Roman cu avantaje si dezavantaje ~ Tiberiu Pop

p

Roman cu avantaje si dezavantaje

Un ochi imi plange, iar celalat imi rade. Ma bucur ca m-am nascut aici, o tara cu valori crestine si cu un cadru bun pentru a devenii crestin cu frica de Dumnezeu si cu respect fata de oameni.

Totusi nu ma bucur ca dupa 27 de ani de la revolutie, inca nu am reusit sa facem din tara noastra locul de adapost unde sa poata traii decent toti romanii. Cei 27 de ani trebuiau sa ne ajunga pentru a reconstruii tara, in asa fel incat cei 5 milioane de romani plecati peste hotare sa inceapa sa se intoarca acasa.

Ma bucur ca sunt roman, dar nu ma bucur ca inca sunt romani care isi parasesc tara si pleca in vest, acceptand muncile de jos si umilinta pentru a putea sa isi creeze un trai decent. Doar cine a iesit in afara poate intelege acest aspect.

Cu bune si cu rele, inca sper si cred in viitorul Romaniei, care va fi mai bun si care intr-o zi va inflorii, iar cei plecati peste hotare se vor intoarce acasa, pentru ca oriunde mergi si orice faci, nu te vei simtii niciodata ca si in patria ta, unde te-ai nascut si crescut.

Mi-ar place ca aceasta zi sa fie o mandrie nationala si pentru cei care conduc tara, si sa isi doreasca sa o conduca spre mai bine. De ei depinde bunastarea, progresul si dezvoltarea. Doamne binecuvanteaza Romania si toti romanii de pretutindeni.

Amin si Amin.

Tiberiu Pop

3 comentarii (+add yours?)

  1. octavpelin
    Dec 02, 2016 @ 01:55:35

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

    Răspunde

  2. moreconnection
    Dec 02, 2016 @ 20:33:50

    Felicitari si Dumnezeu sa va ajute.
    Recomand tuturor romanilor sa se orienteze bine si sa se intoarca inapoi in tara. Noi care am plecat de 30 de ani sau mai mult am avut motivul urias de a parasi tara in timpul comunismului din care aveam impresia ca nu vom mai scapa nicodata. Am riscat viata ca sa ajungem aici.
    Majoritatea celor care pleaca acum ajung sa faca munci grele si josnice pentru un ban de nimic. Sunt doar satisfacuti ca sunt plecati, dar familiile multora se ruineaza, copii nu mai sunt bine crescuti si sufere toata lumea. Daca pentru aceesi suma de bani i-ai chema sa lucreze in Romania nu ar face-o de orgoliu si prostie. In romania nu ar lucra atit de mult cit lucreaza in strainatate, ar comenta si vor 300 de sarbatori intr-un an vinerea scurta si alte beneficii. In strainatate lucreaza de le sar capacele. Daca de la cel de jos pina la presedinte ar lucra constiincios si cinstit ar fi cea mai frumoasa tara din Europa. George Sorors cauta sa distruga nu numai Romania ci si alte tari. Presedintele Romaniei este membru in cabinetul lui Sorors pe Romania. Raul este capul ce conduce intreaga tara. Cit despre noi care am plecat de mult situatia e cu totul deosebita. Avem copii si nepoti nascuti aici, iar ca bunici nu putem sa-i lasam si sa ne repatriem, desi inima noastra e la Romania.
    Dumnezeu sa lumineze pe fiecare si sa aleaga ce e mai bun.
    Pentru cei harnici si isteti am un cadou prin care puteti avea un venit suplimentar. http://myteam.getmyads.ro/
    morehope4u@gmail.com

    Cu stima si respect,
    Pavel Rocas

    Răspunde

  3. mike
    Dec 02, 2016 @ 21:31:29

    Apreciez patriotismul domniei voastre dar sa stiti ca patriotismul nu tine nici de foame nici de frig si nici de adapost– Am studiat putin perioada intebelica si post belica –dupa razboiul -1- mondial, multi romani au trecut balta si sau imbogatit in U.S.A – apoi au inceput sa se repatrieze –au cumparat pamint tractoare si utilaje – rudimentare la acel timp dar, care ajutau la munca cimpului – dupa cel de -al 2-lea razboi – cei ce aveau bataturi in palme – chemati acum , chiaburi – au fost despropietariti si dusi la canal unde au si murit multi– Iar istoria se va repeta -( deja sunt citeva cazuri – unde cei repatriati au investit dar au clacat din cauza birocratiei si boala mitei din Ro.)- culmea ,ca cei ce au jefuit o Romanie intreaga sunt bine merci– iar cei ce au muncit din greu –pedepsiti– Sunt si eu patriot –i-mi iubesc tara –dar cu oameni de carton ,manuiti de papusarii din afara tarii- cu oameni de tipul strutilor – cu oameni care urmaresc doar scopuri personale– cu oameni care fac spinarea covrig cind cineva le da o punga cu zahar – Romania nu va renaste – Romania tara in care -DEMOCRATIA – nu e inteleasa si nici aplicata in practica– Doar un VLAD TEPES pus de DUMNEZEU mai poate urni Romania din santul adinc in care a fost impinsa de guvernele de dupa revolutie. Pe cind o judecata a celor ce au vindut si distrus fara mila o tara asa de frumoasa si bogata ?? Sunt si eu un fugar – dar sa stiti ca mama mea buna -Romania-ma tratat ca pe un strain ( daca nu aveam carnet rosu de u.t.c sau p.c.r nu eram de-al lor) dar mama adoptiva America ma luat la sinul ei – nu ma intrebat –ce religie am ,ce politica fac si ce fac eu intimpul meu liber– so, God bless America.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

