://midrash.voxdeibaptist.org/2016/11/01/gps-ul-baptist-mai-trebuie-resetat/#.WBiGgQY4j2M.facebook

 

Comments are closed.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

