FLORIN IANOVICI: Fiți martori astăzi ai retragerii mele (LIVE VIDEO)

Cina Domnului la Biserica Betel 13 aprilie 2017

TEXT – Matei 26:26-29

26 În timp ce mâncau, Isus a luat o pâine şi, după ce a rostit binecuvântarea, a frânt-o şi le-a dat-o ucenicilor, zicând: „Luaţi, mâncaţi! Acesta este trupul Meu“. 27 Apoi a luat un pahar şi, după ce a adus mulţumiri[a], l-a dat ucenicilor, zicând: „Beţi toţi din el, 28 căci acesta este sângele Meu, sângele legământului[b], care este vărsat pentru mulţi spre iertarea păcatelor. 29 Vă spun că de acum încolo nu voi mai bea din acest rod al viţei până în ziua aceea, când îl voi bea cu voi nou în Împărăţia Tatălui Meu“.

FLORIN IANOVICI: Suntem in niste momente in care eu, in saptamana aceasta, m-am cercetat foarte mult. M-am cantarit. M-am evaluat. Iata, aici in fata nu este o azima doar. Este trupul Domnului Isus Hristos. Aici nu este doar un must, ci este sangele Domnului Isus Hristos. Si cand te apropii de el, te apropii de insusi Domnul Isus Hristos. Si m-am uitat de jur imprejur si am zis: „Doamne, am traversat o perioada destul de grea si mi-am zis: „As putea sa dau eu, astazi, Cina cu fratii mei?” Si raspunsul a fost: NU. Nu pot. Asa de mari sunt distantele intre noi. Asa de multe rani s-au creat, ca n-as avea indrazneala sa-i spun lui Hristos ca-L pot cinsti in felul asta.

Si m-am gandit ca trebuie sa imi cer iertare adunarii. Nu pot, pentru ca trebuie sa fim copii de Dumnezeu. Am invatat de la voi si am invatat de la Biblie ca trebuie sa fim cinstiti cu Dumnezeu.

In ce sta credinta noastra? Ce avem de impartit? Nu o sa va dam, la sfarsit, nici bani, nici favoruri. Nu va dam nimic noi. Totul va da Hristos. Si atunci am zis: „Doamne, daca nu pot sa dau Cina cu fratii mei, sunt eu un slujitor vrednic? Si raspunsul a fost: Nu. Pentru ca nu ma pot uita in ochii unora dintre fratii mei si sa spun ca lucrurile sunt in ordine. Nu pot. Acesta este adevarul. E o predica un pic diferita. Asa-i?

Dar, as vrea din toata inima sa intelegeti, iubitii Domnului, ca nu ne putem juca cu lucrurile lui Dumnezeu. In saptamana aceasta tot am stat si m-am framantat. Fratii mei, care au dat aceste decizii, v-au lipsit pe voi de faptul de a fi ascultati. N-a venit nimeni in mijlocul nostru sa vorbeasca cu voi. Si lucrul asta este trist. Si, ma doare pentru voi. Si, ma doare pentru mine. Ma doare pentru mine pentru ca as fi vrut sa vorbesc cu voi, de fata cu ei. Si, n-am putut. Mie imi este drag sa vorbesc cu dvs. Nu m-am ferit niciodata. Eu nu fug de familia mea. Si n-am sa fug niciodata de familia mea pentru ca voi sunteti ai lui Dumnezeu. Nici prima data, nici a doua oara, n-a venit nimeni in mijlocul nostru. Doar s-au trimis niste dispozitii. Si apoi, biserica a fost lipsita de sansa de-a spune ea pasul si durerea. Si tot asa, amanari si amanari. Si m-am gandit si am zis: „O fi bine?” Si am zis: „Nu. Nu e bine.” Pentru mine nu e bine.

Apoi, am stat si m-am gandit la o a doua decizie pe care poate ca dvs. nu o stiti. EU NU AM VOIE SA FAC EVANGHELIZARI. Eu n-am voie sa initiez nici o evanghelizare, decat sa predic aici la Betel. Si m-am intrebat: Pentru ce m-a croit pe mine, Dumnezeu? Haideti, cinstit, care este chemarea sufletului meu? Eu, cand vad un prieten, imi tresalta inima in mine. Eu, cand vad ca in biserica a intrat cineva care nu-l cunoaste pe Domnul, ma aprind cu un foc sfant pentru ca asta este chemarea mea. Si atunci mi-am zis: Doamne, pot eu sa stau la Cina Domnului cu fruntea in sus, stiind ca darul si focul care este in mine nu va putea sa fie folosit si mi-am zis: „Nu pot, Doamne.”

Apoi, poate nu stiti, dar in al treilea rand nu mai am voie sa strang nici un ban pentru Fundatia Viata si Lumina. Sunt peste 500 de copii.Nici o Evanghelizare la care ma duc, nu mai am voie sa pomenesc cuvantul asta „Viata si Lumina”. M-am gandit, ce o sa le spun eu celor 560 de copii: „Mai, niste frati de la Cult nu mai imi dau voie sa strang bani pentru voi.” Credeti ca vor intelege? Nici eu nu inteleg.

Si atunci am zis: „Chemarea mea, stiti care a fost? Eu, din 1994, de cand m-am pocait, am fost in strada si am cautat copiii. Am cautat oamenii nenorociti. Nu cred ca a venit vreunul dintre dvs. sa ii intorc eu spatele vreodata. Cel putin, ce am putut, am facut. Si am stat si m-am gandit in privinta aceasta. Pot eu sa am sufletul linistit in aceasta privinta? Raspunsul este: NU. Si, iubitii Domnului, pentru ca eu nu pot sa fiu un slujitor vrednic pentru dvs., pentru ca chemarea mea este una care este oprita, pentru ca dragostea inimii mele este aceea de a face bine saracilor, pentru ca nu ma pot uita in ochii unor frati, spunand ca lucrurile sunt in ordine, fiti martori astazi ai retragerii mele.

Dumnezeu sa ne binecuvanteze. Amin.

Apoi, fratele ianovici a coborat de la amvon, s-a asezat in banca si s-a impartasit cu Cina Domnului impreuna cu familia.

Am cerut unui frate sa posteze mesajul pe Youtube la canalul sau – Biserica Online

Florin Ianovici și-a dat demisia în direct (Live) 13 Aprilie 2017

VIDEO by Biserica Online

Citeste si –

20 comentarii (+add yours?)

  1. Mike Olari
    Apr 13, 2017 @ 17:59:56

    A republicat asta pe DREPTATE ÎN DRAGOSTE.

  2. Trackback: Florin Ianovici NELĂMURIRI: Suspendarea ridicată, dar cu condiții | agnus dei - english + romanian blog
  3. Sewa
    Apr 14, 2017 @ 01:46:47

    Adevărati farisei !!!

    [….]
    Din gelozie îl dati jos pe Ianovici !!!

  4. Trackback: Florin Ianovici NELĂMURIRI: Suspendarea ridicată, dar cu condiții – Stiri Crestine | Info Crestin | Actualitate Crestina Online
  5. Zele Daniel
    Apr 14, 2017 @ 07:35:56

    Frate Ianovici te sustinem in rugaciune parerea mea car trebui sa iei cei 560 de copii si sai duceti in fata sediului comunitati penticostale sai hraneasca ei Domnul cu tine el va face dreptate

  6. Zele Daniel
    Apr 14, 2017 @ 07:46:57

    Nu pierzi nimic caci ati iesit din cult fratele Pustan a iesit din cult si biserica lui e mai vie decat oricare ,botez in fiecare luna ,biserica sant sigur caci te va urma ,mare atentie fratilor conducatori ai cultului incet pleaca enoriasi sio sa ramaneti singuri

  7. iulianmaidaniuc
    Apr 14, 2017 @ 10:30:20

    Ma bucur ca a avut puterea sa si dea demisia!!!
    Mai bine sa puna biserica după Cuvânt si după aceea sa facă el mari isprăvi!!
    Degeaba face fapte bune daca nu e sfințire si viața e duplicitara!

  8. Daniel
    Apr 14, 2017 @ 11:04:04

    Fratii mei, sa priviti ca o mare bucurie cand treceti prin felurite incercari,
    3. ca unii care stiti ca incercarea credintei voastre lucreaza rabdare.
    4. Dar rabdarea trebuie sa-si faca desavarsit lucrarea, ca sa fiti desavarsiti, intregi si sa nu duceti lipsa de nimic.
    Sunt alaturi de dumneavoastra, fiti binecuvantat

  9. Iosif
    Apr 14, 2017 @ 14:59:38

    I-am scris sute de mesaje d-lui Pustan,dupa demisia din cult,apreciind gestul iesirii din mocirla dictaturii spirituale,ce îngradeste libertatea constiintei.L-am îndemnat chiar sa-l invite pe dl.Ianovici la Beius,cum l-a invitat pe preotul ortodox,iar daca este cu adevarat pocait,trebuie sa-l ierte cum l-a iertat si pe el Hristos,însa nu mi-a mai raspuns de atunci la nici un alt mesaj. Toate religiile lumii monoteiste,politeiste sau ateiste,agreate si sponsorizate de stat,sunt parte din Noul Babilon si-l slujesc pe dumnezeul acestui veac,”Mamona”,iar Dumnezeu îi cheama pe cei sinceri din poporul Lui,sa paraseasca acest Babilon,sa nu intre sub incidenta pedeapsei,pe care El o va aplica acestor idolatri,care considera ca Dumnezeu întârzie la împlinirea judecatii acestor faradelegi,grosolane,fatise !
    Dumnezeu sa se îndure de cei alesi din poporul Sau !
    Fiti binecuvântati !

  10. Trackback: Mesaj adresat lui Florin Ianovici din partea unui consilier din Guvernul Romaniei | agnus dei - english + romanian blog
  11. Trackback: Florin Ianovici – Durerea unei alegeri -COMUNICATUL Cultului Creştin Penticostal | agnus dei - english + romanian blog
  12. Fiica Regelui
    Apr 15, 2017 @ 00:38:53

    Frate Florin ați luat o decizie foarte înțeleaptă să va retrageți din aşazisul cult penticostal. Ați zis foarte bine: „suntem copii de Dumnezeu”. Biblia nu menționează nimic de cultul penticostal, ci spune că tuturor celor ce L-au primit, le-a dat dreptul să devină copii ai lui Dumnezeu.

  13. Doru D. Ilioi
    Apr 15, 2017 @ 04:06:48

    A scapat de pacoste cu ocazia asta 🙂 Si inca un pic apretat, desi indurerat!

    Well, nu-l stiu pe Florin decat asa, pace si pace :). Nu ma intereseaza „adevarul”, au fost responsabili altii cu asta. Dar sa dai intr-o fiinta umana lovitura dupa lovitura (nici nu conteaza cat, ce sau daca a gresit), iar apoi sa ai pretentia ca respectivii sa fie respectati de acea fiinta, denota o ignoranta crasa, o prostie greu de vindecat…. Sa nu mai spun ca daca-si spun pastori, ar fi trebuit sa stie mai bine sufletul omului lovit, sa se asigure ca este vindecat complet (nu la comanda lor, „a expirat termenul, hai, ai dreptul la urmatoarele slujbe:…”), si asa cum s-au dat de duhovnicesti si profesionisti in tratarea chestiunii ca atare, tot asa duhovnicesc si profesionist ar fi trebuit sa se asigure de reintegrarea lui Florin in slujire. Dar dupa cum am spus, nu stiu procesul, dar daca ma uit cum s-a terminat, imi inchipui cum a inceput si s-a derulat.

    Iar apoi, asta asa, mai subiectiv si pt cine stie sa citeasca dincolo de buchii; orice om sanatos la cap fuge cand aude de „cult” sau „culte”. Da o senzatie de intuneric, de ocult, apoi, suna ca…”cel rau” (asa spun mai toti oamenii care au ceva de spus), iar definitia dintr-un dictionar serios imi da fiori cand stiu ca ceea ce cred are vreo legatura cu…un cult sau altul. Chiar daca este numai o chestiune literara si n-are substanta argumentul, am mai spus asta cred la o conf. pastorala de aici, macar la gramatica si literatura sa fim mai deschisi la minte.

    Asa ca….fratilor, mai bine „sectari / sectanti” decat cu…cultul :). Si-au batut comunistii joc de noi, din sectari ilegali am devenit un cult cu hartie oficiala. Nici nu ma mira povestile cu bautul de sange 🙂

    De Florin? Daca mai poate si are energie si mai crede in adunaturile de adunari, ar putea sa-si faca o Uniune, o Organizatie, orice (doar se vede ca e istet si….avocat 🙂 ), dar cu toata durerea din suflet (de care nu-mi permit sa ma indoiesc), sa spuna multumesc de vreme ce a scapat de asocierea cu cultul (si inca penticostal). 99% din oamenii nereligiosi cand aud aceste 2 cuvinte, si inca puse impreuna, imediat vad intuneric, lumanari, incantatii, serpi, soparle, etc. Interesati-va!

    Hristos a Inviat! (dar hai sa scapam de etichete, si inca ce idioate!). Scuze daca par obraznic, dar vorbiti dvs cu oamenii care traiesc in afara cutiei, si ve-ti vedea realitatea. Iar pe noi asta ne intereseaza, oamenii, nu? Ei sunt nr 1 pe fisa postului. Sau poate oamenii nu-s chiar asa importanti, dar tinem strans la nume si etichete si istorie. Daca asa este, spun Doamne fereste, ironia fina numai de la Domnul putea sa vina; va plac locurile de sus, etichetele, pozitiile? Atunci tineti strans la asta: Cultul Penticostal din Romania 🙂 (trei cuvinte de fapt 🙂 ). Doamne fereste, chiar nu-s cativa in conducere care chiar de nu citesc sau se roaga, macar sa se uite la televizor cateva minute, asta chiar nu cere efort intelectual, iar aud ca s-a dat dispozitie de la …cult cum ca nu-i mai pacat? :). Am mancat bataie, copil fiind, degeaba. Ghinion, cum ar spune presedintele, m-am nascut un pic prea repede :).
    Deci cum nu-i mai pacat, sa se uite unul-doi din ei si sa vada si domniile lor care sunt, cum arata si ce gandesc cei pe care i-ar vrea in….cult!

    • rodi
      Apr 15, 2017 @ 11:10:29

      Sunt multi din biserica Betel si din audienta online care au ramas fara cuvinte la acest spectacol.. si cu mult mai putina incredere in cultul penticostal ca institutie.

  14. Trackback: 19 Aprilie – Apel la Rugaciune si sprijin pentru pastorul Florin Ianovici | agnus dei - english + romanian blog
  15. Trackback: Florin Ianovici – Premoniții: Astăzi este ședința Comitetului Executiv al Cultului Creștin Penticostal în care se va discuta situația retragerii mele. | agnus dei - english + romanian blog
  16. Trackback: Comunicat referitor la retragerea pastorului Ianovici Florin | agnus dei - english + romanian blog
  17. Trackback: Misunea RENOVATIO, cu Florin Ianovici, Duminica 23 Aprilie, la Romexpo, Bucuresti | agnus dei - english + romanian blog
  18. Trackback: NewsNet Creștin: † Interviu cu Florin Ianovici referitor la Comunicatul Cultului Creștin Penticostal | agnus dei - english + romanian blog
  19. Trackback: Referitor la retragerea pastorului Florin Ianovici | agnus dei - english + romanian blog
Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

