Un blog nou : PRO VERBE „Fragmente de text care te pun în mișcare, te îndeamnă la acțiune“

daniel-branzei

Motivație

O carte a lui Dinu Săraru începe cu afirmația: ,,Domnilor! Am ratat clipa!“

Eu am un și mai mare regret. Proaspăt sosit în Los Angeles, am ratat oferta lui Richard Wurmbrand. ,,Daniel, mi-a zis dânsul, am sartare întregi cu notițe și citate pe care le-am adunat de-a lungul vremii din ceea ce am citit și am ascultat. N-ai vrea să le așezi pe teme și pe subiecte? Mi-ai face un mare bine.“

Prea ,,ocupat“ cu alte activități și puțin cam orgolios, l-am refuzat. Mai târziu, mult mai târziu, mult prea târziu, mi-am dat seama că fusese o ofertă a dragostei. Omul acesta remarcabil îmi oferise munca lui de-o viață …, iar eu am dat cu piciorul unei ocazii unice.

Nu mă judecați prea tare însă. Vreau să văd ce veți face voi cu oferta pe care vi-o fac eu. Blogul acesta conține tot o colecție de note și însemnări. Vă îndemn să le îmbogățim împreună.

Daniel Branzai

Noi, ca cititori, suntem indemnați de fratele Branzai să contribuim la aceasta colecție: Fiecare pagină aranjată în ordine alfabetică este o colecție de subiecte care începe cu litera respectivă. Ne poți lăsa la comentarii sau la ,,contact“ materiale care pot îmbogății această ofertă publică. Lucrarea nu este nouă și nici originală. Secolul trecut, cineva a început-o sub titlul: ,,De la lume adunate și-napoi la lume date“.

BLOGUL Pro verbe – https://proverbesite.wordpress.com/

2 comentarii (+add yours?)

  1. Valeria Iancu
    Mar 15, 2017 @ 00:51:01

    A republicat asta pe Dumnezeu e în control.

    Răspunde

  2. octavpelin
    Mar 15, 2017 @ 02:37:39

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

