O lucrare creștină vine în ajutorul unei familii siriene refugiate aflate în criză

familie-de-refugiati-din-siria-heart-for-lebanonorphans-promise

Războiul civil sirian a devastat milioane de familii. Multe din ele au căutat refugiu în țările vecine, precum Libanul. Iată o relatare a felului în care o organizație creștină a adus speranță și ajutor uneia dintre aceste familii.

Familia lui Homer a fost forțată să fugă de războiul din Siria când o bombă le-a distrus locuința.

A fost foarte dificil aici, iar soțul meu lucrează din greu. El nu poate să obțină o slujbă mai bună fiindcă guvernul nu permite refugiaților să lucreze legal. Totuși, avem nevoie de bani pentru a ne putea hrăni.
Homer și soțul ei m-au invitat în cortul lor improvizat și mi-au povestit despre viața lor dinainte de război.

Aveam o casă frumoasă în Siria, îmi lucram propriul pământ, și aveam multe capre. Acum, lucrez pe pământul unui moșier și câștig doar atât cât să-mi pot plăti chiria.
Când Orphan’s Promise și Heart for Lebanon au aflat de situația acestei familii, i-au invitat mai întâi la centrul de distribuție a alimentelor.

Fiecare din aceste pachete conține destul orez, conserve cu carne, fasole și bunuri casnice ca să ajungă o lună întreagă unei familii de până la opt membri. Acum, copiii lui Homer merg la Hope Center, susținut de asemenea de Orphan’s Promise.
Aici, împreună cu alți copii refugiați sirieni, ei învață limba engleză, arabă și matematica.

Îmi place foarte mult să merg la școală! Profesorii sunt foarte de treabă și chiar se ocupă de noi. Când am venit în Liban, nu puteam merge la școală și ne lipsea mult. Acum, mergem la Hope Center și e foarte bine!

Sunt foarte fericită să-i văd că primesc o educație aleasă. După școală vin acasă și eu le pregătesc o mâncare cu ceea ce am primit. Le văd zâmbetul și fericirea de pe chip, iar asta înseamnă totul pentru mine.
La Hope Center, le vorbim copiilor deschis despre Isus și le arătăm „Cartea Cărților” în limba arabă.

Îmi place „Cartea Cărților” și povestirile despre Isus. Știu că, dacă ne rugăm lui Isus, El ne ia povara. M-am rugat pentru bunica mea, care era la spital, foarte bolnavă, și acum ea e complet vindecată.

Orphan’s Promise și Heart for Lebanon au instalat un sistem de apă pentru familia lui Homer, așa încât să aibă asigurată apa potabilă.
Suntem foarte recunoscători că ne susțineți cu alimente și apă. Sunt entuziasmat de ceea ce învață copiii mei la școală. Doresc să mulțumesc din inimă creștinilor pentru rugăciunile lor și că s-au îngrijit de nevoile noastre. Dumnezeu să vă binecuvânteze și să vă păzească familiile! Vreau să spun tuturor oamenilor care ne ajută că îi iubesc. Heart for Lebanon și Orphan’s Promise, vă iubesc din inimă!

1 comentariu (+add yours?)

  1. octavpelin
    Feb 24, 2017 @ 01:59:25

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

