Aurel Gheorghe – Mesaj ținut la conferința creștinilor din Roma, 24-26 martie 2017 – ” Am o vie dorinţă să vă vestesc Evanghelia vouă, celor din Roma”

 

Am o vie dorinţă să vă vestesc Evanghelia vouă, celor din Roma

Eu sunt dator şi grecilor şi barbarilor, şi celor învăţaţi şi celor neînvăţaţi. Astfel, în ce mă priveşte pe mine, am o vie dorinţă să vă vestesc Evanghelia vouă, celor din Roma. Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Hristos; fiindcă ea este puterea lui Dumnezeu pentru mântuirea fiecăruia care crede: întâi a iudeului, apoi a grecului…” (Rom.1/14-16)

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

