19 noiembrie PROTEST – Grupuri LGBT impotriva Coalitiei Pentru Familie la Bucuresti – Un Grup Ortodox invita crestinii la contra-manifestatii

lgbt-banner

baner care va fi folosit de crestini ortodocsi la contra-demnostratie. Grupul LGBT a facut banerul ‘Dumnezeu nu face politica’ iar grupul crestin a adaugat cuvantul LGBT.

In data de 19 noiembrie, grupurile Susțin LGBTMozaiQ (non-profit) si TRANSform (ONG) au organizat un protest contra Coalitie pentru Familie in Piata Romana Bucuresti:

Detaliile date pe pagina oficiala a protestului pe Facebook:

Ai tot auzit în ultima vreme despre Coaliţia pentru Familie şi despre încercarea lor de a modifica Constituţia şi a interzice căsătoriile gay. Pe diverse canale, reprezentanţii acestora îţi vorbesc despre “familie tradiţională”, “valori strămoşeşti” sau credinţă. Politicienii li s-au alăturat cu voioşie. În ce societate ne dorim să trăim, una în care diferite grupuri sunt marginalizate şi demonizate, sau într-o societate deschisă, în care ne respectăm reciproc şi ne preţuim ca cetăţeni egali în faţa legii?

Pe 19 noiembrie, vino alături de noi în Piața Romană (colț cu str. Căderea Bastiliei) pentru a spune răspicat #SusținLGBT și a transmite un semnal politicienilor care se află săptămânile acestea în campanie electorală, că drepturile omului nu sunt negociabile şi că separaţia dintre stat şi Biserică este un principiu constituţional de bază. Politicienii au datoria să asculte toate grupurile din societate şi să îi reprezinte pe toţi cetăţenii aşa cum se cuvine.

Indiferent dacă eşti sau nu ataşată cauzei LGBT, te aşteptăm alături de noi pentru că atunci când drepturile unor cetăţeni sunt puse sub semnul îndoielii, drepturile fiecăruia dintre noi sunt în pericol. Astăzi e vorba despre comunitatea LGBT, însă la fel de bine mâine poate fi despre drepturile reproductive ale femeilor, despre divorţ, modificarea legislaţiei penale sau a sistemului de taxare.

 

Raspunde  Homo Orthodoxus

Pe aceasta cale , raspundem mizeriilor umane de la Sustin LGBT, MozaiQ si TRANSform, care au lansat un eveniment pe facebook pentru sambata 19 noiembrie la Bucuresti in Piata Romana, cu numele „Marșul Dumnezeu nu face politică”.

Constatam cu surprindere ca militantii LGBT au devenit crestini, pentru ca ei ne spun cu ce se ocupa Dumnezeu! Invitam toti crestinii sa se inscrie la eveniment astfel incat sa fim majoritari!

https://www.facebook.com/events/1832214563692668/

Si nu uitati sa va faceti pancarte, va recomandam modelul de mai jos. 🙂

17 comentarii (+add yours?)

  1. octavpelin
    Noi 13, 2016 @ 01:21:42

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

  2. Miha
    Noi 13, 2016 @ 02:08:24

    Daca vrem sa fim ca atitudinea noastra sa fie in corelatie cu ceea ce Dumnezeu spune, poate mai multa intelepciune in alegerea cuvintelor n-ar strica. Dumnezeu nu ne cheama sa blamam oamenii care practica un pacat, ci sa separam in mintea si inima noastra omul de pacatul pe care il comite. Asa ca exprimari de genul „mizerii umane” nu sunt in concordanta cu ceea ce Dumnezeu vrea de la noi. In definitiv noi credem ca Dumnezeu ne-a creat pe toti, si daca citim acest articol, niciunul nu ne-am sfarsit alergarea ca sa avem certitudinea cununii in dreptul nostru. Iar faptul ca nu ne mai vedem ca mizerabili, pentru ca am fost salvati, nu e meritul nostru. Hai sa binecuvantam, sa avem cuvinte de viata, pline de puterea lui Dumnezeu, poate unii din ei vor fi eliberati si salvati!

  3. douavieti2015
    Noi 13, 2016 @ 09:46:46

    Atata vreme cat chemi oamenii la contra-protest numindu-ti adeversarii „mizerii umane”, arati lipsa de respect, iar cand nu-ti respecti adeversarul, nu te respecti pe tine, implicit nu-ti respecti nici sustinatorii. Un om care nu se respecta pe sine, nu va respecta nici vreun alt om.
    Asta este clar si nu sunt de acord cu felul acesta de adresare si de vorbire. Asta pune in lumina proasta crestinismul si pe crestini in general.
    Apoi nu consider normal sa chemi oamenii la protestul altcuiva. Vrei sa-ti spui punctul de vedere, fa a doua zi un protest al tau, dar nu te catara in capul celui care protesteaza, chiar daca nu esti de acord cu el. E dreptul lui sa protesteze, asa cum si tu ai dreptul tau sa protestezi. Dar cred ca este mai bine in alta zi.
    Cat despre „sa fim majoritari”, vad asta ca si o gasca de cartier care aduna mai multi adolescenti decat gasca rivala. Ca sa ce? Sa dovedim ca avem dreptate? Daca ne strangem mai multi inseamna ca avem dreptate? Ce logica e asta???
    Sa fim mai multi decat ei! Sac! Sac! Sac ca suntem mai multi decat voi… Zici ca suntem la gradinita!
    Nu cred ca este bine. Dar e doar parerea mea.
    Nu stiu cine sunt „Homo Orthodoxus”, dar nu cred ca procedeaza bine. Insa repet, este strict parerea mea. Fiecare face cum crede!
    Poate ca vor un protest pasnic. Dar cand tu ma chemi sa protestez impotriva unei „mizerii umane”, uiti sau nici macar nu stii ca acea „mizerie umana” e un om creat dupa chipul aceluiasi Dumnezeu care te-a creat si pe tine.
    Doar ca el nu a venit la cruce sa fie spalat in sangele lui Hristos. Poate nu va veni niciodata. Asta nu-ti da tie dreptul sa-l numesti asa, sa-l dispretuiesti.
    Chemarea ta este sa-l iubesti uitandu-te la ce este, nu la ce face. Este om. S-a platit acelasi pret ca si pentru tine (daca tu ai beneficiat intr-adevar de acest pret). Are acelasi har ca si tine. Are aceleasi drepturi in fata lui Dumnezeu ca si tine. Tu nu esti cu NIMIC mai presus decat el.
    El e pacatos? Tu esti tot un pacatos, dar mantuit. Si daca esti mantuit, esti mantuit prin harul Domnlui la care are acces ABSOLUT ORICE om, fie lgbt, fie criminal, fie pedofil, fie orice ar fi si orice ar face.
    Nu e pacat mai mare decat puterea de curatare a sangelui scump al lui Hristos. Ai vreun merit la mantuirea ta, de-l faci „mizerie umana”??? Cu ce-ai contribuit la plata pacatelor tale (nu mai zic la ale altora)? Hristos a venit in lume sa mantuiasca lumea. L-ai auzit zicandu-ti vreodata asa???
    Crestine, cred ca ar trebui sa citesti asta: https://doua2vieti.wordpress.com/colectiv/colectiv/.
    Domnul sa te binecuvinteze cu dragoste pentru cei ce nu sunt ca tine!
    Iarta-ma, nu sunt de partea cuiva anume afara de Hristos si Biserica Sa, insa daca te uiti DOAR la faptele oamenilor, ajungi inevitabil la dispret. Faptele unora se vad de la distanta mare si e greu sa vezi multe lucruri. De aceea, invata sa iubesti ca Hristos. Uite-te la om, la valoarea lui eterna, la pretul sufletului sau, la ce poate deveni, nu la ce face acum. Maine se poate pocai de faptele sale, iar tu sa nu stii. Si cum vei da socoteala inaintea Celui ce stit tot de felul cum il califici?
    Sunt doua feluri de iubire. Lumea iubeste PENTRU CA. Crestinul nascut din nou iubeste IN CIUDA CA. Asta trebuieste!
    Fiti binecuvantati cu toti!

  4. gabyel1995
    Noi 13, 2016 @ 13:50:02

    LGBT nu sint crestini . Sint diavoli impielitati .
    Poponarii discreti si civilizati nu se preteaza la demonstratii impotriva semenilor
    NORMALI . Dumnezeu a lasat lege ca inversiunile sint spurcaciune . Si interzicere pt crestini . Deci aceste mizerii sponsorizate de peste ocean nu merita decit un loc la
    OBREJA !
    Voi face tot posibilul sa vin , deci va rog sa anuntati si ora la care ne adunam dar din timp . Doamne Ajuta !

  5. Timotei
    Noi 14, 2016 @ 16:27:47

    Daca preluati asta inseamna ca va insumati si asumati limbajul si ura emanata. De asemenea, inseamna ca va asumati si incalcarea legii si posibile manifestari violente ale celor pe care ii invitati la acest demers.
    Spuneti ca sustieti asta sau disociati-va de asemenea actiuni, asa e corect.

    • Avram
      Noi 14, 2016 @ 21:24:25

      Timotei,
      Astfel de contra manifestari au avut loc intotdeauna. Nu este ceva nou. In Statele Unite de exemplu le vedem tot timpul. Trebuie sa intelegem ca in democratie oamenii au dreptul la manifestari dar si la contra manifestari. Acest blog la fel ca si alte surse de informare, nu face decat sa publice invitatia grupului otodox care invita pe crestini la un contra protest. God bless you.

      • Timotei Dinică
        Noi 16, 2016 @ 06:20:28

        Nu despre asta e vorba, ci intrebarea e: va asumati limbajul si instigarea acestui grup? Foloseste cuvinte ca „mizerii umane” si instiga la ura si violenta. Infiltrarea in cadrul unui protest autorizat cu alt scop decat cel declarat este interzisa prin lege, deci o alta intrebare: promovati incalcarea legii si posibilele violente ce vor aparea? Grupul nu propune un contra-protest, ci infiltrarea in protestul LGBT.

        Inteleg ca preluati stiri si invitatii, dar cred ca trebuie sa existe si o responsabilitate in asta, pentru ca principiul e urmatorul: preiei ceva, iti asumi mesajul si retorica a ceea ce preiei!

      • Miha
        Noi 19, 2016 @ 02:52:33

        O contra manifestatie este una, adica o manifestatie penrtu care se solicita explicit de la autoritati aprobare pentru mesajul contrar manifestatiei fata de care se vrea sa se exprime dezacordul.Nu are loc in acelasi timp si spatiu cu cea impotriva careia se organizeaza.
        Partea cu infiltrarea e altceva. In primul rand eu o vad ca pe o lipsa de intelepciune, pentru ca se vrea sa le infigem in fata pumnul celor din comunitatea LGBT si sa le atribuim o identitate (ceea ce eu vad a fi gresit, ei sunt in primul rand oameni… da, au practici care nu sunt in acord cu voia lui Dumnezeu, dar asta e altceva). In plus, e o expunere si o provocare pentru a degenera in agresivitate, si chiar credeti ca asta e voia lui Dumnezeu? Sa isi exprime dragostea prin pumni? Daca manifestatia pentru care s-a primit aprobare are un scop declarat in dezacord cu ceea ce este voia lui Dumnezeu, cei care se infiltreaza sunt pe teritoriul inamicului (suntem chemati sa astigam acel teritoriu, e adevarat, insa ne trebuie toata armura ca sa nu fim noi raniti in lupta), si cu aceasta mentalitate cred ca se expun fara a fi ascunsi in Hristos pentru a fi protejati. In plus de asta, punem autoritatile (carora trebuie sa ne supunem – in anumite conditii ) intr-o situatie delicata.

        Pornim de la premisa ca ceea ce sustinem noi e adevarul adevarat, si in principiu (mai putin afirmatii de genul mizerii umane) este, dar ne uitam si la modul in care Dumnezeu ne prelucreaza pe noi? Adica, daca omul l-a respins pe Dumnezeu, s-a impus Dumnezeu inaintea lui? A trimit ingerii sa-i oblige pe Adam si pe Eva, sau pe vreunul dintre noi, si contra vointei noastre sa ne impuna ceva, sa Il ascultam? Nu mai puteam spune ca Dumnezeu este dragoste atunci, nu? Si atunci cum credem noi ca ii vom convinge ca Dumnezeul pe care Il prezentam noi Ii asteapta cu bratele deschise daca noi abia asteptam sa ii blamam si sa ii acuzam. Nu ma intelegeti gresit, consider ca homosexualitatea e un pacat inaintea lui Dumnezeu, dar cred ca Dumnezeu ii iubeste pe acei oameni si ar vrea sa avem dragoste adevarata (care da, se manifesta diferit fata de dragostea omeneasca, pentru ca spune Adevarul cu fermitate dar si cu blandete atunci cand e cazul).
        Cred ca noi nu intelegem ca oamenii pe care Dumnezeu ne cheama sa-I conducem la El nu au neovie sa li se puna etichete de pacatos irecuperabil, sau sa fie aratati cu degetul. Nu Ii vad chipul lui Dumnezeu in asta. Vad fermitate in a afirma Adevarul, dar vad dragoste si blandete si respect pentru o alegere gresita. Nu-i putem forta pe acei oameni sa considere punctul nostru de vedere ca fiind corect. Singurul mod in care putem sa-i ajutam e sa aratam Adevarul si Dragostea lui Dumnezeu impreuna… si puterea Lui, nu doar o forma de evlavie ce consta in reguli… Schimbarea adevarata incepe cu schimbarea inimii, si apoi comportamentul si obiceiurile se vor schimba in baza noilor decizii luate.
        Dumnezeu ne-a dat dreptul sa alegem, si noi la randul nostru trebuie sa respectam acest drept. Trebuie sa si luptam pentru a ne pastra optiunea de a-L alege pe Dumnezeu in toate domeniile, dar modul in care facem asta conteaza, pentru ca nu sustinem adevarul prin minciuna, si nu sustinem eiberarea prin agresivitate, nu?
        Nu vreau sa ma intelegeti gresit, nu am o framantare cu privire la postarea pe care ati reluat-o, dar cred ca initiatorii nu au actionat calauziti de Duhul lui Dumnezeu, si dand mai departe o astfel de atitudine, ii indreptatim pe cei din comunitatea LGBT sa aiba la randul lor o atitudine de respingere fata de Dumnezeu, daca cei care Il prezentam denaturam realitatea.
        Si da, consider ca daca cineva repeta cuvintele unei persoane, da mai departe si multiplica continutul acelor cuvinte. Sa nu uitam ca viata si moartea stau in puterea limbii. Sa nu uitam ca suntem chemati sa binecuvantam si nu sa blestemam. Blestemand chemam actiunea celui rau atat asupra noastra, cat si asupra celor care sunt destinatarii blestemului, in timp ce binecuvantarea Ii da lui Dumnezeu canale de actiune si de a ajunge la oamenii care au nevoie de El (toti avem,nu?).
        Cel rau nu e lipsit de intelepciune, insa are una draceasca… Ce nu intelege el e dragostea… Intelepciunea duhovniceasca e bazata pe dragoste, si pe aceea n-o poate pricepe in ruptul capului. De aceea daca vom opera din dragoste, el nu va putea contracara, pentru ca nu are arme in fata ei… N-a putut pricepe dragostea lui Dumnezeu fata de oameni, de aceea a fost bucuros cand Isus era rastignit… Nu si-a dat seama ca acolo a fost dragostea lui Dumnezeu si ca asa si-a semnat sentinta…

  6. AnaF
    Noi 17, 2016 @ 22:01:25

    Ce bine ar fi daca am arata noi asa intelegere si indulgenta si fata de fratii nostri din biserici!! Ce bine ar fi daca nu am imprastia ura si defaimari despre fratii nostri in credinta!! Ce bine ar fi daca am sti sa aratam lumii ca suntem ” O familie unita”! Asta ar fi frumos sa o aratam pe internet inainte de a arata lumii compasiunea Noastra fata de cei „dereglati ” fizic si psihic! Si ce bine ar fi, Timotei, daca ai reusi sa-i inveti si pe ai tai ce inseamna compasiune, si cum sa nu instige la ura si calomnie!

    • Avram
      Noi 17, 2016 @ 22:40:23

      Anaf,
      Pace sora Ana. Il cunoasteti cumva pe Timotei? Nu intelegem framantarea si pasiunea lui exagerata de a apara un grup, lgbt ca urmare a stirii pe care am postat-o. Domnul sa va binecuvanteze.

      • Anaf
        Noi 18, 2016 @ 11:01:00

        Timitei, dupa cum am spus si in primul comentariu, ce bine ar fi daca ai arata atitudinea asta de indem la intelegere si pace si fata de cei din biserici……dar nu numai ca ar fi bine ar fi si frumos si placut de Domnul. Nu vrei tu sa incepi lectia ta de compasiune si buna intelegere cu cei mai aproape de tine? Cum ar fi Evanghelistul Beniamin Cioara, fratele tau. Cred ca are multe lipsuri la capitolul „ingaduiti-va uni pe altii” . Si mai sunt alti apropiati tie care au nevoie de invataturile tale. Eu nu ti-am spus ca ai fi de partea comunitatii LGBT, dar mai intai frumos ar fi sa ne aratam intelegere fata de fratii in Domnul, dupa aceea arata-ti intelegerea, indulgenta si iubirea fata alte comunitati(LGBT). Le aratam ce inseamna compasiunea, iubirea si intelegerea daca o vad intre noi, crestinii „Si toata lumea va cunoaste o Ca sunteti ucenicii Mei, Cand pacea o veti iubi de-a pururi, Si va fi dragoste-ntre voi.”….spune un vers de cantare! Dar cand pe internet se gasesc tot felul de munciuni, defaimari si instigare la ura fata de fratii din biserica, conducatori de biserici si cult, ce ar putea bun sa i-a de la crestini? Nu cred ca ar vrea vreunul din ei sa apartina unei biserici sau cult care „se mananca intre ei”. Dar tu despre acele instigari la ura si defaimari de ce nu comenatezi nimic? Sau alea sunt o parte din instigarile care iti face placere sa o citesti? Bine ar fi daca ai vrea sa incerci sa opresti instigarea la ura fata de cei din comunitatea Penticostala si dupa, apara si comunitatea LGBT…. Cred ca ar fi mai placut si frumos inaintea Domnului, sau nu crezi?

        • Timotei
          Noi 19, 2016 @ 04:26:55

          Anaf, desi zici ca ma cunosti, pare doar ca ma stii. Imi pare rau pentru frustrarile tale, dar nu eu sunt de vina pentru ele si nu stiu cum as putea sa te ajut.

          • AnaF
            Noi 19, 2016 @ 23:23:20

            Da, ai dreptate doar te stiu….te stiu de cand erai mic, adevarat ca sunt ceva ani de cand nu te-am mai vazut…. Cat despre frustarile mele sunt exact ca si ale tale, legate de cei care instiga la ura. Numai ca pe tine de doare de ura impotriva comunitatii LGBT iar pe mine ura impotriva unor fratii penticostali. Ura la care instiga Evanghelistul Beni Cioara si altii din gasca lui.

      • AnaF
        Noi 18, 2016 @ 11:35:01

        Pace! Da il cunosc pe Timotei 😊. Nu cred ca a facut pasiune pt LGBT, el vrea doar sa ne invete sa fim toleranti cu ei. Nu spun ca este rau ce vrea el sa ne invete dar cred ca in prmul rand trebuie sa ne rezolvam si sa oprim imprastierea pe internet la minciuna, defaimari si instigare la ura fata de cei din comunitatea Penticostala. Instigare care este imprastiata si de cei apropiati lui. Cred ca acolo ar trebui sa lucreze mai intai! Domnul sa ne dea intelepciune! GBU

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

%d blogeri au apreciat asta: