Călin Turcu – Să mă cântărească Dumnezeu

calin-turcu

[Iov]: Dumnezeu s-a laudat cu omul acesta. Iata, in ceruri s-a discutat despre omul acesta. Va intreb pe dvs. care sunteti foarte atenti: Daca ar fi sa se discute in ceruri tine, ce ar putea sa se discute in ceruri despre tine…?

Sunt convins ca si aici sunt oameni inconjurati de bratele Domnului pe dinapoi, pe dinainte. La ora actuala,  este foarte important sa fii inconjurat de Domnul pe dinapoi si pe dinainte, caci nu mai stii care ti-e prieten, care ti-e dusman. 

..să mă cântărească Dumnezeu în cumpăna celor fără prihană, şi-mi va vedea neprihănirea! – Iov 31:6

Iov- un om de exceptie. Un om pe care Dumnezeu l-a prezentat celor din ceruri. Erau prezenti acolo cei 24 de batrani, serafimii, heruvimii, de zece mii de ori, zeci si zeci de mii de ingeri, intreaga ostire a cerurilor. Toti erau prezenti acolo la acea intalnire speciala. Era prezent acolo si diavolul, pe care Dumnezeu l-a intrebat: Ce e cu tine aici, de unde vii? Si el a spus: „De la cutreierarea pamantului si de la plimbarea care am facut-o pe el.” Si Dumnezeu si-a deschis odata inima si a spus cu satisfactie si bucurie: „L-ai vazut pe robul Meu, Iov? Nu-i nimeni ca el pe tot pamantul. Are sufletul curat, se teme de Domnul si se abate de la rau.  L-ai vazut?”

Dumnezeu s-a laudat cu omul acesta. Iata, in ceruri s-a discutat despre omul acesta. Va intreb pe dvs. care sunteti foarte atenti: Daca ar fi sa se discute in ceruri tine, ce ar putea sa se discute in ceruri despre tine, asa cum s-a pus problema in dreptul Iov. Dumnezeu a simtit asa o mare satisfactie in inima sa vorbeasca despre prietenul Lui, despre un om de pe pamant. Ce ar putea sa spuna Dumnezeu in ceruri despre tine?

La care, diavolul spune: „Da, l-am vazut. Cum sa nu? Asculta, Dumnezeule, de ce te lauzi asa cu omul acesta? De multe ori am vrut sa ma ating de el si nu am putut. Te lauzi cu el? Sigur ca te lauzi cu el. Turmele lui, tara este binecuvantata de Dumnezeu. Are zece copii, are haine, bani si avere. Sigur ca poti sa Te lauzi cu el. Nu Te mai lauda, omul acesta Te slujeste din interes. Eu am vrut sa ma ating de el de multe ori, in diferite circumstante. N-am putut sa ma ating de el. De ce? In jurul acestui om exista un cerc de foc. Sunt bratele Tale care-l inconjoara pe dinapoi si pe dinainte, cum spune Psalmul 139.” Sunt convins ca si aici sunt oameni inconjurati de bratele Domnului pe dinapoi, pe dinainte. La ora actuala,  este foarte important sa fii inconjurat de Domnul pe dinapoi si pe dinainte, caci nu mai stii care ti-e prieten, care ti-e dusman. „Tu iti pui mainile si il aperi pe omul acesta de atatcuri. Sigur ca omul acesta iti slujeste. Asculta, Dumnezeule, fa o intelegere cu mine. Lasa-ma sa ma ating de tot ce are si sunt incredintat ca omul acesta Te va blestema in fata. Lasa-ma sa ma ating de el. Omul asta te slujeste din interes. Da-mi voie sa ma ating de el. Trageti putin mainile protectoare din jurul lui si da-mi voie sa ma ating de el, si te bleastama omul.”

La nivel de cer a fost o intelegere. Martori au fost intreaga ostirea cerurilor. Iov nu stia nimic. Si Seful universului, cel Atotputernic, care are putere absoluta in univers, a spus: „Da, iti dau voie sa te atingi de el. Atinge-te de averea lui, de tot ce are el. Sunt convins, Satana, caci omul asta nu ma va blestema. Eu il cunosc pe robul Meu, Iov.”

Stimatii mei, Dumnezeu a ingaduit si diavolul intra in actiune. Diavolul loveste in stanga, loveste in dreapta. Prapad- o zi dupa alta. Nenorociri- una dupa alta. Si in cele din urma, Scriptura ne spune caci Iov ajunge la un moment dat sa ceara audienta divina, ceea ce mie nu mi-ar fi trecut prin minte niciodata, ce n-as fi indraznit vreodata sa gandesc asa. In capitolul 31, vers. 6, la un moment dat, Iov, zdrobit de cuvantarile si de incercarile prin care a trecut, zdrobit de cei care au inceput sa-l cantareasca si sa-l puna in cantar, cere audienta divina si spune: Opriti-va toti. Am terminat. M-am saturat de intelegerile voastre, de aprecierile voastre, de cantaririle pe care le faceti voi. Vreau sa fiu cantarit de Dumnezeu.. Sa ma cantareasca Dumnezeu in cumpana celor fara prihana si-mi va vedea neprihanirea. Multumesc mult pentru aprecierile voastre. Cer sa fiu cantarit de Dumnezeu.  [Eu] n-as fi indraznit, in modul cel mai sincer, nu indraznesc asa ceva. Probabil sunt barbati aici de acele standarde spirituale care au curajul sa spuna: Dumnezeule, pune-ma in cantarul Tau si cantareste-ma. Eu, nu. Mi-e frica asa. Vibreaza inima in mine. Nu pot. Ori, Iov a spus: Sa ma cantareasca Dumnezeu.

Frati si surori, este foarte adevarat ca noi, in calitate de pamanteni, oameni muritori a carei obarsie se trage din tarana si locuim in case de lut, avem tentatii sa ne cantarim unii pe altii, foarte usor. Aduceti-va aminte, Scriptura vorbeste despre Ana, nevasta lui Elcana care nu putea sa aiba copii. Si la un moment dat, in Templu, langa un stalp statea Ana. Numai buzele si le misca. Nu se auzea nici un cuvant. Si batranul preot Eli s-a apropiat de ea, s-a uitat putin la ea, a pus-o in cantar si cantarit-o in doua secunde. Si a spus: Esti beata. Asculta femeie, tu ai baut ceva. Si i-a spus: „Femeie, pana cand nu vei inceta sa fii beata? Care e problema cu tine? Vii aici in templul din Silo si tot plangi si tot iti misti buzele, dar n-aud nici o cuvantare. N-aud nici un cuvant care iese din gura ta. S-a inselat batranul preot Eli, ca la un moment dat, Ana si-a deschis gura si a spus: „O Domnul meu, prea multa mea durere si intristare ma face sa fiu asa. Nu sunt o femeie beata. Nu ma mai judecain mintea si in inima ta. Am o dorinta si cer de la Dumnezeu ca Dumnezeu sa-mi asculte si mie rugaciunea. Sa-mi dea si mie un copilas, caci Penina, cealalata nevasta a lui Elcana, de cate ori o vedea, o intepa si isi batea joc de ea. Si Ana statea inaintea lui Dumnezeu cerand lucrul acesta. Si preotul Eli o cantareste, o judeca. Dar, intr-un tarziu, batranul Eli isi revine. Se apropie de ea si spune: „Du-te femeie, in pace, si Dumnezeu sa-ti asculte rugaciunea. Ati vazut dvs. cum suntem noi, pamantenii?

In momentul in care cineva dintre noi, un oarecare, fara sa nominalizam pe nimeni, trece printr-o incercare, are un accident in familie, o boala incurabila loveste familia si familia trece printr-o incercare- incercare dpdv financiara, incercare dpdv sentimental- repede, toti suntem tentati, pe el. Si incercam sa-l judecam, si-l punem in cantar si-l analizam din tata in fiu, pe spita de neam si absolut toti in majoritate parte au ceva de spus in situatii de felul acesta…. (Notite de la minutul 57:00 primele 10 minute).

Mesajul de la minutul 57:14 (Calin Turcu, Biserica Albini)

2 comentarii (+add yours?)

  1. nanaarpy78
    Mar 06, 2017 @ 15:07:46

    Imi este drag acest frate, imi place de el mereu. Ce pacat ca nu pot sa fiu in acelasi timp si la Biserica Albini

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

