Vești de la Cristi Barbosu

Dumnezeu sa fie binecuvantat pentru o asemenea scrisoare si inspiratie, si El sa se atinga de pastorul Cristian Barbosu cu vindecare deplina!

Citeste si – Astăzi ne rugăm pentru Cristian Barbosu!

DREPTATE ÎN DRAGOSTE

maxresdefault

Mike,

Mulțumesc pentru rugăciuni și încurajare. Sunt copleșit de bunătatea lui Dumnezeu. Ieri am fost internat la 8:30 în spital și aseară la 11:30 am plecat de acolo, dupa mai bine de 10 ore de perfuzii. I-am simțit prezența în TOT. Deși mă așteptam, și mai ales medicii se așteptau la tot felul de reacții și efecte secundare, nu am avut nimic, din contră, cum spunea nevastă-mea (care a stat pe coridor lângă mine nemișcată într-un colț de 1mp) – side-effectul pentru Cristi a fost veselia🙂. Revenit acasă, mi-au zis să fiu pregatit pentru alte efecte, dar sincer, mă simt în formă și de azi dimineață am intrat „în pită” lucrând la o predică pentru luna decembrie.

Am fost copleșit și de rugăciunile oamenilor. Sincer, pe mulți nici nu îi cunosc, dar mi-au scris pe tot ce se poate scrie, au sunat-o pe Anne, au contactat biserica, cred că…

Vezi articol original 346 de cuvinte mai mult

6 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Astăzi ne rugăm pentru Cristian Barbosu! | agnus dei - english + romanian blog
  2. bentelenuta
    Noi 17, 2016 @ 02:01:58

    Mare Dumnezeu avem. Chiar dacă personal nu ne cunoaștem ascultăm cu placere si cu mare drag predicile dumneavoastră.Ne-am rugat si ne rugăm în continuare ca Domnul să ne asculte. Nu pentru că am avea vreun merit ci de dragul Fiului care a murit în locul nostru, să fiți sub mîna Lui ocrotitoare si sa va de vindecare deplină. Fiți binecuvintat

  3. Eudochia
    Noi 17, 2016 @ 02:28:32

    Mă rog pentru Cristian Bărbosu fiindcă îmi plac foarte mult predicile lui și lucrarea pe care o face pentru ca să ajungă la inima fiecărui om vestea Evangheliei.BUNUL DUMNEZEU să-i dea vindecarea deplină!!!

  4. C
    Noi 18, 2016 @ 10:54:05

    O marturie pe care sper sa o vada candva si fratele Barbosu. As mai adauga ca Domnul a facut minuni foarte mari si cu maica-mea, care a avut cancer la plamani si Domnul facuse minuni mari de-L slaveau chiar si doctorii ATEI cand vedeau ce lucra EL!! Peste tot pe unde a fost maica-mea, la analize, la operatie etc., a mers Domnul inaintea ei si o vindecase! Pe taica-miu, desi nu vrea sa auda de Dumnezeu absolut deloc, l-a ajutat in mod miraculos PRIN DOUA INFARCTURI: prima data a fost purtat pe bratul Domnului in mod miraculos (i s-a spus ca daca intarzia doar 5 minute il bagau direct in sicriu) si a fost operat de un doctor pe nume AMIN!! (ce semn ar putea fi mai clar ca in spatele evenimentelor era mana Domnului?!) A doua oara a avut O SERIE DE 4 INFARCTURI la varsta de 75 de ani si a cazut in coma! Medicii ii dadeau sanse de supravietuire sub 10% (considerand si varsta, era chiar optimist 10%!!). Dar ne-am rugat si s-au rugat mai multi frati si exact in aceeasi seara taica-miu a fost adus inapoi din moarte, asemeni lui Lazar!! Cand s-a trezit vroia sa-si scoata tuburile (era intubat) si sa spuna ceva dar nu l-au lasat asistentele… In zilele urmatoare a povestit cum Cineva l-a ajutat sa revina la viata! (si apoi a dat uitarii totul si in continuare nu vrea sa auda de Dumnezeu si merge pe un drum foarte rau)

    In concluzie Domnul se indura de cine vrea EL: de copiii Lui dar si de cei nepredati, ca parintii mei!!

    LA DUMNEZEU ESTE PUTERE!!

    Marturie crestina. Romulus Papp. O marturie vibranta

  5. Trackback: AGNUS DEI – Cele mai CITITE ARTICOLE ale saptamanii 18 noi. | agnus dei - english + romanian blog

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

