Ligia Seman: Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru toate rugăciunile sfinților prin care am fost izbăvită..

 

Multumim Domnul pentru aceasta minune!

Da, Tu mi-ai izbăvit sufletul de la moarte, ochii din lacrimi şi picioarele de cădere.Psalmii 116:8

Ligia Seman: Nu sunt cuvinte destule pentru a-mi putea exprima recunostinta fata de Dumnezeu pentru dragostea speciala si neobosita a preaiubitului meu sot

Ligia Seman:

Cred ca nu sunt cuvinte destule pentru a- mi putea exprima recunostinta fata de Dumnezeu pentru dragostea speciala si neobosita a preaiubitului meu sot care in aceste 2 saptamani pe care le- am petrecut in spital mi- a daruit puterea si increderea venite din inima lui Hristos pentru a invinge puterea mortii si a alege viata, sanatatea si binecuvantarea. Multumesc, iubitul meu sot, Tibi!

Fotografia a fost facuta la terapie intensiva, resuscitare cardiaca. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru toate rugaciunile sfintilor prin care am fost izbavita si pentru marturia minunata – prada mea de razboi din aceasta situatie prin care diavolul a vrut sa distruga dar Domnul Isus Hristos a castigat deja biruinta prin moartea pe cruce si puterea invierii, El fiind pururea Marele Preot al marturisirii noastre.

LAUDAT SA FIE IMPARATUL IMPARATILOR -ISUS HRISTOS, MÂNTUITORUL LUMII! AMIN!

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

