Imi Pasa De Tine DETROIT – Vladimir Pustan, Adi Hentea (26 Martie, 2017) RELIGIA ADEVARATA

 

Imi Pasa De Tine – Vladimir Pustan (26 Martie, 2017)

La minutul 29:00 Adi Hentea canta doua cantari

La minutul 49:00 Vladimir Pustan – Mesaj din TEXTUL Ezekiel 33:30-32

„RELIGIA ADEVARATA”

30 Fiul omului, copiii poporului tău vorbesc de tine pe lângă ziduri şi pe la uşile caselor şi zic* unul altuia, fiecare fratelui său: ‘Veniţi dar şi ascultaţi care este Cuvântul ieşit de la Domnul!’
31 Şi vin* cu grămada la tine, stau** înaintea ta ca popor al Meu, ascultă cuvintele tale, dar nu le împlinesc, căci cu gura† vorbesc dulce de tot, dar cu inima†† umblă tot după poftele lor.
32 Iată că tu eşti pentru ei ca un cântăreţ plăcut, cu un glas frumos şi iscusit la cântare pe coarde. Ei îţi ascultă cuvintele, dar nu le împlinesc deloc.

VEZI

  1. Vladimir Pustan la DETROIT – Campania „Imi pasa de tine” Cu sufletul la cruce(24.03.2017) Iacov, Fiul risipitor
  2. Vladimir Pustan la DETROIT – Campania „Imi pasa de tine – Cu sufletul la cruce…”, (25.03.2017) LOCURI DE UNDE NU TE POTI INTOARCEsi –

CLICK aici pentru progreamul integral:

PREDICA

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

