Jurnalul din Ardeal – EXCLUSIV. Interviu cu Gabriel Leș, ministrul Apărării: ”România a trecut la un alt nivel, de investiţii majore în securitatea sa”

Ben-Oni Ardelean (PNL), parlamentar de Timiş: „Astăzi, pentru prima oară în istoria României, avem un ministru evanghelic. Astăzi Dumnezeu a ridicat oameni în sfera Guvernului, a Parlamentului, în mediul de afaceri, în sfera socială, în administraţiile publice locale şi centrale. Avem un Dumnezeu minunat. Afla mai mult aici – Timponline.ro: Ministrul Apărării şi parlamentari evanghelici, la Biserica ”Sfânta Treime” Bistriţa. Ce mesaje au transmis

Jurnalul din Ardeal – EXCLUSIV. Interviu cu Gabriel Leș, ministrul Apărării: ”România a trecut la un alt nivel, de investiţii majore în securitatea sa”

Interviu realizat de Adrian Bilanici

Pentru început vă rugăm să ne spuneţi câteva lucruri despre dumneavoastră:

Sunt 100% sătmărean, licenţiat în economie la Universitatea de Vest Timişoara. Provin dintr-o familie care mi-a insuflat valori şi principii după care aş dori să-i ghidez şi pe copii mei. De-a lungul timpului, am căutat să îmi perfecţionez studiile, participând la o serie de cursuri şi urmând un master. Am ocupat o serie de funcţii în administraţia publică locală sătmăreană, parcurgând etapă cu etapă evoluţia mea profesională. Consider că doar aşa, poţi evolua şi face performanţă în orice domeniu.

Am fost atras de activitatea politică ca urmare a unui raționament foarte simplu: este un gen de ativitate care îți permite să faci bine și să ajuți comunitatea în care trăiești. Am o familie frumoasă, 3 copii care sunt la început de drum. Încerc să petrec cât mai mult timp cu ei, în ciuda atribuţiilor pe care le am de îndeplinit şi a agendei destul de riguroase date de poziţia în care mă aflu în prezent.

Cum aţi luat decizia de a comunica în mediul on-line prin reţelele de socializare şi de ce?

Sunt prezent în mediul online doar de câteva luni, timp în care am înţeles importanţa comunicării în acest mediu. Nu sunt un comunicator înnăscut, așa că învăţ câteceva nou în fiecare zi. Acest tip de comunicare ne aduce mai aproape de oameni, le putem afla problemele mult mai rapid şi putem să îi și ajutăm când este posibil. Pentru mine, este foarte important să ai interacţiune la ceea ce expui și susţii iar mediul online îţi oferă acest lucru, fiind, dacă vreţi, ca un instrument de măsurare a deciziilor pe care le iei sau a declaraţiilor pe care le expui, ca demnitar al statului român.

Află mai mult – http://jurnaluldinardeal.ro/

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
