DIGI 24 EXCLUSIV | Mărturia unei fete care a vrut să intre în jocul care împinge copiii spre tragedie

Nu e de glumit cu jocul care a ucis peste 100 de adolescenţi ruşi. A simţit-o pe propria piele, o fată de 13 ani din Timişoara. A ajuns din curiozitate pe site. Dar oricât a încercat, n-a reuşit să scape de cei care fac bani de pe urma tinerilor naivi, care le cad în plasă. 

Maria: Am intrat pe site, un fel de facebook rusesc, unde acolo îți spune să vorbești cu un administrator și te pune să îți scrii pe mână cu lama F57 și dup-aia intri în joc la ei. Și în momentul în care am văzut că te pune.., începe cu din astea… am ieșit de acolo și în momentul acela m-au sunat.

Așa a început teroarea. Maria a accesat jocul de pe telefon, fără să ofere vreun număr de contact. Chiar și așa, administratorii jocului i-au aflat imediat identitatea.

Maria: Îmi dădeau tot felul de mesaje cu amenințări. Am blocat numărul, să nu mai poată să îmi scrie și să mă sune. Dar m-au sunat de pe alt număr. Tot cu amenințări și pe WhatsApp și…
Reporter: Ce ți-au spus? Te-au amenințat?
Maria: Că să-mi iau sicriu, că el mă vede, că o să-mi văd familia moartă… dacă nu fac ce-mi zice el. Mi-a dat date ale părinților, la ce școală sunt, la ce liceu… tot mi-a zis despre mine.

CITESTE mai MULT / Vezi VIDEO aici:

http://www.digi24.ro/embed/stiri/actualitate/social/exclusiv-marturia-unei-fete-care-a-vrut-sa-intre-in-jocul-balena-albastra-690361?video=0&width=570&height=320

CITESTE si –

  1. RVE – Joc criminal – balena albastra – adolescenti care se sinucid. Interviu cu Adrian Sarbu, doctor in teologie si sociologie, cu studii speciale pe suicid.
  2. Adevărul: Semne pe corp care ar fi corelate cu sinistrul joc al morţii „Balena Albastră“, găsite în cazul a 19 copii din Republica Moldova
  3. Adevărul: Incident grav la o şcoală din Iaşi: cinci copii sufocaţi jucând „Balena Albastră”. Elevii mimau moartea în sala de clasă
  4. Blestemul jocului „Balena Albastră“ îşi face apariţia la Alba Iulia. Tânărul rus care a creat jocul, arestat.
  5. Adevărul: „Balena Albastră“, jocul care-i împinge pe adolescenţi la sinucidere. Reportaj incognito printre tinerii români atraşi în schema sinistră
  6. BLUE WHALE, jocul suicidar care îngrozeşte lumea (sunt deja peste 100 de victime)
6 comentarii (+add yours?)

  1. octavpelin
    Mar 19, 2017 @ 03:12:24

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

    Răspunde

  2. nanaarpy78
    Mar 19, 2017 @ 05:51:44

    Am vrut sa va postez linkul, acum am citit dar mi ati luat o inainte. Sunt revoltat

    Răspunde

  3. Trackback: Adoleșcenții si sinuciderea -„Balena albastră” | Depozitarul lui Dumnezeu

Lasă un răspuns

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

