Bunul simț și credința ei m-au facut sa simt ca și când una din femeile Bibliei e alături de mine….

O frumoasa marturie a unei stranepoate despre strabunica plecata in vesnicie ! –

Știți acei oameni speciali din viața voastra…? Exact.. Acea lista micuța de oameni importanți care iti schimba viața si iti aduc bucurie pe fata… Ei bine, unul din ei tocmai a plecat in Cer.

Mama Lidia (asa o numeam cu drag) era una din persoanele importante din viața mea… Sa ai o străbunica e o adevarata binecuvântare..nu multi au avut parte de una asa mult timp. Ce admiram la ea? Tot! Fiecare părticică imi arata dragostea lui Dumnezeu. Blândețea de care dădea dovada de fiecare data cand ne vedea, rasul colorat pe care il avea, bunul simt si credința ei, m-au facut sa simt ca si cand una din femeile Bibliei e alături de mine. Era o femeie deosebita…putini oameni stiu sa zica lucruri bune tot timpul. Am învățat ca a fi smerit si a cânta din inima valorează mai mult decât lucrurile scumpe. Am învățat ca la biserica poti merge indiferent daca te doare ceva sau simți ca nu mai poti… O femeie de 93 de ani mergea foarte des.. Noi de ce nu o facem? Am pierdut ceva acum? O da.. Am pierdut un om al rugăciunii care zilnic ma amintea in ruga ei, care era mulțumitoare si abia aștepta sa ne vadă. Atunci cand pierdem pe cineva drag, incercam sa ne amintim ce am vorbit ultima data cand l-am vazut. Mama Lidia mi-a zis ca așteaptă cerul… Asta era dorința ei cea mai mare. Cu fiecare zi care trece, cerul este mai aproape de noi. Întrebarea este: noi suntem pregătiți de cer?❤️

Miriam Tutac

Lasă un răspuns

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

