CRISTIAN VADUVA video MARTURIE noiembrie 8: Daca luni eram pe targa, la cateva zile doar, la sfarsitul saptamanii eram in BISERICA, sa-L laud pe Dumnezeu

Sunt plin de recunostinta inaintea lui Dumnezeu si multe multumiri pentru dvs., cei ce ne-ati sustinut cu rugaciuni arzatoare.

Duminica, pentru ca am fost programat de mult la o Evanghelizare la Caras Severin, la o biserica baptista, localitatea Dognecea, am plecat cu fiica mea, cu Cristiana, am chiar condus masina pana acolo. Am zis: Voi conduce eu. Si Domnul a fost cu mine si am condus pana acolo. Si daca luni eram pe targa, la cateva zile doar, la sfarsitul saptamanii eram in biserica sa-L laud pe Dumnezeu. Si fratele pastor mi-a spus: „Frate Cristian, noi vom face cateva rugaciuni, sa cantati si restul, Dumnezeu sa va dea putere.” Au pregatit un scaun, sa stau pe un scaun. Dar Duhul Sfant si Dumnezeu prin dragostea Lui a zis: „N-ai nevoie de scaun.” Au fost lacrimi in biserica. A fost o partasie deosebita. 

Rapiditatea cu care a lucrat Dumnezeu a aratat ca acolo stateau [la baza] foarte multe rugaciuni, foarte multa forta spirituala. Forta rugativa. Regimente de frati care inaltau catre Domnul cereri peste cereri sa fie vindecat, sa fie atins trupul lui. Si mi-a fost atins trupul meu. De aceea, consider ca viata, inca odata  o repet, nu imi apartine mie. Aceste mesaje nu sunt de popularitate. Ele sunt ceea ce ar trebui sa fie: lauda pentru Imparatul care s-a atins de mine. 

…Daca in data de 31/10 ma aflam pe targa, unde am stat 14 ore, si am auzit telefoanele sunand neincetat si nu am putut sa raspund si am raspuns intr-un fel cele doua zile cand eram in pat, ingrijit de fetita mea si de sotia mea, iata ca dupa cateva zile revin din nou. Dar, nu din pat. Ci, revin pentru ca sunt obligat  de dragostea Celui Prea Inalt care s-a atins de mine si a lucrat in mod atat de minunat. A lucrat pentru ca sute de persoane, care nu ma cunosc unii dintre ei, au intrat in post si rugaciune. Si cu lacrimi fierbinti si scumpe au venit cu credinta lor mare si au strigat la Stapanul: „Ai mila de fratele nostru, Cristian Vaduva.”

Nu va cunosc pe multi dintre dvs. Ati fost pentru mine o lectie de credinta….

PARTEA 2-a

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

