Andreea ne cere ajutorul in post si rugaciune pentru castigarea procesului din 10 noiembrie

andreea-3-zile-de-post-si-rugaciune

Andreea, ne cere ajutorul in post si rugaciune, crede mai mult in acest ajutor decat in cel al avocatilor sau al legilor facute de oameni practicate curent. Haideti sa-i rasplatim credinta si sa ne alaturam in lupta ei mai ales pe acest front. Doamne auzi-i inima si auzi-ne si noua rugaciunile, izbavire imploram pentru aceasta mama si pruncii ei.
Pro Reîntregirea Familiei

Agnus Dei: Ne alaturam si noi Andreii si venim cu rugaciune inaintea lui Dumnezeu, citind si acesti psalmi de mai jos si implorandu-L pe Dumnezeu sa lucreze cu mila si sa aduca copilasii lui Andreea acasa. Doamne, ai mila! Doamne, rezolva si fii de partea acestei mame indurerata! Iti multumim si iti suntem recunoscatori caci  vii in ajutorul nostru cand Te chemam!

RUGACIUNE in PSALMI

Psalmul 5

1 Pleacă-Ţi urechea la cuvintele mele, Doamne! Ascultă suspinele mele!
2 Ia aminte la strigătele* mele, Împăratul meu şi Dumnezeul meu, căci către Tine mă rog**!
3 Doamne, auzi-mi glasul*, dimineaţa! Dimineaţa, eu îmi îndrept rugăciunea spre Tine şi aştept.
4 Căci Tu nu eşti un Dumnezeu căruia să-I placă răul; cel rău nu poate locui lângă Tine.
5 Nebunii* nu pot să stea în preajma ochilor Tăi; Tu urăşti pe cei ce fac fărădelegea
6 şi pierzi* pe cei mincinoşi; Domnul urăşte pe oamenii** care varsă sânge şi înşală.
7 Dar eu, prin îndurarea Ta cea mare, pot să intru în casa Ta şi să mă închin cu frică în Templul Tău cel sfânt*.
8 Doamne, călăuzeşte-mă* pe calea plăcută Ţie, din pricina vrăjmaşilor mei! Netezeşte** calea Ta sub paşii mei.
9 Căci nu este nimic adevărat în gura lor; inima le este plină de răutate, gâtlejul* le este un mormânt deschis şi pe limbă au vorbe linguşitoare**.
10 Loveşte-i ca pe nişte vinovaţi, Dumnezeule! Fă-i să cadă* prin înseşi sfaturile lor. Prăbuşeşte-i în mijlocul păcatelor lor fără număr! Căci se răzvrătesc împotriva Ta.
11 Atunci, toţi cei ce se încred în Tine se vor bucura*, se vor veseli totdeauna, căci Tu îi vei ocroti. Tu vei fi bucuria celor ce iubesc Numele Tău.
12 Căci Tu binecuvântezi* pe cel neprihănit, Doamne, şi-l înconjuri cu bunăvoinţa Ta, cum l-ai înconjura cu un scut.

Psalmul 70

1 Grăbeşte, Dumnezeule*, de mă izbăveşte! Grăbeşte de-mi ajută, Doamne!
2 Să rămână de ruşine* şi înfruntaţi cei ce vor să-mi ia viaţa! Să dea înapoi şi să roşească cei ce-mi doresc pieirea!
3 Să se întoarcă* înapoi de ruşine cei ce zic: „Aha, Aha!”
4 Toţi cei ce Te caută să se veselească şi să se bucure în Tine! Cei ce iubesc mântuirea Ta să zică neîncetat: „Preamărit să fie Dumnezeu!”
5 Eu* sunt sărac şi lipsit: grăbeşte** să-mi ajuţi, Dumnezeule. Tu eşti Ajutorul şi Izbăvitorul meu: Doamne, nu zăbovi!

2 comentarii (+add yours?)

  1. Teodor
    Noi 04, 2016 @ 07:05:14

    Binecuvîntat sa fie Dumnezeu care asculta rugăciunia ! Stimați prieteni Fr . Si toti care veți citi aceasta mărturie as vrea sa va încurajezi si sa nu lăsam fără atenție aceasta dorința ,eu am fost in grea încercare acum un an si 6 luni am avut un accident grozav din care nu a fost loc de scăpare dar Dumnezeu a trimis un om care m-a scos din flăcările focului de unde nu era loc de scăpare si am rămas in veata , hai cu toti sa ne unim pentru acest caz Dumnezeul nostru e viu si lucrează si astăzi Slava Domnului

    • rodi
      Noi 04, 2016 @ 11:41:24

      Multumim pentru marturie. Dumnezeu face minuni si astazi si ne rugam pentru o minune si in dreptul acestei mame care lupta de 7 ani pentru copilasii ei. Dumnezeu sa se indure de ea!

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

