Cristian Sonea – Și au trăit fericiți…

Vorbitor: Pastor Cristian Sonea.
Titlu: Și au trăit fericiți…

Un mesaj din seria de mesaje intitulată: În căutarea fericirii.
Text: Filipeni 2:14-18

14 Faceţi toate lucrurile fără* cârtiri şi fără şovăieli**,
15 ca să fiţi fără prihană şi curaţi, copii* ai lui Dumnezeu, fără vină, în** mijlocul unui† neam ticălos şi stricat, în care străluciţi†† ca nişte lumini în lume,
16 ţinând sus Cuvântul vieţii; aşa ca, în ziua lui Hristos, să mă pot lăuda* că n-am** alergat, nici nu m-am ostenit în zadar.
17 Şi chiar dacă va* trebui să fiu turnat ca o jertfă de băutură peste jertfa şi** slujba credinţei voastre, eu mㆠbucur, şi mă bucur cu voi toţi.
18 Tot aşa şi voi, bucuraţi-vă, şi bucuraţi-vă împreună cu mine.

Fragment din programul din 12 Martie 2017 de la Biserica Baptista Speranța din Oradea.

Mai multe detalii pe:
http://www.bbso.ro

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

