Liberi în spatele gratiilor – Evanghelia elibereaza detinuti dintr-o inchisoare de maxima siguranta

church-in-penitenciary

La 48 de km de Houston, Texas, închisoarea Darrington găzduiește unii dintre cei mai violenți criminali.
Mark Jones: Aceasta este o închisoare de maximă siguranță. Avem toate tipurile de pază în acest edificiu.
În spatele acestor pereți criminalii înverșunați sunt transformați în mesageri ai speranței datorită unui program oferit de Southwestern Baptist Theological Seminary.
Denny Autrey: Programul este destinat studenților pentru a obține o diplomă în domeniul teologiei pentru a-i pregăti pentru a sluji ca pastori.

În primii doi ani, deținuții au cursuri de educație generală, printre care engleză, matematică și științe. Apoi urmează doi ani de instruire teologică pentru a sluji ca pastori. Ideea acestui seminar i-a venit în 2010 locotenentului-guvernator Dan Patrick și senatorului John Whitmire când a vizitat Închisoarea Angola din Louisiana unde un program asemănător de curs biblic a influențat în mod pozitiv actele de violență din închisoare.

Denny Autrey: Angola a fost cea mai violentă închisoare din America. De la apariția facultății de teologie în închisoare, au redus rata infracțiunilor din închisoare cu 72%. Ideea este să schimbăm obiceiurile prin schimbarea inimii deținuților prin mesajul Evangheliei.

Viața lui Foster , un bărbat în vârstă de 54 de ani, închis pe viață, s-a schimbat radical după încarcerarea izolată.

Troup Foster: Am vrut să mă sinucid. Mi-am adus aminte de Isus de care am auzit în copilărie. M-am pus în genunchi și am strigat la Dumnezeu. De atunci înainte Dumnezeu mi S-a arătat.
Foster , un fost membru al unei bande, a devenit unul dintre primii absolvenți ai seminarului. Acum slujește altor membri de bande.

Troup Foster: Am împărtășit mărturia mea cu ceilalți. La început, unii au fost rezervați, însă le-am explicat că am petrecut opt ani într-o celulă ca a lor. Am împărtășit lucrurile acestea cu iubire. Unii au ajuns să îl cunoască pe Isus Hristos.

Brandon Warren slujește ca profesor de seminar. Brandon Warren: Conform statisticilor demografice au trecut 20 de ani de când au făcut școală. Și nici atunci nu au învățat prea mult. Îi învăț cum să facă cercetare, cum să scrie o recenzie, cum să memoreze, cum să studieze. Trebuie să umplem lacunele.
În jur de șase deținuți și-au terminat studiile la seminarul din închisoarea Darrington. Deși în cadrul programului, accentul se pune pe studiu, transformarea spirituală este cea care contează cu adevărat.
Denny Autrey: Scopul nostru este să le dăm o educație teologică dar și să transmitem studenților iubirea noastră pentru slujire, pentru Biblie, pentru Isus, și pentru ceilalți deținuți.
Deținutul Vondre Cash își ispășește pedeapsa de 45 de ani. Deși nu este foarte religios, l-a interesat acest program.

Vondre Cash: Am avut dubii cu privire la creștinism. Am avut dubii cu privire la religie. După ce m-am alăturat programului, am văzut iubirea pe care mi-au arătat-o profesorii, răbdarea lor față de mine.

Datorită acelei iubiri, Cash a ajuns să aibă o relație mai apropiată cu Dumnezeu. În calitate de absolvent al facultății biblice, el împărtășește cu alții speranța pe care a găsit-o.
Vondre Cash: Pot să dialoghez cu ei, să le vorbesc în cadrul studiilor biblice, să vorbesc cu ei în cadrul grupurilor de rugăciune, merită osteneala.
Warren, un fost deținut, spune că programul este eficient. Brandon Warren: Paznicii le cer studenților noștri să se roage pentru ei sau să vină la ei cu întrebări referitoare la Biblie. Așa a fost de la început.

Și Mark Jones vede diferența. Mark Jones: Ajută la calmarea situației în această instituție. După ce își termină studiile și merg la alte instituții, și acolo sunt de ajutor.
Absolvenții sunt trimiși la alte închisori din Texas și speră să îi încurajeze pe ceilalți deținuți să se schimbe spre bine. Foster , care va avea aproape 80 de ani când va avea posibilitatea să fie eliberat condiționat, spune că este scopul vieții sale să îi slujească pe alții în închisoare sau în afara închisorii.

Troup Foster: Unii dintre absolvenți merg în Africa de Nord, în Cehia, în Slovacia, în Rusia, în misiune. Eu slujesc aici. Cunosc acest loc . Dumnezeu m-a chemat să slujesc aici.
stire publicata in Mapamond crestin 642 – 6 noiembrie 2016. Ultimele stiri crestine –Alfa Omega TV

2 comentarii (+add yours?)

  1. Gabriela Puia
    Noi 18, 2016 @ 05:10:36

    http://www.activenews.ro/externe/America-a-votat-pro-normalitate-familie-si-valori-traditionale-contra-Corectitudinii-Politice-si-a-ideologiei-disolutiei-morale-138131

    Sa fixam si noi o zi „ca zi solemnă de Pocăință, Post și Rugăciune; ca cetățenii, abținându-se de la obișnuitele lor treburi lumești, să-și înalțe rugăciunile pline de evlavie către Părintele Milostivirii; […] toate congregațiile religioase, cu cea mai adâncă smerenie, să-și mărturisească înaintea lui Dumnezeu multele păcate și abateri de care, după dreptate, s-au făcut vinovate, individual și ca popor; și să-L roage ca, prin nemăsuratul Lui Har, prin mijlocirea Mântuitorului lumii, să șteargă toate păcatele noastre și să ne încline, prin Sfântul Său Duh, către sincera pocăință și schimbare ce ne pot învrednici să nădăjduim spre neprețuita Sa îngăduință și binecuvântare; […] ca evlavia și moralitatea sănătoasă să înrâurească cugetele și să stăpânească viețile tuturor cetățenilor noștri; și ca binecuvântările păcii, libertății și adevăratei religii să se răspândească la toate popoarele pământului.” pentru Romania.

  2. Trackback: Liberi în spatele gratiilor – Evanghelia elibereaza detinuti dintr-o inchisoare de maxima siguranta | Biserica Penticostală Maranata

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

