Tony Berbece: Doamne ajută să cadă tot sistemul diavolesc!

child boy

Dumnezeu, și prin români, a destructurat o rețea de pedofilie din Norvegia. De ce zic și prin români. Totul a început cu familia Bodnariu. Europa și ceea ce a mai rămas bun din Norvegia, la presiunea protestelor românilor și ale unor politicieni români, au pus lupa pe acest sistem și cred că au fost șocați de ceea ce au descoperit în propria curte. Au apucat firul de la coadă și când au ajuns la capăt – hopa pedofilia. Este evident acum de ce o parte din sistemul lor de „protecție a copilului” lua copii din familii normale și de la părinți iubitori. Păi rețeaua aceea de 5 mii de pedofili avea nevoie să-și satisfacă blestemățiile (mă întreb cu groază oare câte or mai fi în lumea asta mare).

Acestea nu sunt povești și presupuneri. Se întâmplă chiar acum în Norvegia iar lumea întreagă, sper, că este scârbită. Noua ne este greu să ne imaginăm ceea ce unii chiar practică. Dacă nu am auzi nici nu ne-ar trece prin cap.

Sunt pe o parte bucuros că românii, așa cum sunt ei, au proteste împotriva unui sistem străin abuziv și de aici a început deconspirarea unei nenorociri cu victime dintre cei mai gingași/copii, dar mă rog cu inima frântă pentru copilașii care încă sunt prinși în mrejile păcatelor diabolice ale adulților fără de Dumnezeu.

Doamne ajută să cadă tot sistemul diavolesc
și să nu-i mai aud pe ăștia care-și apără desfrâul și-l ridică la nivel de religie implicându-l și pe sfântul Dumnezeu în mizeriile lor.

Tony Berbece

3 comentarii (+add yours?)

  1. Stanciu zamfira
    Noi 26, 2016 @ 14:33:52

    Pace fratilor! Va cer ajutorul ptr ca si eu sunt intr-o situatie trista disperata cu fetita mea care implineste 6 ani pe 30 dec. Eu am locuit in Perugia Italia unde am cunoscut un baiat italian si mergeam impreuna intr-o biserica apostolica. Din relatia noastra sa nascut fetita pe care dupa nasterea ei din pacate tatal abuza de ia si au luato si au bagato intr-o çasa familia sr chiama la ei si vroiau so dea in adoptie ptr ca eu eram romanca si in opinia lor nu puteam fi o mama buna ptr ami creste fetita. Eu am luat fetits si am fugit in romania in aprilie 2014 si pana azi am crescuto singura cu ajutorul Domnului. Intre timp am castigat procesele ptr a primi pensia alimentara ptr fetita dar statul Italian intre timp lau spalat cu sapun adica au suspendat procedul penal de abuz impotriva lui din lipsa deprobe si au spus ca eu l-am acuzat pe nedrept de abuz impinsa de ura impotriva lui netind cont ca eu nu lam denuntat niciodata ci spitalul la care am dus fetita ptr ca mio adusese plina de sange. Acum au cerut repunerea in drepturi al tatalui reimpatrierea urgenta a fetitei cu domiciliul la parintii lui iar eu arestata ptr rapire de minor. Eu va rog sa va rugati ptr noi ptr mine si fetita mea Emanuela si chiar plublicarea cazului in care vor veni sa-mi ia fetita dupa atatia ani in care nu au cautato au refuzat sa plateasca pensia alimentara in italia dar si in romania nici un cent si nici un fel de ajutor. Contactati-ma caci am nevoie de ajutor! Eu am semnat petitii ptr toate familiile ca Bodnariu Nan si altele ai caror copii au fost luati de tarile in care traiau. M-mesc frumos anticipat!

    Răspunde

  2. octavpelin
    Noi 27, 2016 @ 03:05:28

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

