Cateva ganduri din intalnirea cu fratele Daniel Cristian Florea, fost preot ortodox

Am ramas profund impresionat de intalnirea cu fratele meu Daniel Cristian Florea, de maturitatea cu care si-a inteles menirea si chemarea facuta lui de Dumnezeu, de modul cum si-a pus viata pe altarul credintei. Indiferent de piedicile cu care se confrunta din partea celor care nu-i inteleg lucrarea, fratele este bine incredintat ca Domnul ii va da biruinta si Asociatia Internationala a Preotilor Convertiti va fi o unealta prin care Dumnezeu va lucra la mantuirea multor suflete din Romania, Europa si din alte parti ale pamantului.

M-am bucurat sa am o partasie minunata cu fratele Cristian, ne-am mai intalnit cu o alta ocazie la Biserica Baptista din Portland, insa nu am avut ocazia sa impartasim impreuna gandurile noastre si experienta de credinta.

Am ramas surprins in primul rand de modestia lui Cristian, de simplitatea lui si dorinta in toate mesajele lui, de-al pune pe Hristos Domnul in centrul propovaduirii sau a marturisirii Lui. Prin acest lucru mi-am dat seama ca este omul lui Dumnezeu si nu cauta nicidecum sa se predice pe sine, ci sa-L predice pe Cel cu care S-a intalnit si i-a dat viata, adica Hristos Domnul.

Venind amandoi din religia ortodoxa, am putut discuta impreuna cateva lucruri in comun, pe care le-am abordat si care ne leaga in marturisirea noastra.

CITESTE mai MULT aici – https://paginacrestina.wordpress.com/2016/11/21/cateva-ganduri-din-intalnirea-cu-fratele-daniel-cristian-florea-fost-preot-ortodox/

 

Comments are closed.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

