ANUNȚ – 40 de zile cu POST si RUGACIUNE incepand cu data de 27 februarie pentru familiile..

40-zile-post-si-rugaciune-familii-cae-sufera-din-cauza-protectiei-copilului

Răspunde-mi când strig, Dumnezeul neprihănirii mele, scoate-mă la loc larg când sunt la strâmtorare! Ai milă de mine, ascultă-mi rugăciunea!Psalmii 4:1

Domnul îmi ascultă cererile şi Domnul îmi primeşte rugăciunea!Psalmii 6:9

ANUNȚ aprobat de Presedintele Aliantei Evanghelice din Romania, Viorel Iuga

Toti cei ce simtiti cu noi, va rugam sa va pregatiti si sa ne ajutati cu rugaciune si zile de post incepand din 27 februarie. Avem atatea familii care sufera vazandu-si copiii maltratati si lasati fara puterea de a face ceva pentru ei. Atata indiferenta si batjocura asupra unora dintre ei ca pana si pe noi cei care ii sustinem ne afecteaza profund si ne ingrozim gandindu-ne prin ce stare trec acesti copii si parinti.

Vom reveni cu detalii amanuntite …

cps-familii-families-pro-reintregirea-familiei

family-foto-ghita-lavric

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

