LIVE – BBSO „M-am Hotărât 2.0” – Evenimentul va fi transmis LIVE, 27 Noiembrie

evenimentul-bbso-va-fi-transmis-live-27-noiembrie

Evenimentul BBSO „M-am Hotărât 2.0” va fi transmis LIVE, 27 Noiembrie, începând cu ora 15:00!

www.bbso.ro

Biserica Baptista Speranta 27 Noiembrie 2016

ALBUM FOTO

VIDEO – Evenimentul

5 comentarii (+add yours?)

  1. dininimapentrutine
    Noi 27, 2016 @ 05:55:39

    A republicat asta pe Pastor Ciprian Barsan .

    Răspunde

  2. Valeria Iancu
    Noi 27, 2016 @ 07:31:29

    A republicat asta pe Dumnezeu e în control.

    Răspunde

  3. mike
    Noi 27, 2016 @ 14:52:54

    Poate sa-mi explice si mie cineva ce inseamna -M-am hotarit –2-inches? sau ce? M-am hotarit sa?What?– sincer, tot mai multa comfuzie in limba -Romaneasca scrisa

    Răspunde

    • rodi
      Noi 28, 2016 @ 01:11:00

      M-am hotarat, e decizie pentru a urma pe Mantuitorul facand pasul botezului in apa, ca si in cantarea ‘M-am hotarat sa-L urmez pe Isus. 2.0 este ca la tehnologie, editia a 2-a, pentru ca este al doilea an in care accentul este pe mantuire si pasul botezului in apa.

      Răspunde

  4. mike
    Noi 28, 2016 @ 20:22:03

    Thank you Rodi – De la inceput ei, trebuiau sa fie mai explicit – vezi constitutia tarii– casatoria intre -soti- apa la moara celor ce vor cu totul alte interpretari – God bless you

    Răspunde

Lasă un răspuns

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

