Construirea unui perete-monument, în Regatul Unit, al rugăciunilor ascultate

wall-of-answered-prayer-foto-the-gospel-heald

Mi-a dat această idee de a construi un zid dintr-un milion de cărămizi, fiecare cărămidă reprezentând o rugăciune ascultată.

Anul trecut, Richard Gamble a lucrat cu un grup de experți pentru a îndeplini viziunea de la Dumnezeu, cea de a construi pe autostradă un perete al rugăciunii ascultate. Un partener cheie este CBN Europe, care a realizat acest material video prin care spune povestea care l-a inspirat pe Gamble să se apuce de această aventură imensă a credinței.

Această viziune a fost unică. Zidul va fi o bucată de arhitectură unică care va deveni o emblemă națională. Va demonstra lumii că Isus răspunde rugăciunilor.
Richard Gamble: Dumnezeu mi-a dat o viziune acum vreo 13 ani, pentru un zid al rugăciunii ascultate. Am simțit că mi-a spus să duc o cruce în Leicestershire. Știu că sună puțin diferit. Însă L-am ascultat pentru că am vrut ca oamenii să se gândească la Isus în timpul Paștelui. În jur de 250.000 de oameni au văzut asta. În timp ce am mers, am simțit că Dumnezeu a lucrat. L-am întrebat ce vrea să fac în continuare.

Mi-a dat această idee de a construi un zid dintr-un milion de cărămizi, fiecare cărămidă reprezentând o rugăciune ascultată.
În această săptămână s-a apropiat de realizarea acestui vis, când în cadrul unei recepții în parlament a fost dezvăluită lista cu cele cinci proiecte.

Au fost acceptate 134 înscrieri din 24 de țări. Numărul lor a fost redus la patru și a fost anunțat câștigătorul publicului. Gazda recepției a fost parlamentarul Stephen Timms, membru al juriului și președintele grupului de parlamentari pentru credință și societate.

Stephen Timms: Nădăjduiesc că va avea un loc sigur în conștiința națională din Marea Britanie, ca în trecut, în cazul marilor biserici și catedrale.

Peste 100 de lideri și politicieni importanți care au participat la recepție, au fost entuziasmați cu privire la un astfel de monument creștin în Regatul Unit.
Daniel Adewale King: Sunt copleșit de faptul că cineva a avut o astfel de viziune.
Baronesa Sal Brinton: Ca națiune, suntem prea timizi să ne afișăm credința într-un loc public. În calitate de politician, sunt de părere că trebuie să spunem că rugăciunea este importantă pentru creștini.

Richard Anniss: Când am auzit pentru prima dată viziunea, m-a entuziasmat întrunirea creștinilor din întreaga lume care ridică un monument, o mărturie pentru națiunea noastră.

Cum crede Gamble că acest monument va influența generațiile următoare în această țară?

Richard Gamble: Este vorba de un monument care va rezista timp de 100, poate 200 de ani. Milioane de oameni vor fi influențați. Cred că este o mare oportunitate pentru această generație să împărtășească cum a lucrat Isus în viața lor. Va rămâne ca moștenire pentru generațiile următoare.

Se speră ca fiecare cărămidă a acestui zid să acționeze ca un factor catalizator, care să întoarcă această națiune la puterea rugăciunilor răspunse. Cu alte cuvinte, dacă îl va construi, oamenii vor veni la Dumnezeu.

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

