Divortul intre crestini

Divortul intre crestini !!!

..putem constata ca aceeasi gandire umanista, egoista ne caracterizeaza inca de cand ne casatorim si apoi tot restul vietii. Scopul casatoriei este binele nostru, nu gloria lui Dumnezeu, nici macar binele partenerului. Nu prea am auzit ca cineva sa se casatoreasca sau sa nu se casatoreasca pentru ca numele lui Dumnezeu sa fie glorificat. Dan Bercian

Omorata de sot , nu a divortat la sfatul comitetului Bisericii !!!

1 comentariu (+add yours?)

  1. gabrielmarinescu1960
    Noi 06, 2016 @ 01:33:28

    De copil am urat divortul.L-am urat si m-am temut de el.Parintii mei au avut o”rascruce”in urma caruia au fost foarte aproape de a divorta si eu imi amintesc ce clipe de groaza si panica am trait avand varsta de 9 ani!Intr-un final ratiunea a invins si parintii mei s-au impacat reapropiindu-se unul de celalalt facandu-ma sa simt ca pericolul de care ma temeam trecuse.Am jurat ca voi face orice imi va sta in putiinta sa nu trec niciodata prin asa ceva mai ales dupa ce voi avea la randul meu copil.Nu a fost sa fie,dupa 25 de ani de mariaj destul de chinuit si cu multe”sincope”,desi in numele juramantului facut mie insumi in gand din copilarie,sotia m-a parasit pentru alt barbat si la un an a introdus actiune de divort care s-a materializat amiabil 6 lunii mai tarziu.Copilul nostru avea 18 ani,viata mea cel putin era distrusa 4 luni mai tarziu aveam sa-mi pierd si locul de munca la o varsta cand angajatorii nu te mai doresc:49 de ani.Nu din cauza acestei obsesii sau a dramei personale,dupa parerea mea divortul este un act CLAR de TRADARE,o dezertare legalizata din pacate foarte multi oameni tocmai in cele mai grele momente fiind si parasiti acestia”cad”de cele mai multe ori in patima alcoolului,drogurilor si a unor depresii ce-i pot conduce chiar la moarte nu de putine ori,gandul suicidar trecandu-i prin minte celui ramas singur si in nevoia cea mai mare de ajutor,de sprijin mai ales la o varsta cand afectiunile de sanatate incep sa-si faca prezenta.Stiu ca sunt si persoane imposibile de suportat,a caor prezenta este practic imposibila,cei mai multi dintre ei avand nevoie de consiliere psihologica sau chiar mai rau de internare,dar consider ca a fi parasiti de orice sprjin in momentele cele mai grele constituie o crima ce ar trebui mai indelung dezbatuta si legea mai analitica in astfel de ocazii,si nu mai permisiva pentru a facilita niste drame nu de putine ori ingrozitoare.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

