Nu plânge pentru mine

ligia-balog

Nu plânge pentru mine
Nu vărsa lacrimi
Am fost eliberat

Nu este nevoie să te temi
Dumnezeu a vorbit cu mine
A venit timpul meu
El a făcut o cale să mă aducă Acasă
Nu plânge pentru mine
Durerea mea a disparut pentru totdeauna
Nu plânge pentru mine
Corpul meu a fost întregit
Nu plânge pentru mine
Vom fi în curând din nou împreună
Nu plânge pentru mine
Sunt bine în sufletul meu
Am văzut Lumina
L-am luat de mâna
Am zburat sus
În țara promisă.
Sufletul meu trăiește
Într-un loc mai bun
Cu toată slava Lui
Cu tot harul Lui

Nu plange pentru mine
Durerea mea a disparut pentru totdeauna
Nu plânge pentru mine
Corpul meu a fost întregit
Nu plânge pentru mine
Vom fi în curând din nou împreună
Nu plânge pentru mine
Sunt bine în sufletul meu

Te rog, intelege
Incercarea mea a fost în marele plan al lui Dumnezeu
Eu încă sunt cu tine în fiecare zi și noapte
Doar inchide-ti ochii
O să te țin strâns

Nu plange pentru mine
Durerea mea a disparut pentru totdeauna
Nu plânge pentru mine
Corpul meu a fost întregit
Nu plânge pentru mine

Vom fi în curând din nou împreună
Nu plânge pentru mine
Sunt bine în sufletul meu
Sunt inima ta
Simt durerea
Nu renunța la speranță
Si la iubirea noastra
Te aștept la ușa cerului
Intr-o zi, sigur ne vom intalni din nou
Nu plânge pentru mine.😔

Autor necunoscut via  Ligia Balog 

Dumnezeu sa mangaie familia Balog in aceste cele mai grele clipe din viata lor…

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
