Andreea – Multumesc lui Dumnezeu pentru sotul meu

andreea-sutton

Dumnezeu m-a binecuvantat cu un sot minunat si frumos. Imi gateste si imi aduce sa mananc in pat, ajuta la curatenie in casa, este turnul si adapostul meu. Cand noaptea il trezesc, plangand dupa copiii mei, imi ofera caldura, afectiune si adapost, sufera cu mine. Pe langa toate astea, merge la servici si lucreaza greu in frig, vant si ploaie de multe ori. 😭 Doamne, ajuta-ma sa fiu sotia sotului meu care mereu va fii fidela, smerita, ajutorul si adapostul lui.

Sa-l ridic, sa-l incurajez, sa-l laud, ajuta-ma sa vorbesc mai putin si sa ascult mai mult. Ajuta-ma Doamne sa nu-l vorbesc la nimeni, asa cum fac de obicei femeiile ele intre ele povestiindu-si casa si casnicia. Sa fiu o femeie modesta si nobila. Sa-l apreciez, sa-l respect si sa nu-l fac de ras inaintea prieteniilor sau a nimanui. Sa fiu o femeie fidela si smerita precum Sara ia fost sotului ei Avram. Ajuta-ma doamne ca sotul meu sa nu se rusineze de mine niciodata. Doamne fa Tu din el, un lider fidel, smerit si sa arda pentru Tine, sa conduca casa noastra in dragoste si adevar. Doamne cand ma uit la el, sa te vad pe Tine. Aceasta este cea mai mare dorinta a mea pentru sotul meu. Iti multumesc Doamne, pentru ca Tu ai grija de sotul meu, declar viata si lumina asupra lui. Iti multumesc ca ceea ce ai unit Tu Doamne, omul nu poate despartii.

Andreea Sutton

CITESTE si – Happy Birthday David Sutton! La multi ani fericiti David! 

1 comentariu (+add yours?)

  1. Mihai Dulgheru
    Noi 23, 2016 @ 04:20:35

    Văzând mulţimile, Iisus S-a suit în munte, şi aşezându-se, ucenicii Lui au venit la El. Şi deschizându-şi gura, îi învăţa zicând:
    Fericiţi cei săraci cu duhul, că a lor este împărăţia cerurilor.
    Fericiţi cei ce plâng, că aceia se vor mângâia.
    Fericiţi cei blânzi, că aceia vor moşteni pământul.
    Fericiţi cei ce flămânzesc şi însetează de dreptate, că aceia se vor sătura.
    Fericiţi cei milostivi, că aceia se vor milui.
    Fericiţi cei curaţi cu inima, că aceia vor vedea pe Dumnezeu.
    Fericiţi făcătorii de pace, că aceia fiii lui Dumnezeu se vor chema.
    Fericiţi cei prigoniţi pentru dreptate, că a lor este împărăţia cerurilor.
    Fericiţi veţi fi voi când vă vor ocărî şi vă vor prigoni şi vor zice tot cuvântul rău împotriva voastră, minţind din pricina Mea.
    Bucuraţi-vă şi vă veseliţi, că plata voastră multă este în ceruri, că aşa au prigonit pe proorocii cei dinainte de voi.
    Voi sunteţi sarea pământului; dacă sarea se va strica, cu ce se va săra? De nimic nu mai e bună decât să fie aruncată afară şi călcată în picioare de oameni.
    Voi sunteţi lumina lumii; nu poate o cetate aflată pe vârf de munte să se ascundă.

    Cum va imaginati ca este corect in Romania, mergi la scoala sa te pregatesti sa fii util la locul de munca, in societate, sa ai motive sa fii fericit in viata, si dupa ce noi cetatenii romani, am facut studii de 10 ori mai mult decat prevad conventiile internationale, am fost fortati sa dam si spagi, in final primim documente profesionale false, prin care ni s-a interzis dreptul legal la munca si la viata. Este normal, acuma in 2016, sa stam indiferenti cu aceste abuzuri criminale antiumane, stabilite de Stalin si Groza? Politica criminala romaneasca functioneaza lejer pe baza de dezbinare. Noi romanii, suntem cei mai dezbinati si discriminati de pe tot globul pamantesc. Mergem sa reclamam la politie si justitie si gasim criminali mai mari decat pe cei pe care ii reclamam.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

