Marturia lui Mircea Rosca la Biserica Philadelphia Mansue

In ascensiunea maxima pe care o aveam si in aceasta neliniste pe care acuma o vad, ca, era neliniste, Dumnezeu si-a facut mila de mine si mi-a dat o lovitura cum n-am primit in viata mea. Era un soc pentru mine. Si, nu mi-a dat o boala. Ca daca mi-ar fi dat o boala de care sa ma vindece, dupa aceea, as fi zis ca este meritul medicilor. Mi-a dat o lovitura care m-a lovit in imaginea mea. Care ma lovit acolo unde m-a durut de cand eram micut. Si costumul de la scoala, pe mine, si la gradinita mergeam cu mainile lateral ca sa nu le murdaresc pentru ca pe mine ma interesa imaginea. Si m-a lovit in imagine. Toata viata mea am luptat sa fiu imaculat. Sa fiu curat. Sa nu ma ating de nimic. Sa nu se spuna niciodata ceva rau de mine. Iar eu sa pot sa spun despre altii, pentru ca eu eram minunat. M-a lovit atat de tare incat in primele trei zile am vrut sa mor. N-am vrut sa ma omor, dar am vrut sa mor.

Marturia lui Mircea Rosca la Biserica Philadelphia Mansue:

Sunt in slujba Domnului acolo unde sunt chemat si sper ca marturia mea sa fie ziditoare pentru dvs. .. Aveti in fata dvs un om despre care nu stiti foarte multe si am sa va spun, nu pentru mandria mea, ci pentru a intelege cum a lucrat Dumnezeu in viata mea, cum am fost si cum sper sa fiu acum. Domnul stie mai bine cum sunt. Aveti in fata dvs. un om care nu L-a cunoscut pe Dumnezeu asa cum il cunoaste acuma. Nu exista nimic in viata mea care sa imi fi propus si sa nu imi fi reusit. De cand eram copil, de cand mergeam la scoala, nu exista examen la care sa fii participat si care sa nu-l fi castigat, sa nu fii luat nota care trebuie. Toata viata mea am fost un rasfatat. Aveti in fata dvs. un om care pana la 40 de ani a avut tot ce si-a propus. Nu exista o incercare macar prin care sa nu fii trecut biruitor. Dar, nu-L cunosteam pe Dumnezeu. Am intrat in politica in urma cu foarte foarte multi ani si aveti in fata dvs. un om care a condus judetul Prahova in calitate de vice-presedinte al consiliului judetean. Am ajuns in fruntea unui important partid politic , poate cel mai important din Romania, in calitatea de prim vice-presedinte al partidului, calitate pe care o detin si acuma. Am ajuns in Parlamentul Romaniei.

Am facut lucruri foarte bune. Si cred ca toti politicienii, daca ar veni sa va spuna astazi, v-ar spune. Eu consider ca daca nu m-as fi nascut pe pamant, nu s-ar fi stiut si nu s-ar fi vazut diferenta. TRIST – pentru un om care se naste pe pamant si cand isi face o socoteala si sa spuna: Daca n-as fi fost, nimic nu s-ar fi schimbat. Pentru ca toate lucrurile bune pe care le-am facut, le-am facut spre marinimia mea, spre mandria mea, spre a arata eul meu, ca eu sunt cel mai bun, cel mai frumos, cel mai inteligent. Ii judecam pe toti.

Am facut legi importante in tara aceasta si am fost un politician atipic. Si sunt in continuare, in sensul ca atunci cand s-a gresit, am avut curajul sa infrunt cu adevarul in fata. Dar totdeauna o faceam cu aroganta pentru ca aveam incredere in mine, pentru ca totdeauna reusisem in tot ceea ce mi-am propus. Judecam pe toti din jurul meu. Nu aveam timp de familie. Dumnezeu m-a binecuvantat cu o familie minunata- cu o sotie minunata, cu doi copii minunati, un baiat de 4 ani si unul de 16 ani. Dar eu nu aveam timp de ei. Sotia mea minunata imi pregatea masa de fiecare data, romantic, cu lumanari. Dar eu raspundeam la trei telefoane si nu intelegeam de ce ma intrerupe pentru ca eu schimbam lumea. LUMEA – care dupa o analiza amanuntita, mi-am dat seama ca daca nu ma nasteam, nimic nu s-ar fi schimbat.Foarte trist. Toate lucrurile astea le vezi dupa ce Il cunosti pe Cel Sfant.

Atat de mult m-a iubit Dumnezeu, ca i-a fost mila de mine in ascensiunea mea maxima, la un moment dat facand parte chiar din primii cinci oameni care au condus Romania. Aroganta mea, care ma orbea, si nu vedeam nimic din jurul meu. Nelinistea mea, ca n-am dormit niciodata asa cum trebuia- acuma constientizez. Niciodata n-am avut pace. Niciodata n-am avut liniste. Niciodata nu m-am odihnit cum trebuie. Niciodata n-am avut macar o noapte de somn.Pentru ca in lumea fara de Dumnezeu nu exista pace pentru ca ne ancoram toata viata noastra in lucruri si ambitii. Dar nu constientizam ca fara Dumnezeu nu o sa avem parte de nimic. Pentru ca tot ceea ce exista in lumea aceasta este trecator.

In ascensiunea maxima pe care o aveam si in aceasta neliniste pe care acuma o vad, ca, era neliniste, Dumnezeu si-a facut mila de mine si mi-a dat o lovitura cum n-am primit in viata mea. Era un soc pentru mine. Si, nu mi-a dat o boala. Ca daca mi-ar fi dat o boala de care sa ma vindece, dupa aceea, as fi zis ca este meritul medicilor. Mi-a dat o lovitura care m-a lovit in imaginea mea. Care ma lovit acolo unde m-a durut de cand eram micut. Si costumul de la scoala, pe mine, si la gradinita mergeam cu mainile lateral ca sa nu le murdaresc pentru ca pe mine ma interesa imaginea. Si m-a lovit in imagine. Toata viata mea am luptat sa fiu imaculat. Sa fiu curat. Sa nu ma ating de nimic. Sa nu se spuna niciodata ceva rau de mine. Iar eu sa pot sa spun despre altii, pentru ca eu eram minunat. M-a lovit atat de tare incat in primele trei zile am vrut sa mor. N-am vrut sa ma omor, dar am vrut sa mor. Si m-am infometat, nemancand trei zile, crezand ca daca nu mananci trei zile, sigur, in a treia zi mori. Acuma vad ca e cea mai mare binecuvantare trei zile de post si te simti mai puternic ca oricand. Numai Dumnezeu poate sa fie asta. Slava Lui!

Trebuie sa cunoasteti ca n-a existat moment mai greu in viata mea decat atunci. Am simtit ca m-a strapuns ca o sulita, atat de trist eram. Dar dupa trei zile de lovitura puternica, am cerut sotiei mele Biblia. O Biblie care tatal meu o primise in 1974, anul nasterii mele. Eu, fiind un crestin ortodox, am pupat toate oasele din Bucovina. Am pupat toate crucile. Am stat si am fost stropit cu toata aghiasma din lume. In toate bisericile am fost invitat in fata si mi se spunea cat de mare sunt eu si ce bun sunt eu si ce fac eu pentru biserici. Functiile mele erau toate prezentate in fata (nu asa cum le prezint eu acuma) de care nu mai sunt mandru absolut de loc. Am luat acea Biblie din casa familiei mele ortodoxe, care nu stiam, totusi, ce inseamna frica de Dumnezeu. Daca putem vorbi la superlativ despre relatia care o ai cu Dumnezeu in biserica ortodoxa, este macar frica de Dumnezeu. Nu cunosteam dragostea si pacea pe care poate sa o verse catre tine. Si, in frica de Dumnezeu, vorbeam destul de des despre Domnul. Dar, atat de departe de adevarul care exista numai aici (in Biblie). …(Din primele 6 minute, mai sunt aprox 43 de minute din marturie.

 

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
