Știri pentru viață: Schimbarea la față a Americii: La discursul de nominalizare ca vicepreședinte, Mike Pence a adus un omagiu emoționant familiei sale

mike-pence-new-york-daily-news

FOTO New York Daily News

Mike Pence: Pentru aceia dintre voi care nu mă cunosc – adică majoritatea: Am crescut în prim-planul visului american. Bunicul meu a emigrat în această țară. Am crescut într-un orășel din sudul statului Indiana, într-o familie numeroasă și cu un lan de porumb în spatele casei.

Deși familia noastră nu prea avea nicio legătură cu politica, eroii tinereții mele au fost J.F. Kennedy și Rev. Dr. Martin Luther King Jr.

Când eram mic, i-am văzut pe părinții mei construind tot ce era important: o familie, o afacere și o bună reputație.

Am crescut învățând să-mi pun încrederea în valoarea muncii serioase, în credință și în familie.

Tata, Ed Pence, a fost veteran în luptele din Coreea. Tata avea o benzinărie în orășelul nostru. A fost un tată extraordinar. Dacă ar mai fi cu noi astăzi, am sentimentul că ar fi savurat acest moment. Și probabil că ar fi fost și cam… surprins! Însă mă bucur nespus să vă pot spune că mama este aici. Vă invit să o aplaudați pe mama mea, Nancy, lumina vieții mele.

Și, indiferent ce altă funcție voi mai deține vreodată, cea mai importantă slujbă pe care o voi avea vreodată va rămâne cea de T-A-T-Ă. Eu și Karen am fost binecuvântați cu cei mai minunați copii din lume: Charlotte, scriitoare, Audrey, studentă, și un locotenent din Marina SUA pe nume Michael J. Pence.

Sunt atât de mândru de voi, dragii mei!

Afla mai mult – http://stiripentruviata.ro/schimbarea-la-fata-a-americii-la-discursul-de-nominalizare-ca-vicepresedinte-mike-pence-a-adus-un-omagiu-emotionant-familiei-sale/

Watch Vice Presidential nominee Mike Pence’s full speech at the 2016 Republican National Convention

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

