Iosif Țon-Scrisoare deschisa către Patriarhul Bisericii Ortodoxe.

DREPTATE ÎN DRAGOSTE



Draga Mike

Am fost inspirat de Domnul sa incep o actiune prin care sa declansam Reforma in ortodoxia Romana.

Am trimis o scrisoare publica Patriarhului si am trimis-o spre cunoastere tuturor episcopilor si mitropoliţilor.

Am publicat-o si pe platforma mea.

Acum ti-o trimit si tie cu rugamintea sa o raspandesti cat poti mai mult.

Cu multumiri,

Iosif Ţon

–––––––––––––––––––––––––––

Vezi articol original

4 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Furtul… evanghelic (06.04.2016) – Mike Olari / Agnus Dei | RoEvanghelica
  2. Alin Cristea
    Apr 06, 2017 @ 01:46:08

  3. eliodora
    Apr 07, 2017 @ 08:13:46

    Dupa ce ani de zile ortodocsii au fost batjocoriti(,il auzeam si in predica); chiar si pe fiul meu ortodox,catre mine, mama lui; de catre domnul pastor (la Brasov cand eram membra la bis 1 si l am intrebat ceva, eu fiind prospat intoarsa la Domnul)vine acum sa faca CE ?Chiar crede ca ortodcsii au uitat? A scris dl Ton si intruna din cartile sale despre ei.Treaba noastra este sa i iubim pe toti si sa nu ne credem cumva mai”mari” ci mai mici, smerindu ne.Asa cum a facut Domnul Isus si ne a invatat si pe noi.Nu mai amintesc de problema cealalta a domnului Ton, ca i s a interzis sa predice in bisericile baptiste din Romania, el fiind baptist.Apoi cea a ereziilor dansului .

  4. mike
    Apr 08, 2017 @ 23:27:05

    Poate cineva sa-mi fure imaginea mea si sa fie stapin pe poza mea?? Singurul stapin e bro Ton si numai el poate revendica dreptul de propietate.punct.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

