Happy Birthday David Sutton! La multi ani fericiti David!

andreea-sutton-2

Happy 16th Birthday Wishes for David Sutton – Andreea Ii ureaza ‘La multi Ani’ fiului ei, David

andreea-suttonAlso some words for her beloved beautiful daughters Victoria and Naomi. Andreea a scris o poezie pentru David si le vorbeste si fiicelor ei scumpe Victoria si Naomi. Rugati-va ca Dumnezeu sa le ajute sa dea peste acest video, sa vada cat de mult le iubeste mama lor si cat de mult le poarta dorul. Dumnezeu sa ia aminte la durerea si lacrimile acestei familii si sa o reintregeasca.

VIDEO – in limba romana de la minutul 14:00

„Draga preaiubitule si cel mai drag fiu al meu, mi-e dor de tine. Mi-e dor, ca o nebuna. Nu pot sa continui fara tine si fara surorile tale in viata mea. Durerea, fara voi, este prea mare…..”

ENGLISH

(Mergeti mai jos pe pagina pentru L. ROMANA)

My dear dearest beloved son David, in January, you will be 16 years old. I miss you like crazy, I cannot go on without you in my life. The pain without you and your sisters is to great. Please get back to me, reply to me. I am so worried about you, not heard from you for so long, not seen you for so long, not heard you laugh, not seen you smile, not read you bed time stories or to sing to you. I miss stroking your head the way you like it. Not seen you and Alex make a mess in the house and play like boys. I miss you kissing my head like you used to do.

Some Family members in Romania, are so ill, some are no longer around, some have already gone…. You did not get to see them, they did not see you. We are all loosing out on the most valuable and important things in life, our family. My family, your family love you so much, yet they had that right taken away from them, just as you, the sisters and I.

Alex has no one to lay chess, games, have a tease, watch a movie, go out with someone for a game, swim and so on. Alex loves you very much. He looks after me, he sees me cry and hurt for you, he hears me crying late in the night when he is asleep, as Iay awake in bed, thinking of you and hurting. I cannot continue with this pain David. It is killing me not knowing anything about you, if you are well or how is life for you. It is like, I am being told every day that my children are dead, it is torturing me. I just want to to a mama to my babies.

Son, Te iubesc. I need you = Am nevoie de tine. Please come back to me, you are very soon 16 years old, you are old enough to know what you want, to decide for yourself. At 16, you can even get married without consent, yet not to come home? My son, you are strong, you can think very well for yourself now and I have all the confidence in you, you are bright and intelligent.

With very much love, hugs and kisses – Mami & Alex xoxoxoxox The house at Panc is waiting for you….it will always be yours and your sisters’ house. I will never get rid of it, I am waiting for you so we can live all together as a happy family.

–- Ohhhh, my baby, now a gown up young man…….my baby girls, now grown up teenagers, how much I need you in my life. How much I want to be there for you, to listen to you, to love you, to help you whenever you need me, to look after you. You are my son, you are my daughters, you have my DNA, my blood gushing through your veins, you are my world, my heart beat, the reason I am still alive and breathing. You are my everything….. I love you to infinite, my love for you and yours for me, is an 8 because its loops never end.

–– Oh cry out my soul ! Cry out my soul and look up ahead when the sea billows roll. For when the suffering within me causes a tempest, the tormented sea of my heart and emotions, are beating and tossing violently within the walls of my most inner being. It is ready to burst, to lash out, to detonate like a TSAR BOMBA. Sometimes, when i think i cannot go on, I think to myself, what is the purpose for me to live any longer, just then I think of you and your sisters. Just then I see a light and a reason to continue to breathe. You are the torch that shines from the watch tower, on the wild tossing sea. Just like I used to calm you down at times, now you are the the calming of my TSAR BOMB which lies within me, which it only lies and keeps rattling within the walls of my inner most being. Meanwhile, the detonation prevention is, only when I will be fully fulfilled, that is, having all of you back home. Back home where you belong, to love, hold, play, hear your voices, see your faces, wipe away your tears, read you stories and sing to you, to run around the plains and mountains together holding hands.

YOUR MAMI

LIMBA ROMANA

Draga preaiubitule si cel mai drag fiul meu David, in Ianuarie, vei implinii 16 ani. Mi-e dor de tine ca o nebuna, nu pot continua fără tine în viața mea. Durerea fără tine și surorile tale este prea mare. Te rog să te întorci la mine, să-mi răspunzi. Sunt atât de îngrijorată pentru tine, nu mai auzit de tine de atat de mult timp, nu te-am mai văzut atât de mult timp. Nu am mai vazut cum râzi, nu vazut zambetul, nu ti-am mai citit povești cand te pui in pat, sau să iti cânt pana adormi. Mi-e dor sa iti mangai capul asa cum iti place. Nu am mai văzut cum tu și Alex faceti o dezordine în casă și cum va jucati ca băieții. Mi-e dor de momentele cand imi pui mana ta pe cap si ma sarutai pe cap, cu atata iubire si caldura pentru mama ta.

Unii membrii de familiei din România, sunt atât de bolnavi, unii nu mai sunt în jur, unii au plecat deja …. Nu ai mai apucat sau nu vei mai apuca sa-i mai vezi, nici ei nu pe voi. Suntem cu totii in pierdere, a celor mai valoroase și importante lucruri din viata, familia noastră. Familia mea, familia ta din Romania te iubesc atât de mult, dar au avut acest drept luat de la ei, la fel ca tine, surorile tale si ca mine.

Alex nu are cu cine sa se mai joace șah, jocuri, sa mearga la bazin, viziona un film, sa iese cu cineva la un joc, sa aibe timp ca intre baietii și așa mai departe. Alex te iubește foarte mult. El are grija mine, el mă vede plâng și si cum sufar pentru voi. El mă aude plângând târziu în noapte, când el doarme, caci eu stau intinsa treaza în pat, gândindu-ma la voi și suferind. Nu pot continua cu această durere David. Mă omoară fără să știu nimic despre tine, despre voi, daca esti bine sau cum este viața pentru tine. Este ca și cum, mi se spune în fiecare zi ca copiii mei sunt morți, ma omoara, mă torturează. Vreau doar sa fiu mama la copii mei.

Fiule, te iubesc, am nevoie de tine. Te rog să te intorci la mine, ești destul de mare, în curând ai 16 ani, esti destul de mare să știi ce vrei, să decizi pentru tine. La 16 ani, poti decide chiar si sa te căsătoresti fără consimțământ, dar nu să vii acasă? Fiul meu, ești puternic, poti gândi foarte bine pentru tine acum si am toata încrederea în tine, tu esti luminos și intelligent.

Cu foarte multă dragoste, imbratisari si saruturi – Alex & Mami xoxoxoxox Casa de la Panc te asteapta …. acesta va fi întotdeauna a ta și a suroriilor tale. Niciodată nu o voi da, va astept acasa, să putem trăi împreună ca o familie fericită.

POEZIE
Ohhhh, copilul meu, bebelusul meu,acum crescut intr-un barbat tânăr ……. cât de mult am nevoie de tine în viața mea. Cât de mult vreau să fiu acolo pentru tine, să te ascult, sa te iubesc, sa te ajut ori de câte ori ai nevoie de mine, să am grija de tine. Tu ești fiul meu, ai ADN-ul meu, sangele meu țâșnește prin venele tale, esti lumea mea, batia inimii mele, motivul pentru care sunt încă în viață și respir. Imi esti totul….. te iubesc la infinit, dragostea mea pentru tine este un 8, deoarece buclele sale nu se termină niciodată.

Oh, striga sufletul meu! Strigă sufletul meu și priveste în sus, înainte când valurile mării rola. Căci atunci când suferința din mine provoacă o furtună, marea chinuita din inimă și emoțiile mele, bat și se clatina violent în interiorul zidurilor ființei mele din cele mai interioare locuri a mele. Este gata să explodeze, să se dezlănțuie, să detoneze ca o BOMBA TSAR. Uneori, atunci când cred că nu pot merge mai departe, ma gandesc, care este scopul meu să mai trăiasc, tocmai atunci mă gândesc la tine și surorile tale.

Doar atunci văd o lumină și un motiv pentru a continua să respir. Tu esti torta care straluceste din turnul de veghe, pe marea care se clatina sălbatic. La fel cum te calmam eu pe tine uneori, tot asa, esti tu acuma potolirea BOMBEI mele TSAR care se află în mine, pe care se afla doar și continua sa zăngăne în interiorul zidurilor celor mai adanci a interiorului meu. În același timp, prevenirea detonarii este, numai când voi fi pe deplin împlinita adică, …..având pe voi toți acasă înapoi.

A TA MAMI

6 comentarii (+add yours?)

  1. Andreea Sutton
    Noi 22, 2016 @ 10:55:35

    Draga preaiubitule si cel mai drag fiul meu David, in Ianuarie, vei implinii 16 ani. Mi-e dor de tine ca o nebuna, nu pot continua fără tine în viața mea. Durerea fără tine și surorile tale este prea mare. Te rog să te întorci la mine, să-mi răspunzi. Sunt atât de îngrijorată pentru tine, nu mai auzit de tine de atat de mult timp, nu te-am mai văzut atât de mult timp. Nu am mai vazut cum râzi, nu vazut zambetul, nu ti-am mai citit povești cand te pui in pat, sau să iti cânt pana adormi. Mi-e dor sa iti mangai capul asa cum iti place. Nu am mai văzut cum tu și Alex faceti o dezordine în casă și cum va jucati ca băieții. Mi-e dor de momentele cand imi pui mana ta pe cap si ma sarutai pe cap, cu atata iubire si caldura pentru mama ta.
    Unii membrii de familiei din România, sunt atât de bolnavi, unii nu mai sunt în jur, unii au plecat deja …. Nu ai mai apucat sau nu vei mai apuca sa-i mai vezi, nici ei nu pe voi. Suntem cu totii in pierdere, a celor mai valoroase și importante lucruri din viata, familia noastră. Familia mea, familia ta din Romania te iubesc atât de mult, dar au avut acest drept luat de la ei, la fel ca tine, surorile tale si ca mine.
    Alex nu are cu cine sa se mai joace șah, jocuri, sa mearga la bazin, viziona un film, sa iese cu cineva la un joc, sa aibe timp ca intre baietii și așa mai departe. Alex te iubește foarte mult. El are grija mine, el mă vede plâng și si cum sufar pentru voi. El mă aude plângând târziu în noapte, când el doarme, caci eu stau intinsa treaza în pat, gândindu-ma la voi și suferind. Nu pot continua cu această durere David. Mă omoară fără să știu nimic despre tine, despre voi, daca esti bine sau cum este viața pentru tine. Este ca și cum, mi se spune în fiecare zi ca copiii mei sunt morți, ma omoara, mă torturează. Vreau doar sa fiu mama la copii mei.
    Fiule, te iubesc, am nevoie de tine. Te rog să te intorci la mine, ești destul de mare, în curând ai 16 ani, esti destul de mare să știi ce vrei, să decizi pentru tine. La 16 ani, poti decide chiar si sa te căsătoresti fără consimțământ, dar nu să vii acasă? Fiul meu, ești puternic, poti gândi foarte bine pentru tine acum si am toata încrederea în tine, tu esti luminos și intelligent.
    Cu foarte multă dragoste, imbratisari si saruturi – Alex & Mami xoxoxoxox Casa de la Panc te asteapta …. acesta va fi întotdeauna a ta și a suroriilor tale. Niciodată nu o voi da, va astept acasa, să putem trăi împreună ca o familie fericită.
    POEZIE
    Ohhhh, copilul meu, bebelusul meu,acum crescut intr-un barbat tânăr ……. cât de mult am nevoie de tine în viața mea. Cât de mult vreau să fiu acolo pentru tine, să te ascult, sa te iubesc, sa te ajut ori de câte ori ai nevoie de mine, să am grija de tine. Tu ești fiul meu, ai ADN-ul meu, sangele meu țâșnește prin venele tale, esti lumea mea, batia inimii mele, motivul pentru care sunt încă în viață și respir. Imi esti totul….. te iubesc la infinit, dragostea mea pentru tine este un 8, deoarece buclele sale nu se termină niciodată.
    Oh, striga sufletul meu! Strigă sufletul meu și priveste în sus, înainte când valurile mării rola. Căci atunci când suferința din mine provoacă o furtună, marea chinuita din inimă și emoțiile mele, bat și se clatina violent în interiorul zidurilor ființei mele din cele mai interioare locuri a mele. Este gata să explodeze, să se dezlănțuie, să detoneze ca o BOMBA TSAR. Uneori, atunci când cred că nu pot merge mai departe, ma gandesc, care este scopul meu să mai trăiasc, tocmai atunci mă gândesc la tine și surorile tale.
    Doar atunci văd o lumină și un motiv pentru a continua să respir. Tu esti torta care straluceste din turnul de veghe, pe marea care se clatina sălbatic. La fel cum te calmam eu pe tine uneori, tot asa, esti tu acuma potolirea BOMBEI mele TSAR care se află în mine, pe care se afla doar și continua sa zăngăne în interiorul zidurilor celor mai adanci a interiorului meu. În același timp, prevenirea detonarii este, numai când voi fi pe deplin împlinita adică, …..având pe voi toți acasă înapoi. A TA MAMI

    • rodi
      Noi 22, 2016 @ 11:33:08

      Multumim mult, draga Andreea, am adaugat textul mai sus, in articol. God bless you and answer your prayers!

  2. Andreea Sutton
    Noi 22, 2016 @ 11:04:41

    My dear dearest beloved son David, in January, you will be 16 years old. I miss you like crazy, I cannot go on without you in my life. The pain without you and your sisters is to great. Please get back to me, reply to me. I am so worried about you, not heard from you for so long, not seen you for so long, not heard you laugh, not seen you smile, not read you bed time stories or to sing to you. I miss stroking your head the way you like it. Not seen you and Alex make a mess in the house and play like boys. I miss you kissing my head like you used to do.

    Some Family members in Romania, are so ill, some are no longer around, some have already gone…. You did not get to see them, they did not see you. We are all loosing out on the most valuable and important things in life, our family. My family, your family love you so much, yet they had that right taken away from them, just as you, the sisters and I.

    Alex has no one to lay chess, games, have a tease, watch a movie, go out with someone for a game, swim and so on. Alex loves you very much. He looks after me, he sees me cry and hurt for you, he hears me crying late in the night when he is asleep, as Iay awake in bed, thinking of you and hurting. I cannot continue with this pain David. It is killing me not knowing anything about you, if you are well or how is life for you. It is like, I am being told every day that my children are dead, it is torturing me. I just want to to a mama to my babies.

    Son, Te iubesc. I need you = Am nevoie de tine. Please come back to me, you are very soon 16 years old, you are old enough to know what you want, to decide for yourself. At 16, you can even get married without consent, yet not to come home? My son, you are strong, you can think very well for yourself now and I have all the confidence in you, you are bright and intelligent.

    With very much love, hugs and kisses – Mami & Alex xoxoxoxox The house at Panc is waiting for you….it will always be yours and your sisters’ house. I will never get rid of it, I am waiting for you so we can live all together as a happy family.

    –- Ohhhh, my baby, now a gown up young man…….my baby girls, now grown up teenagers, how much I need you in my life. How much I want to be there for you, to listen to you, to love you, to help you whenever you need me, to look after you. You are my son, you are my daughters, you have my DNA, my blood gushing through your veins, you are my world, my heart beat, the reason I am still alive and breathing. You are my everything….. I love you to infinite, my love for you and yours for me, is an 8 because its loops never end.
    –– Oh cry out my soul ! Cry out my soul and look up ahead when the sea billows roll. For when the suffering within me causes a tempest, the tormented sea of my heart and emotions, are beating and tossing violently within the walls of my most inner being. It is ready to burst, to lash out, to detonate like a TSAR BOMBA. Sometimes, when i think i cannot go on, I think to myself, what is the purpose for me to live any longer, just then I think of you and your sisters. Just then I see a light and a reason to continue to breathe. You are the torch that shines from the watch tower, on the wild tossing sea. Just like I used to calm you down at times, now you are the the calming of my TSAR BOMB which lies within me, which it only lies and keeps rattling within the walls of my inner most being. Meanwhile, the detonation prevention is, only when I will be fully fulfilled, that is, having all of you back home. Back home where you belong, to love, hold, play, hear your voices, see your faces, wipe away your tears, read you stories and sing to you, to run around the plains and mountains together holding hands. YOUR MAMI

    • rodi
      Noi 22, 2016 @ 11:34:19

      Thank you so much, Andreea! I added the text above in the article. God bless you and answer your prayers, and bring back home these beautiful kids!!

  3. Trackback: Andreea – Multumesc lui Dumnezeu pentru sotul meu | agnus dei - english + romanian blog
  4. Lucia Tudosa
    Noi 23, 2016 @ 01:05:11

    am tinut post si voi mai tine pt acesti copii pe nedrept rapiti de linga mamele lor …iar de rugat ma rog tot timpul.Putem trimite ceva carduri sau scrisori la cps-uri sau unde considerati ca ar avea efect pozitiv.Domnul sa va dea copiii inapoi cit mai curind! Si sa zguduie din temelii toate aceste cps-uri care tortureaza copiii!

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

