Florin Barbu apeleaza la CEDO: Am inteles ca avem sanse 70% sa castigam procesul

Florin Barbu

Acum un an, fara nici o speranta am intrat in greva foamei in fața Parlamentului European de la Bruxelles. Mi s-a spus ca copiii mei vor fi dati in adoptie si vor urma procedurile. Lacrimile si durerea lui Andy si Diana m-au adus in ultimul prag al disperarii. Dupa 3 zile am oprit greva foamei deoarece primisem promisiuni ca se va rezolva tocmai de la un europarlamentar englez insa lucrurile nu au stat asa si in vara am intrat din nou in greva foamei la CEDO.

Ma bucur pentru doamna Camelia Smicala ca s-a format o comisie parlamentara care lupta sa aduca copiii ei inapoi in Romania. Probabil noii parlamentari isi fac datoria fata de cetateni lor. Copiii mei traiesc cu speranta ca intr-o zi se vor trezi din nou in bratele iubitoare ale familiei si vor trai copilaria pe care o merita orice copil. Cu sufletul indurerat continui sa sper ca va fi bine. 

Aplicatiile CEDO sunt gata. Dupa depunerea dosarului la CEDO in jur de 30 de zile vom primi raspuns daca se accepta si daca va fi un nou proces. Am inteles ca avem sanse 70% sa castigam la CEDO. Multumesc domnului avocat Adrian Amuza pentru profesionalism, doamnei Ana Maria Nedelcu pentru toata munca depusa si tuturor celor care s-au implicat sufleteste sau practic in salvarea Dianei si a lui Andy.

Azi, 27 februarie – Am trimis cele 3 aplicatii la CEDO la inceputul acestei saptamani prin DHL -toate documentele au cantarit 15 kg. Am primit confirmarea de primire. In 30 de zile voi fi instiintat daca se accepta dosarul si daca va fi un nou proces,pana atunci sa ne rugam la bunul Dumnezeu pentru sufletele tuturor copiilor care sunt in situatii asemanatoare. Doamne Ajută

Florin Barbu

Citeste-

 

Diana and Andy Racolta Barbu

Diana and Andy Racolta Barbu

 

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
