Vă rog să mijlociți pentru tatăl meu Bârsan Ioan care urmează să fie operat! 

Ne rugam ca Dumnezeu sa fie alaturi de tatal dvs. si sa-i ajute sa treaca cu bine prin operatie! Mana Sa sa-i dea tamaduirea necesara.

UPDATE

Mulțumesc tuturor celor ce v-ați făcut timp să mijlociți și să vă rugați pentru tatăl meu, Dumnezeu să vă răsplătească! Rugăciunile au fost ascultate, tatăl meu este încă în spital la Cluj dar starea lui este bună, stabilă…..

CITESTE mai mult aici – https://dininimapentrutine.wordpress.com/2017/03/18/m-u-l-t-u-m-e-s-c-7/ 

Ciprian Barsan

Împăcarea cu Dumnezeu aduce inevitabil apropierea de oameni. Când doi oameni, morți în păcat primesc viață, și se împacă cu Dumnezeu, prin credință, relația lor tensionată se schimbă radical!

Aceasta este minunea ce mi s-a întâmplat și mie în relația cu tatăl meu!

Suntem cetățeni ai cerului, uniți de sânge, splălați prin SÂNGELE lui Isus!

Azi tătal meu este internat în Cluj, programat fiind pentru o operație la inima. VĂ ROG SĂ MIJLOCIȚI ȘI SĂ VĂ RUGAȚI PENTRU EL!

MULTUMESC MULT! CIPRIAN

Vezi articol original

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
