Pescarii care nu pescuiesc

Depozitarul lui Dumnezeu: Creștinismul si lumea contemporana s-ar schimba dramatic doar într-o singură săptămână, dacă toți creștinii ar pune în aplicare doar ceea ce știu deja despre Dumnezeu…

Depozitarul lui Dumnezeu

pesc

Sursa photo

Isus Hristos „De ce-Mi ziceți: „Doamne, Doamne!”, şi nu faceți ce spun Eu?” (Luca 6:46)

Am auzit recent despre conceptul „lene activă”,un fenomen întâlnit printre creștini, este o nouă limbă evanghelică, aceea de a vorbi despre lucrare, despre rugăciune, despre viaţa devoțională, despre dărnicie, despre mărturisirea Evangheliei..dar practic de a nu face nimic în sensul acesta.

Biblia ii considera înțelepți pe oamenii”care câștigă suflete”, nu pe cei care dețin nu știu câți tera sau giga de cunoștințe biblice în bibilica lor. Iar dacă mai si știi ceva si nu faci Scriptura spune ca un astfel de om are mesajele, prelegerile si teoriile sale -anulate la zero din cauza comportamentului sau.

Cam aici se încadrau si fariseii, si ne înrolam si noi..când ne blindăm mintea cu versete dar nu punem în practica nici măcar un gram, o iota din ceea ce citim si ne satisfacem doar setea de cunoaștere…

Vezi articol original 1.026 de cuvinte mai mult

2 comentarii (+add yours?)

  1. Gheorghe Lavric
    Feb 18, 2017 @ 03:57:15

    Relevanta si fasinanta ! Acum cateva zile chiar meditam la aceasta povestire ce am auzit-o candva ,si ma gandeam sa o caut sa vad daca o pot gasi …si surpriza la vreo doua-trei zile o vad ca apare distribuita ..si am cautat o explicatie ,iar coincidenta si intamplarea nu i-si au locul , ci cred ca dincolo de cea ce se publica uneori este mana divina care transmite fiecarei generatie avertismentele Cerului pe limbajul inteles si acceptat ,si este o mana intinsa sa regasim adevaratul crestinism .Marturisesc ca atunci cand am auzit-o prima data a facut o impresie puternica asupra mea ,mi-a marcat viziunea despre un crestinism autentic ,acela care iubeste practic si se daruieste ,,,Acela care nu simte dorinta de a salva pe altii ,sunt mari semne de intrebare daca a fost el salvat ” spunea un mare om a lui Dumnezeu

  2. Trackback: LUCRĂTORII DOMNULUI
Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
