Viorel Iuga – Binecuvântarea Familiei tale

Viorel Iuga

Viorel Iuga – Binecuvântarea Familiei tale

Le aduceam aseara aminte fratilor si surorilor ca viata este trecatoare, chiar daca uitam de multe ori, urmeaza vesnicia. Si, vesnicia ne-o putem petrece  in doua locuri. Simplu si clar, in Scriptura: Un loc al binecuvantatilor si un loc al blestematilor. Asta spune Domnul Isus Hristos. „Veniti binecuvantatii Tatalui, de mosteniti Imparatia.” Si, „duceti-va de la Mine, blestematilor.” Ma gandeam la vesnicie. Ma gandeam la locul celor binecuvantati si mi-am dat seama ca pentru a ajunge in locul binecuvantatilor, trebuie sa fii binecuvantat. Si intrebarea mea era urmatoarea:

Ii mai binecuvanteaza Dumnezeu pe oameni? Binecuvanteaza Dumnezeu pe oricine? Mai are Dumnezeu binecuvantari pentru familisti?

In seara aceasta as vrea sa privim putin la subiectul acesta pentru ca, dragii mei, binecuvantarea o putem capata doar aici. Dar, binecuvantarea nu se capata neconditionat. Poate multi oameni considera ca daca cer binecuvantarea, ei vor fi binecuvantati. O sa va dau exemplul unui om care a cerut o mare binecuvantare. A fost un om ce-a avut ce nu vom avea noi niciodata in viata. Apoi, i s-a oferit ceva mai mult. Si vazand stralucirea aurului si cifrele mari care i se promiteau in cont, Balaam a hotarat sa incerce cate variante posibile ar gasi el, totusi sa ajunga sa primeasca darul promis. Isi calca pe constiinta. Ajunge sa fie mai desteapta magarita decat el. Am eu o predica „Cand magarita este mai desteapta decat profetul.” Ajunge in situatia in care ajunge si la un moment dat, omul acela care calca peste atatea lucruri pentru a dobandi aurul (asta ne spune Noul Testament), la un moment dat se schimba radical. Nu mai vrea aur. Nu mai vrea bogatie. Cand nu mai vrea renume, are o singura rugaminte. Va aduceti aminte cum se exprima? „O, de as muri de moartea neprihanitului si sfarsitul meu sa fie ca a lor.” Si am fost tare curios sa vad, i s-a implinit omului dorinta aceasta? Nu. Daca o sa va uitati, el niciodata nu va muri de moartea neprihanitului. Stiti de ce? Pentru ca nu-i suficient sa doresti. Nu-i suficient sa te rogi. Trebuie sa si implinesti conditiile neprihanitului.

Nu poti trai ca pacatos si sa mori de moartea neprihanitului. Ca sa mori neprihanit, trebuie sa traiesti neprihanit. 

Foarte multi oameni doresc binecuvantarea lui Dumnezeu. Se roaga pentru binecuvantare. Care nu v-ati rugat macar odata saptamana aceasta ca Domnul sa va binecuvanteze? Vrem binecuvantare in viata personala. Vrem binecuvantare in viata sociala. Vrem binecuvantare in viata de familie. Vrem binecuvantarea in planurile noastre, multe alte lucruri. Oare este suficient sa ne rugam? Cand nu suntem binecuvantati, oare Il putem acuza pe Dumnezeu ca nu ne raspunde rugaicunii? Ca pot spune: Frate, de 20 de ani cer ca Domnul sa ma binecuvanteze si nu ma binecuvanteaza. Oare Il pot acuza pe Dumnezeu ca nu raspunde unei rugaciuni sau ar trebui sa ma verific pe mine sa vad daca implinesc conditiile binecuvantarii?

Daca ma gandesc la viata de familie, pentru ca aici voi pune mai mult accentul in seara aceasta, vreau sa va dau o veste buna. O sa va dau mai multe. 1) Ca avem familie. Amin? Slavit sa fie Domnul. Inca le avem. O vreme, sa stiti, in ultima perioada, am fost cam ingrijorat. Am spus: „Avem familii. Ce va fi in urmatoarea perioada?” Adica, daca lumea merge asa nebuna, cum merge, stiti voi, nu mai trebuie sa va spun eu, o sa mai avem familii? Si-am gasit cu bucurie raspunsul in Scriptura…

Notite din primele 4:45 minute.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

