Nicolae Geantă – Mesaj Joia de Paște la First Romanian Baptist Church – Troy, MICHIGAN

Nicolae Geanta a predicat la  First Romanian Baptist – Troy, MICHIGAN in data de 13 Aprilie, in care s-au implinit 27 de ani de cand fratele Nicolae Geanta s-a intors la Hristos.

Mesajul fratelui Nicolae Geanta de la minutul 9:00.

TEXT – Deci, dacă Eu, Domnul şi Învăţătorul vostru, v-am spălat picioarele, şi voi sunteţi datori să vă spălaţi picioarele unii altora. 15 Pentru că Eu v-am* dat o pildă, ca şi voi să faceţi cum am făcut Eu. 16 Adevărat*, adevărat vă spun că robul nu este mai mare decât domnul său, nici apostolul, mai mare decât cel ce l-a trimis. 17 Dacă* ştiţi aceste lucruri, ferice de voi dacă le faceţi.- Ioan 13:14-17

Ce porunci a instaurat Domnul Isus la Cina?

Nicolae Geantă – Ce ne-a învățat Hristos în Joia de Paște – Biserica Penticostala Betezda – Troy, MICHIGAN

Nicolae Geanta – Mesaj de Joia Mare la Biserica Penticostala Betezda – Troy, MICHIGAN

Mesajul fratelui Nicolae Geanta la minutul 47:00.

TEXT – IOAN 3:5  Apoi a turnat apă într-un lighean şi a început să spele picioarele ucenicilor şi să le şteargă cu ştergarul cu care era încins.
6 A venit deci la Simon Petru. Şi Petru I-a zis: „Doamne, Tu* să-mi speli mie picioarele?”
7 Drept răspuns, Isus i-a zis: „Ce fac Eu, tu nu pricepi acum, dar* vei pricepe după aceea.”
8 Petru I-a zis: „Niciodată nu-mi vei spăla picioarele!” Isus i-a răspuns: „Dacă* nu te spăl Eu, nu vei avea parte deloc cu Mine.”
9 „Doamne”, I-a zis Simon Petru, „nu numai picioarele, dar şi mâinile, şi capul!”
10 Isus i-a zis: „Cine s-a scăldat n-are trebuinţă să-şi spele decât picioarele, ca să fie curat de tot, şi voi* sunteţi curaţi, dar nu toţi.”

Un om, cand este pe patul de moarte, cand mai are cateva clipe inainte sa moara, toata familia si toti se strang in jurul lui si spun: Acuma spune ultimele cuvinte. Astea sunt foarte importante. Ultimele cuvinte sunt testamentul vietii lui. Si, Isus Hristos, in seara aceea, ultima care a petrecut-o pe pamant, ne-a lasat niste cuvinte care fac parte din Testamentul lui. In seara aceasta, n-am sa vi le spun pe toate, ca cel putin 10 am gasit eu. Dar sa vedem, ce anume ne lasa noua Domnul  in seara in care a stat impreuna cu ucenici…

 

 

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
